Přejít na obsah

combi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení combi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na diagn.prístroji mi vypisuje chybu : Chybné kodovanie riadiacej jednotky motora- trvalá závada. Je to motor BBZ 74kw a auto ide normálne. Mate s tým niekto skúsenosť ako , príčina príp. odstránenie. Ďakujem,
  2. Je podla mna trošku neobjektívne zrovnavať zrýchlenia zo 60-100 ,alebo 80-120 na piatom stupni ved 74 kw motor poriadne zatiahne až pri 4000 ot.min čo sa o 80 km rýchlosti nedá povedat. Pri niektorých motoroch sú to naopak velmi vhodné otačky predvisť sa. Rád by som videl hodnotu zrýchlenia na F1 na piatom prevodovom stupni z 80-120km.
  3. Na motore 74 Kw vypína obmedzovač asi pri 6700 ot.min. Pri 200 km rýchlosti točí asi 6300 ot.min čo je takmer max.rýchlosť. Moja sa dá vytočit asi na 203 km.hod. Pri 130 km točí málo cez 4000 ot.min
  4. Ja mám 16V 74KW 32000 KM a je prečipovaná a dá sa sňou dosiahnúť asi 2O3 km pri 6300 ot/min.Ćipovanie na maximálke moc nepomohlo len trošku na akceleráciu a trošku má lepší spodok, lebo MK sme zvýšili asi o 12 N.m a posunulu otáčky zo 4400 na 4OOOot/min.
  5. V technickej príručke sa píše , že preprogramovaním riadiacej jednotky motora sa podarilo odstrániť prodlevu po pridaní plynu. Je to myslím rok 2003. Ja mám 2004 16v 74 Kw a takýto problém nemám.
  6. Ahojte. Mám tiež takú Fabiu s motorom 74 Kw. Ak máš rozvodový remen v dobrom stave tak sa nemusíš báť krátkodobo pri akcelerácii vytočiť motor na maximum.Samozrejme ak je zahriaty na prevádzkovú teplotu. N motore BBZ obmedzovač vypína asi pri 6600 ot.min .Nebezpečenstvo hrozí len pri prudkom podradení pri jazde z kopca. Max otáčky sa dajú zmeniť pri preprogramovaní riad, jednotky motora .
  7. Ahojte. U MPI by mohlo spôsobovať kolísanie voln. otáčok aj prisávanie falošného vzduchu cez nejakú hadičku , alebo na prírube sacieho potrubia a hlavy .To tesnenie nebolo vždy spoľahlivé. Skus tiež vyčistiť a zkontrolovať škrtiacu klapku.
  8. Ja mám 74 kw 2004 a 30000 km. Chip od 20000. V auguste som absolvoval cestu po Škandinávii 5200 km a spotreboval som na celú cestu asi 2 - 3 dcl oleja Castrol TXT 5W 40. Jazdil som 100 - 120 km/h. Na tejto ceste sa mi vyskytla aj jediná závada za celú životnosť auta. V Čechách mi prestal fungovať spinač brzd svetiel a sám sa umúdril až za Štokholmom. Prejavilo sa to rozsviet .symbolov na prístrojovke a prestal fungovať tempomat.Najskôr ma to trochu vyľakalo ,ale keď som zistil príčinu tak som veril , že snád to dobre dopadne. Spinač zaťiaľ funguje. Spotrebu som mal 5,7 l/100km. Verím ,že sa budem s vami deľiť len o tie pozitívne dojmy z auta ,lebo som si naň zvykol a pri jazdách po západných dialniciach sa necítim handycapovaný. S pozdravom Jano
  9. Mám prenosný DVD s tunerom zn. Sencor ,ktorý má len teleskopickú anténu na príjem. Vzhladom na slabšiu citlivosť zariadenia má toto zariadenie len obmedzené využitie. V ČR používajú taxikári vonkajšiu anténu asi za 1000 kč a dosahujú s nou velmi dobre výsledky , poradte mi prosim o ktorú anténu sa jedná aby som sa vyhol nákladným experimentom. Ďakujem.,
  10. Ahojte fandovia! S nábehom výroby motora BBZ boli odstránené niktoré nedostatky hlavne čo sa týka spotreby oleja , boli požité pistné kružky inej kvality ,bola zmenená zalovacia sústava , že každá sviečka má svoju indukčnú cievu priamo na sviečke. Oproti 55 kw má vačšiu škrtiacu klapku vačšie sacie potrubie už tiež z plastu, iné časovanie ventilov a iný program elektroniky motora. Spodné veko je z hliník. zliatiny. Na mojom motore 74 kw je spotreba oleja 3-4 dcl na 15000 km a používam olej Castrol Softec 5w40. Svoje informácie si overujem vždy na autosalone , že si dám zavolať človeka ktorý je kompetentný , toho si vždy overím nejakými otázkami a potom s ním komunikujem o problemoch a novinkách. Samozrejme musí to byť Čech. S pozdravom Jano.
  11. Ahoj. Ja som automechanik a mám 2 roky Fabiu combi 74 kw . Má najazdené 25000 km a som zatial s nou veľmi spokojný.Fabiu si však pomerne šetrím ,lebo cez týždeň sa pohybujem v iných autách. V meste sa dá udržeť spotreba 6,8 -7,5 l, ale stačí pár prudkých štartov a ideš hravo cez osem. Do Corvátska tempom 120 sa dá isť naložený a 4 osoby na 6 litrov. Po okreskách s ľahkou nohou sa dá isť maličko cez 5 litrov. Je to vysokootáčkový motor a nechá sa v pohode vytočiť do 6700 otáčok má pomerne ľahké sprevodovanie. Pri tach.200 má 6300 otáčok. Pri 130 má asi 4000 ot. a to je na maxime krútiaceho momentu pri tejto rýchlosti ked pridáš plný plyn tak je to nádhera ako akceleruje. Motor je velmí dobre vyvážený tak do kabíny nepreniká nijaký nepríjemný zvuk. V porovnaní s motorom 55 kw by som povedal , že do 4000 ot. nie je medzi motormi veľký rozdiel , ale cez 4000 je to rozdiel velmi velký. Jedna z výhod je , že 74 kw má namontované kotúčove brzdy aj na zad kolách a s takou účinnosťou a rýchlym nástupom sa každý den nestretneš. S pozdravom Jano.
×
×
  • Vytvořit nový...