Jump to content

sheep-master

Uživatel
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11 Good

About sheep-master

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ta poslední věta je v podstatě z manuálu na Seat. Zkusím pohledat v manualech u dalších modelů koncernu [emoji848] Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  2. Koukám, že koncern není jednotný. Třeba v manuálu na Seat Leon je následující dovětek, ale v manuálu na Škoda Karoq už ne :) Dále pokud bys oslovil více servisů tak zjistíš, že ti každý nabídne něco jiného... Dále dle článku na auto.cz ZDE píšou, že rodina motorů EA211 schroupne obojí a dokonce s pevným intervalem 15t km lze používat VW 502 00. Takže babo raď!
  3. Mezi garančními prohlídkami není nutné jezdit do autorizaku. [emoji6] No a pak to chce jet tam, kde ti automaticky nebo na žádost nalejí 5w-30. Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  4. tímto si nejsem jistý, žil jsem v tom, že ho už mám v DADA motoru výroba cca 10/2018.
  5. V jakém čísle SM to bylo? Rád bych si to přečetl. Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  6. Nevim, nic takového nepociťuji, asi to bude tím že pod 2000ot ten motor málokdy trápím. Ve městě jezdím 50kmh na trojku,mám manuál. Ale je mi úplně jasné jak DSG ten motor týrá třeba na 1500ot... Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  7. @Mirda85 Stačí mi to obyčejný papírový kapesník/utěrka nebo musím mít nějaký jejich speciální papírek na ten test?
  8. někde se to řešilo a předávkování VIF přes již obsažená aditiva není na závadu, ostatně je to zředěné v poměru 1:1000
  9. https://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu-je-novy-strasak-modernich-benzinovych-ojetin/
  10. Obecně bych se vyvaroval jízdy pod cca 1800-2000ot. Takze to znamená jezdit s DSG na sportovni režim, nebo si manuálně vždy podřadit. Proto sem kvůli podtáčení, respektive nastavení na "emise" nechtěl DSG. Co ti brání to poslat nad 5000 otáček alespoň 1-2x za cestu např. při předjíždění nebo nájezdu na dálnici? Jednou za měsíc to z toho budeš mít pěkného lenocha s karbonem... Pomůžeš tomu obecně benzínem bez bioslozky a VIF aditivy. Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  11. Jakej máš kód motoru? DADA nebo DPCA? Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  12. Co máte ve Scale za kód motoru? Předpokládám že DPCA?
  13. Co máte v Kamiqu za kód motoru? Předpokládám že DPCA?
  14. Chudák motor 22t na olej, do toho tam bude ještě obrus ze záběhu.Doufam,ze je to sluzebak. Svému auto bych to nikdy neudělal. Měl jsis koupit naftu pokud málokdy vytocis přes 3t otacek. Na co sis pořizoval auto, které ožívá až mezi 4-5t otáčkách, respektive má nejvyšší výkon 110kw mezi 5-6t otáčkách a dá se točit až do 6,5t? Akorát se tam tvoří karbon při nízké zátěži. U primovstriku, který někdo podtáčí platí dvojnásob pravidlo vyhnat pavouky z výfuku a používat kvalitní aditiva, tak aby se netvoří karbon na sáčcích ventilech, které nemá co omyvat... Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  15. Ahoj, netuší někdo jaký je rozdíl mezi motory s kody DADA a DPCA, který se dle wikipedie začal montovat až 08/2019? https://de.wikipedia.org/wiki/VW_EA211_evo
×
×
  • Create New...