Přejít na obsah

jardaro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

779 zobrazení profilu

Oznámení jardaro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zjistil jsem poruchu/normální opravář nic nevěděl/Bylo to relé které nenajdeš--jen pro malé ruce.Asi jsou studené spoje na relé je dlouhé a klepe se. Řešil jsem to koupeným nového relé za 300Kč A je klid Děkuji za spolupráci Rotek ************** Pravidla říkají - necituj poslední příspevek!!! **************
  2. Prosím o radu vlastním fabii 2 rok 2008 a mám tento problém:Porucha automat. zapínání světel. hledal jsem ve forech ale nic. V návodu o pojistkách nic není a elekt. zapojení nemohu najít/ani v Googlu.Asi nějaké relé ale kde?Prosím poradte.Za dráty jsem tahal. Dík Rotek jaroslav.rotek@seznam.cz
  3. Nazdar pánové - nejdříve by chtěl poděkovat tvůrcům tohoto fora je dobrý a pomohlo. podělím se o zkušenosti-jak vyměnil 73letý dědek sensor otáčení volantu.Nejdříve jsem přečetl celé téma problému- koupil sensor a dal se do toho Pracoval jsem dle návodů/od každého něco/a věc se podařila Fábie je jako nová. Nic nesvítí.Jen jednu radu by měl:při vyšroubování šroubku čidla chce předem dát hadr na nápravu a namazat imbusák vaselinou ----atalo se mě, že po vyšoubování šroubku , mě spadl do nápravnice a nechtěl ven. Práce : 1/2 hodiny plast podběhu-3/4 hodiny hledání šroubku--1/4hodiny vlastní práce vyndání čidla. To je i s kávou 2 1/2 hodiny Nářadí použito čínské Dík členům fora
  4. Nazdar pánové - nejdříve by chtěl poděkovat tvůrcům tohoto fora je dobrý a pomohlo. podělím se o zkušenosti-jak vyměnil 73letý dědek sensor otáčení volantu.Nejdříve jsem přečetl celé téma problému- koupil sensor a dal se do toho Pracoval jsem dle návodů/od každého něco/a věc se podařila Fábie je jako nová. Nic nesvítí.Jen jednu radu by měl:při vyšroubování šroubku čidla chce předem dát hadr na nápravu a namazat imbusák vaselinou ----atalo se mě, že po vyšoubování šroubku , mě spadl do nápravnice a nechtěl ven. Práce : 1/2 hodiny plast podběhu-3/4 hodiny hledání šroubku--1/4hodiny vlastní práce vyndání čidla. To je i s kávou 2 1/2 hodiny Nářadí použito čínské Dík členům fora
  5. . Dobrý den pánové přidám něco k diskuzi: Silenbloky v rameni/v zadu/měníme okolo Liberce bez sundání ramene přímo na zvedáku. Jsou 2 druhy silenbloků /páni zjistili že praskají -tak vyrábí nový druh-asi lepší/Silenblok se lisuje jednoduchým přípravkem,který zamezí prasknutí obalu-umělá hmota- lisuje se šroubem M16 Mohu dodat bud výkres nebo kus.V diskuzi jsem přečetl o zmenšování průměru nepohopím jak to mohl někdo napsat. Ahoj
  6. fabia 1,4 combi 2001 95.000km týden vlastním vůz a po přečtení příspěvků o řízení je asi nejvíce poruchový posilovač .ten svazek kabelů mám v takové černé trubce nahoře volné. Řírení chodí ,prosim o radu zda mám svazek odmotat-připadá mě to jako trubka -divím se že to neudělali v servise.nikdo na to nešáhl.Dík
  7. jardaro

    Fabia BRZDY

    Pánové Vaše diskude byla opravdu zábavná. Můj poznatek:prošlo mě rukama moc kotoučů /to je hodně/v důchdu je bezplatně orovnávám kamarádům. Někdo je opotřebuje za 35 tisíc a někdo za 10 let .Je to na stylu jízdy ale hlavně na kvalitě výrobce /jaká várka/ I drahý kotouč nevydrží když řidič dlouhý kopec jede za traktorem a stále přibržduje-až jej rozpálí do červena a dole zastaví a drží nohu na brzdě /pak kotouč hází třeba i 0,2MM. Pakho orovnám na 00mm a on to udělá znova Moje metoda 1x srovnat i rýhy nové destičky a podruhé to vyhodit. I pro důchodce to není drahé --jsou to přeci brzdy.Málo který servis si dneska dovolí tvrdit co není pravda /mimo elektriky/tomu rozumí málo kde. Jsem tu úplně nový a starý ale forum je moc užitečný a pěkný .administrátorům hodně zdaru
  8. koupil jsem před týdnem Fabii 1 a asi mě "zapoměli" udelat vzadu okno. Při couvání nevidín toho moc. Řidič jsem - ten dědek s bekovkou ač řídím 50 let.Prosím o radu zda koupit asistenta s obrazovou grafikou nebo jen zvuk. Zvukový signál je jednoduší na zapojení. Co užíváte? Dekuji
×
×
  • Vytvořit nový...