
-
Rozvody motoru
-
Rozvody motoru
Ja sa nato pozerám asi trošku inak... Môžeš byť konkrétnejší "novšie 1.0"? Bavíme sa o EA211, 1.0 + 1.5TSI, tie autá sú na trhu min 6 rokov. Tak tu už si myslím že sa môžeme baviť o "preventívnej" výmene. Fleetové autá atp. Dnes sú to prevažne tieto motory. Neviem technické detaily, díky za ne. Takže ten prípravok je treba konkrétne na ktoré generácie motorov? Alebo ako sa to rozlišuje? Môj názor je taký, že väčší autorizák by toto mal mať v základe, bodka. tu sa nebavíme o súkromníkovi ktorému sa ten prípravok nezaplatí... To je snáď pochopiteľne. Ale ak má stáť výmena len kvôli prípravku v tisícoch €. Tak to je na hlavu. Potom takýto motor by strácal akýkoľvek zmysel v aute v low cost triede.
-
Rozvody motoru
To mi príde nejaká haluz, ako netvrdím že to tak nemôže byť... Veď 1.5tiek jazdí určite veľa... To by nemohlo fungovať podľa mňa takto reálne.
-
Rozvody motoru
@suri. Ty si reagoval že sa ti to zdá, že tomu nič nie je. Tiež mi zopár ľudí hovorilo, pokiaľ nie sú problémy, že by sa toho nechytali ... Samozrejme lepšie by bolo to preventívne vymeniť, len ak sú s tým takéto problémy, tak tá cena je fakt ako trochu dosť na bežného človeka, ktorý si kúpi low-cost triedu auto... Keby to bol high-class mercedes, nepoviem nič, ale na malom hrnci takáto raketa za obyčajné rozvody je fakt super... @milan353 To pôjdeš servisovať do Brna?
-
Rozvody motoru
Ahoj, 2200€ neviem či je s pumpou - nešpecifikovali, žiaľ ... Neviem to tak identifikovať, ale ak by bol niekto z okolia ZA / Kysuce, rád to nechám niekomu pozrieť. Mne sa zdá, že sú rozvody v poriadku... Ale ako sa to dá skontrolovať? To nikto nevie podľa mňa presne či rozvod prdne za 100tkm alebo za 10tkm. Práve o to ide, že sa to bojím dať meniť bez prípravku, lebo ak tam je daný nejaký postup pri výmene a nastavení , asi to bude mať svoj dôvod. Toto mi presne odpísali
-
Rozvody motoru
Mno dal som si to zatiaľ naceniť v 2x Autorizákoch. 1. 2200€ cca 2. čakám 3. CP mimo autorizáku cca 450€ bez DPH... Ako, 2k € sa mi zato fakt nechce dávať. Je tu prosím niekto fundovaný kto vie povedať, či sa to dá nejakou metódou vymeniť bez toho prípravku, čo by sa prípadne mohlo stať ak by ... ? Ide o to, že ACT 2 válce mám aj tak OFF. Ďakujem
-
Rozvody motoru
Čo chalani? Menili? Nemenili? Kedy? Aké ceny aj s prácou? Mám 160tkm a blíži sa mi to...
-
Problematika měření výkonu
Neuveríte... Po 6 rokoch ako spokojný majiteľ 1.5 som žiaľ po nehode musel presadnúť do náhradného vozidla s 1.0TSI a presne čo čítam, tak som tiež reálne zažil... Tá malá kurva 1.0 ide dynamicky rovnako, dokonca by som povedal lepšie ako 1.5... Nechápal som to... Normálne pri podlahe to dostalo taký kopanec a auto išlo ako s upravenou mapou... Nedalo mi to. Po konečne dlhej dobe som sadol do mojej 1.5, a prvá cesta bola na brzdu. Krúťak nameraný 250NM ale výkon 97kW, potom na ďalších meraniach 106kW... Okej. Ale reálne? Porovnajme 200NM 1.0TSI vs 250NM 1.5 TSI ale dynamika je u 1.5 mŕtva... Tak som dal upraviť mapu tej 1.5 na mieru a teraz môžem povedať že auto ide za plynom, reakčne a pocitovo konečne tak ako by malo byť. 333NM / 127kW (165tkm) Až po ladení sme boli na tomto čísle a to sú ešte "rezervy"
-
ACT - dvouválcový režim
Moja skúsenosť. Olej menený čo 8 max 10 tis. km. Nájazd 160tkm, ACT som teraz vypol kvôli remapu, inak doteraz bez akýchkoľvek problémov... Žiadne, trhanie, skákanie... ACT sa zapínalo a vypínalo úplne okej. Olej 5W-30 od začiatku 1.5 TSI EVO pred 2018rv, bez OPF
-
Motor 1,5 TSI EA 211 evo
Myslím že od 08/2019 sa začal montovať filter pevných častíc. Ale ak sa mýlim, opravte ma...
-
Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny
Aj sa pochváliš kde? To je polovica ceny ktorú som dal ja v Todos Žilina...
-
Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny
Sorry, zle som sa vyjadril. Samozrejme je dôležitá norma. Ale asi sa zhodneme natom, že viskozita 5W-30 je do našich podmienok vhodnejšia. Reči o zadretí nekomentujem. To isté ak niekomu žerie olej menej alebo viac je asi aj o tom, ako sa vodič správa k motoru. Nejdolezitejsi je samozrejme šetrný zabeh. Buď mám "šťastie" na kus, alebo dobre zabehnutý motor? Ak sa niečo dojebe, tak som ok, pretože olej je podľa normy... Dnes je to aj tak spotrebak a kvalitu ani nebudem riešiť... Btw, najazdené skoro 50tkm. Klop klop, zatiaľ bez problémov. Jazdene na EVO 100 prvých 5tkm. Potom B95 E5 + ViF, neskôr Millers aditivum. Olej Ravenol.
-
Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny
Nechápem čo tu riešite... Proste si otvorím knihu, pozriem akú viskozitu mi výrobca dovoľuje a hotovo... Mám ibizu 1.5TSI (DADA), vymena pri 2500km. Samozrejme prechod na 5W-30 z tej vodovej sračky 0W-20, potom každých 10-15tkm.... Spotreba oleja? Asi takmer žiadna. Po tých 15tkm maximálne úbytok do polovice risky. Interval mám ofiko LL. 30tkm / 1 rok myslím?
-
Motor 1.5 TSI
Mno, myslím že som to niekde už písal, ale ja mám motorizáciu 1.5 TSI (12/2017) DADA - bez filtra, a žiadne cukanie sa u mňa neprejavuje... Netýka sa to náhodou len modelov z filtrom pevných častíc? Cuká mi to chvíľku keď je to studené po štarte od teplôt cca 2-4 stupne a menej... Ale to robia všetky TSI-čka mám dojem... /edit: Cukanie pri rozjazde sa u mňa neprejavuje.
-
Vymena oleja / spotreba oleja / interval vymeny
Čo tým chcel básnik povedať?...