Přejít na obsah

LubosJ7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LubosJ7

Učeň

Učeň (3/14)

  • Collaborator Vzácný
  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Páni neviete náhodou či pasuje turbo z motora CBB do motora CBBB ? Jedná sa o 2.0tdi ,125kw Ďakujem za info .
  2. Zdravím páni ,vedeli by ste mi niekto poradiť kde sa nachádza riadiaca jednotka ventilatora chladenia motora ? Moc som si neni istý kde ju hľadať ,prípadne neviete čo by mohlo byť zle ,nespina mi prvú polohu na ventilátory na chladici,po diagnostike mi vyhodili chyby : P1944- Riadiaca jednotka vetraku chlsdica -prehriatie -prerušovany P0691-Ridici obvod vetraku 1-nizky signál -prerušovany P1948-Riadiaca jednotka vetraku chlsadica 2,výstup prerušený obvod -prerušovany P1950-Vetrak chladiče , zadreny -prerušovany Ďakujem vopred za každé info .
  3. Tak otázka vyriešená ,tieto hlavy by mali byť rovnaké podľa kódu motora ,možno niekomu pomôže ešte. Kód Motora CAGA CAGB CAGC CAHA CAHB CBAA CBAB CBAC CBBB CBCB CBDA CBEA CEGA CFAA CFFA CFFB CFGB CFHC CGLD CJAA CJCA CJCB CJCC CLCB CLJA CMEA CMFA CMGA CNHC CSUB OE Čísla 03L103351 03L103351A 03L103351J KW 81 88 100 103 105 120 125
  4. Práve ani moc nie ,väčšinou iba náhrada a dať za náhradu 900e mi príde sakra dosť,preto som sa chcel tuná spýtať či náhodou niekto nejakú nemá ,a hlavne či pasuje CFGB a CBBB ,či sa môžu zameniť alebo je tam rozdiel .
  5. MichalKmec-mne to robilo tiež keď som aml 320xxx,pomohla výmena chladiča spalín a snímača za DPF,regenerovalo mi každých 100km,teraz cca každých 1000km,mal som zaseknutý chladič spalín a neislo ovládanie
  6. Páni,mám na vás prosbu,neviete prosím vás či pasuje hlava na CBBB z novšieho CFGB,prípadne neviete mi poradiť kde zohnať hlavu na CBBB ,ďakujem za info.
  7. Neislo mi to zobrazit cez Carolinu.
  8. Ďakujem za info,a tuná na fóre sa to nedá nejako zistiť ?
  9. Zdravím páni,vedeli by ste mi prosím vás niekto zistiť výbavu podľa vin? Prípadne či je predpriprava na ťažné ? Ďakujem pekne za info.
  10. Nemám ťažné zariadenie . Je to Superb 2 2009 CR 125kw DSG
  11. Tak pani ,s autom som nič nerobil a po určitej dobe mi auto už ide v poriadku,regeneruje cca po 700km +-,regeneruje len chvíľu cca 20 minút a zdá sa všetko v poriadku.
  12. Zdravím páni,mám taký problém,rozsvietia sa mi kontrolka vypalenej žiarovky ,pri naštartovaní mi na PP vypíše všetky žiarovky,ale pritom sú všetky žiarovky v poriadku. Mal niekto podobný problém ? Ďakujem za info.
  13. Ten biely dym je iba pár km cca 2km ,potom už auto nedymi ale stále sa správa ako pri regenerácii. Tak skúsim napichnuti a ísť sa previezť,aké hodnoty mám sledovať ?
  14. Zdravím páni,mám na vás takú otázočku,hľadal som po forume ale takýto istý prípad som nenašiel,tak by som Vás chcel poprosiť o radu. V prvom rade napíšem že sa jedná o Superb 2,2009 2.0TDI CR,125 kw ..motor CBBB. Pred nejakým časom sa mi začalo zdáť príliš často že regeneruje dpf ,myslel som že je už dosť zanesené DPF,pretože už to má nájazd 320tKM,neskôr začalo auto hádzať do núdzového režimu (rozsvietena kontrolka motora a blikalo žhavenie) po vypnuti motora auto išlo zasa správne ,po nejakom čase znova núdzový režim(blikajúce žhavenie) a proces sa opakoval. Po napichnuti na diag mi to vyhodilo: P0672-obvod žhavici sviečky -valec 2 (prerušovany) P0403-proud recikulsce spalin-chybná funkce (Prerušovany) Tak som dal vyčistiť DPF filter ,pán po čistení povedal že nebolo moc zanesené a nemalo by to vôbec obmedzovať výkon,ale bolo vyčistené a mal som o starosť menej.Pritom sme zistili že bol zaseknutý chladič spätných spalín(EGR),celý bol zaseknutý a vôbec nešiel hýbať,a trúbka z chladiča spalín bola premačknutá,tak som dal kúpiť komplet cely nový. Keď už bolo auto rozobraté dal som skontrolovať turbo či je dobre lebo kvápal z neho olej,ale turbo bolo v poriadku s minimálnou vôľou ,pretesnené(bol zlý okruzok medzi prirubami),bolo správne nastavené a zablombovane. Po celom zmontovani a zapojení diagnostiky vypísalo lambda sondu a snímač teploty výfukových plynov na DPF 3. Tak automaticky som dal kúpiť nové po zapojení chyby neukázalo. Na aute som jazdil asi týždeň po týždni znova kontrolka zhavenia blikala a núdzový režim,po opätovnom pripojení na diag vyhodilo: Ventil spätneho vedenia výfukových plynov N18-nahodna chýba Chýba sa skúsila vymazať a keby sa znova objaví že by sme to hneď riešili,to bolo cca 4 dní späť,odvtedy ako keby pri každom naštartovaní sa po pár KM spustí regenerácia(zvýšené otáčky,biely hustý dym,...) Vedeli by ste mi poradiť čím by to mohlo byť ,kde by mohla byť chýba? Napadol má snímač diferencneho tlaku ? Že by posielal zle hodnoty do RJ a preto by púšťalo stále regeneráciu ? Snáď som všetko spomenul a vysvetlil. Ďakujem za každú radu.
×
×
  • Vytvořit nový...