Přejít na obsah

KapriQ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení KapriQ

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. @suri. Ty si reagoval že sa ti to zdá, že tomu nič nie je. Tiež mi zopár ľudí hovorilo, pokiaľ nie sú problémy, že by sa toho nechytali ... Samozrejme lepšie by bolo to preventívne vymeniť, len ak sú s tým takéto problémy, tak tá cena je fakt ako trochu dosť na bežného človeka, ktorý si kúpi low-cost triedu auto... Keby to bol high-class mercedes, nepoviem nič, ale na malom hrnci takáto raketa za obyčajné rozvody je fakt super... @milan353 To pôjdeš servisovať do Brna?
  2. Ahoj, 2200€ neviem či je s pumpou - nešpecifikovali, žiaľ ... Neviem to tak identifikovať, ale ak by bol niekto z okolia ZA / Kysuce, rád to nechám niekomu pozrieť. Mne sa zdá, že sú rozvody v poriadku... Ale ako sa to dá skontrolovať? To nikto nevie podľa mňa presne či rozvod prdne za 100tkm alebo za 10tkm. Práve o to ide, že sa to bojím dať meniť bez prípravku, lebo ak tam je daný nejaký postup pri výmene a nastavení , asi to bude mať svoj dôvod. Toto mi presne odpísali
  3. Mno dal som si to zatiaľ naceniť v 2x Autorizákoch. 1. 2200€ cca 2. čakám 3. CP mimo autorizáku cca 450€ bez DPH... Ako, 2k € sa mi zato fakt nechce dávať. Je tu prosím niekto fundovaný kto vie povedať, či sa to dá nejakou metódou vymeniť bez toho prípravku, čo by sa prípadne mohlo stať ak by ... ? Ide o to, že ACT 2 válce mám aj tak OFF. Ďakujem
  4. Čo chalani? Menili? Nemenili? Kedy? Aké ceny aj s prácou? Mám 160tkm a blíži sa mi to...
  5. Neuveríte... Po 6 rokoch ako spokojný majiteľ 1.5 som žiaľ po nehode musel presadnúť do náhradného vozidla s 1.0TSI a presne čo čítam, tak som tiež reálne zažil... Tá malá kurva 1.0 ide dynamicky rovnako, dokonca by som povedal lepšie ako 1.5... Nechápal som to... Normálne pri podlahe to dostalo taký kopanec a auto išlo ako s upravenou mapou... Nedalo mi to. Po konečne dlhej dobe som sadol do mojej 1.5, a prvá cesta bola na brzdu. Krúťak nameraný 250NM ale výkon 97kW, potom na ďalších meraniach 106kW... Okej. Ale reálne? Porovnajme 200NM 1.0TSI vs 250NM 1.5 TSI ale dynamika je u 1.5 mŕtva... Tak som dal upraviť mapu tej 1.5 na mieru a teraz môžem povedať že auto ide za plynom, reakčne a pocitovo konečne tak ako by malo byť. 333NM / 127kW (165tkm) Až po ladení sme boli na tomto čísle a to sú ešte "rezervy"
  6. Moja skúsenosť. Olej menený čo 8 max 10 tis. km. Nájazd 160tkm, ACT som teraz vypol kvôli remapu, inak doteraz bez akýchkoľvek problémov... Žiadne, trhanie, skákanie... ACT sa zapínalo a vypínalo úplne okej. Olej 5W-30 od začiatku 1.5 TSI EVO pred 2018rv, bez OPF
  7. Myslím že od 08/2019 sa začal montovať filter pevných častíc. Ale ak sa mýlim, opravte ma...
  8. Aj sa pochváliš kde? To je polovica ceny ktorú som dal ja v Todos Žilina...
  9. Sorry, zle som sa vyjadril. Samozrejme je dôležitá norma. Ale asi sa zhodneme natom, že viskozita 5W-30 je do našich podmienok vhodnejšia. Reči o zadretí nekomentujem. To isté ak niekomu žerie olej menej alebo viac je asi aj o tom, ako sa vodič správa k motoru. Nejdolezitejsi je samozrejme šetrný zabeh. Buď mám "šťastie" na kus, alebo dobre zabehnutý motor? Ak sa niečo dojebe, tak som ok, pretože olej je podľa normy... Dnes je to aj tak spotrebak a kvalitu ani nebudem riešiť... Btw, najazdené skoro 50tkm. Klop klop, zatiaľ bez problémov. Jazdene na EVO 100 prvých 5tkm. Potom B95 E5 + ViF, neskôr Millers aditivum. Olej Ravenol.
  10. Nechápem čo tu riešite... Proste si otvorím knihu, pozriem akú viskozitu mi výrobca dovoľuje a hotovo... Mám ibizu 1.5TSI (DADA), vymena pri 2500km. Samozrejme prechod na 5W-30 z tej vodovej sračky 0W-20, potom každých 10-15tkm.... Spotreba oleja? Asi takmer žiadna. Po tých 15tkm maximálne úbytok do polovice risky. Interval mám ofiko LL. 30tkm / 1 rok myslím?
  11. Mno, myslím že som to niekde už písal, ale ja mám motorizáciu 1.5 TSI (12/2017) DADA - bez filtra, a žiadne cukanie sa u mňa neprejavuje... Netýka sa to náhodou len modelov z filtrom pevných častíc? Cuká mi to chvíľku keď je to studené po štarte od teplôt cca 2-4 stupne a menej... Ale to robia všetky TSI-čka mám dojem... /edit: Cukanie pri rozjazde sa u mňa neprejavuje.
  12. Môžem odfotit. Ale neskôr. Samozrejme sú tam normy VW... ale to nič nemení natom že tie normy spĺňajú viskozitu olejov vyššie spomenutých. Áno 2017 je bez GPF. Aspoň teda myslím...
  13. Ibiza 12/2017 V manuály je jasne uvedené. 0W-20, s možnosťou aj 5W-30. Ja som menil olej na 5W-30 pri 3000km, potom dalsia vymena pri 15tkm, a teraz autorizak pri 30tkm. (tie medzivýmeny som si robil "sám" rsp v servise ale nie v autorizáku.) Nedolieval som ani kvapku oleja. Po 15tkm je riska cca na 70-80% Motor som do 2000km zabiehal s citom.
×
×
  • Vytvořit nový...