Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

mechaniček

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. mechaniček odpověděl na devil's téma v Podvozek
    Šrouby klidně mazat, je totiž vyroben jako samosvorný, tudíž dotáhnete-li ho předepsaným momentem, nemůže se povolit. Ba naopak suchý závit klade velký odpor a zkresluje tak výsledný utahovací moment , nehledě na to, pokud píchnete a máte takto na sucho nějakým umělcem zaprasený šroub povolit tou faječkou ve výbavě někde na silnici. Kdo maže ten jede!!!!
  2. Často se jedná o hluk od zpětného zrdcátka, momentálně není na to medicína. Dá se to lehce ověřit zda se jedná o tento problém, ZKLOPTE ho a jeďte projet rozdíl jasně uslyšíte
  3. Jednoznačně hlava dolu jak už bylo uvedeno, vyměnit těsnění, pokud nebude viditelně poškozeno, natlakovat hlavu. Pokud proniká tlak z válců do chladícího systému, tím se zavzdušňuje a znemožňuje cirkulaci kapaliny a proto netopí-stará známá věc,a to se motor nemusí přehřívat!!!Bohužel musím konstatovat, že už jsem měl několikrát tu čest jak s hlavou tak i blokem, myslím tím jejich výměny, ale na druhou stranu pomohlo mockrát jen to těsnění a srovnat hlavu
  4. mechaniček odpověděl na octaviatdi's téma v Motor 1.9 TDI PD
    Pokud by byla přidřená regulace lopatek turba, zásadně se objeví chyba " REGULACE PLNÍCÍHO TLAKU-REGULAČNÍ MEZ PŘEKROČENA nebo NEDOSAŽENA. Dle popsané závady se přikláním k již zmíněnému názoru výše zkontrolovat el. instalaci snímače tlaku a teploty nas. vzduchu, který je umístěn v tlakové trubce ( dle výše uvedených příspěvků si to někteří pletete s měřičem hmotnosti vzduchu či nějakýmy ventily ??? ) Protože jestliže ř.j. dostává nesmyslné signály s tohoto snímače, automaticky přepne na nouzové hodnoty.Matoucí může být právě stejný projev jako když se jedná opravdu o turbo. Často bývají vodiče proklepány přímo u svorkovnice snímače, je nutno vodiče proměřit na odpor,snímač mění odpor a proto jeli moc velký "signál příliš velký" řj. to detekuje a nahodí náhradní hodnoty. Nebo zkusit za ně zatáhnout,kolikrát je drží v kuse jen izolace. Vzhledem k počtu kilometrů, mohou být vodiče ve vzájemném zkratu a nebo poškozeny v bolestivém místě, kde svazek prochází kolem převodovky.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.