Jump to content

sheep-master

Uživatel
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

9 Neutral

About sheep-master

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podařilo se mi najít graf další změřené 1,5TSI 110kw, konkrétně Karoqa ale s DSG. Tentokrát měřil http://motorpower.cz Výsledek mi přijde mnohem reálnější, než to co naměřili mě na Jarově. Po všemožném bádání jsem se doslechl, že brzdu na Jarově mají schválně nastavenou, tak aby z toho vždy vylezli hodnoty větší, když by náhodou nějakého klienta napadlo reklamovat výkon/dynamiku u nich zakoupeného vozu. Což je teda pěkná dobyt čárna jestli je to pravda.
  2. Od začátku jezdím na VERVU bez biosložky + VIF Autu dávám sem tam "za uši" aby se dobře zajelo, respektive nebylo líné
  3. Najeto mám 12 tisíc. Je fat, že po 5-ti tisících se to zlepšilo. Do té doby to bylo úplně jalové. To mám jako čekat 2 roky, než najedu 30 tisíc???
  4. Já teda spokojený nejsem a asi nikdy spokojený nebudu. Jede to jak slabsi verze, rozdíl od 1.0tsi je prakticky neznatelny. Na YouTube pokud si zadáte 1.5tsi 0-100 to všem jede lépe. Kecka o pár příspěvků výše naměřil se slabší verzí 9,5s! Jinak mám změřenou dynamiku i na o 4kg lehčích a uzsich zimních kolech. Rozdíl dělá přesně 1s 225/40 R18 performance = 20,7kg 0-100 = 11s 80-120 = 7s (na trojku) 205/55 R16 plecháče = 16,7kg 0-100 = 10s 80-120 = 6s (na trojku) Stále přemýšlím proč to moje auto má tak příšerné zrychlení kdy 1.5 jede prakticky jako 1.0. To by mě zajímalo jak ten motor soudruzi dojebali...
  5. 0w-20? Stejně ta cena je lichva. Já teď dával za výměnu oleje v 6 let starém pažoutu garazmistrovi 1900,- Poté co si v Praze řekli na novem autě 5tisic budu mezi intervaly nechávat menit u něj...
  6. Včera jsem jel po dlouhé době v kolone a vypozoroval, že když se zařadí 1.rs a začne pouštět spojka tak otáčky automaticky vyskočí ze 750 na 1200, s dalšími pár centimetry pousteni pedalu spadnou na 1000 a poté už spojka zabírá. Když do toho přidám plyn nebo spojku pustim rychleji tak to má zmíněný efekt poskoceni. Nevim jestli to dělají i ostatmi TSI motory, ale 1.5 takto při rozjezdu funguje. Stále je tedy nutné i po aktualizaci pracovat se spojkou velmi pomalu a jemně. Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
  7. Jaká konkrétní appka? Já to meril přes appku torque pro
  8. Právě proto sem vlákno založil protože 128kw to dle měření ani pocitu nemá. Svět motorů naměřili dokonce 132kw. Ale možná stejně blbě...
  9. Nový soft už mám, pocitově se se to zlepšilo, ale je to jen pocit, měření je měření 😉
  10. No právě proto sem si nechal změřit výkon a s papírem 128kw jim tam před očima mávat nemůžu.
  11. Problém je vtom, že 0-100 je tragické. Pokusů bylo mraky a nikdy jsem to nenatlačil pod 10,5s. To je na auto s váhou 1310kg a 128kw bída, když to porovnám dle videí na youtube s ostatními 1.5 nebo staršími 1,4 tak to prostě jede jako verze co mají 90kw a 200nm...
  12. Kdyz mam nafoukane turbo tak to dám za těch 6s
  13. video zrychlení a pružnosti na youtube ZDE
  14. Ano ESP vypnuté respektive omezené co to jde, režim sport dokonce 257nm ale pozdější náběh, prakticky i reálné neznatelne rozdíl mezi normal a sport
  15. Zdravím místní odborníky a ladiče. Nechal jsem si cca před 14-ti dny u svého auta s motorem 1.5TSI 110kw@250nm změřit výkon na Jarově, protože se mi nezdála a stále nezdá dynamika 0-100 = 11s (v papírech 8,3s) a 80-120 na trojku = 7s což je prostě bída. Podobná koncernová auta dle videí na youtube jedou prostě lépe. Výsledek měření je 128kw, nicméně když jsem se o problematiku měření začal více zajímat vyrojili se následující pochybnosti, které mi nikdo nebyl doteď schopen objasnit. Z měření mám takový pocit, hlavně se na nic se neptat, rychle změřit a jet pryč. Většina odpovědí technika byla, že se na to nikdo ještě neptal, že neví. 1) Měření je zkresleno tím, že měřili na pátý převodový stupeň, který má poměr 0,86,. Že by se mělo měřit na převodový stupeň nejblíže 1 což je u mého auta čtvrtý s poměrem 1,03. V odkazu níže kde měřil Leona 1.4TSI diesel power probíhalo měření právě na čtvrtý převodový stupeň: https://autobible.euro.cz/seat-leon-1-4-tsi-act-v-dlouhodobem-testu-jak-je-na-tom-s-vykonem 2) Dále, že bylo měřeno v režimu 4x4 (dle technika prý lepší, protože nehlásí chybu ESP a ABS když se točí zadní kola) Proč dieselpower měřil jako předokolku? 3) Nikdo mi nedokázal vysvětlit extrémní ztrátu výkonu 43,5kw na kole (Leon na měření diesel power ztráta pouze 25kw) Pravděpodobně souvisí s měřením jako 4x4 nebo mám zadřené ložisko. 4) chybí první údaj - korigovaný výkon Po zabřednutí do této problematiky mám pocit, že jsem za 2200Kč dostal na Jarově papír, se kterým si můžu vytřít zadek. Myslel jsem si, že jsou odborníci, když tam měří i svět motorů, ale asi jsme se spletl...
×
×
  • Create New...