Přejít na obsah

sipmart

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sipmart

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. tak po delší době provozu musím potvrdit, že je to perfektní bez toho automatického zapínání Webasta, dojezd šel hned rapidně nahoru v těchto zimních měsících. kdo by to byl řekl, že taková blbost to vyřadí, ale má to logiku.
  2. myslím si, že bude stačit mít možnost to automatické zapínání nezávislého topení vypnout a regulovat si to jen buď dálkovým ovladačem a nebo tlačítkem na climatronicu. ještě jsem psal vývojářům aplikace Carista, no snad by tato funkce mohla být v nějaké beta verzi, ale zda bude fungovat se neví...ale šance tu je. Edit: tak po odpojení čidla venkovní teploty, které je u chladiče u přední mlhovky na straně spolujezdce se automatické spouštění Webasta neaktivuje, jelikož to neví jaká je venkovní teplota, takže jako prozatímní vyřezení to funguje, akorát prostě nevím kolik je venku stupňů. Webasto funguje na dálku a nebo tlačítko na ovládacím panelu Climatronicu normálně. u beta verze Caristy 3.7 - 16 mě to nabídku u mého auta na odpojení automatické spuštění nenabízí, zkusím informavat vývojáře a snad do budoucna...přibily tam další funkce, takže se to hýbé postupně k aktivování nových funkcí.
  3. tak u superba II tam tato možnost není, pouze nastavení nezávislého topení na větrání a nebo topení, ale ikdyž se dá větrání, tak se pořád automaticky spouští webasto při určité mínusové venkovní teplotě....je to prostě otravné, protože se to spouští ikdyž je motor dle teploty zahřátý na skoro 90st....až když je pořádně prohřátý a překročí určitou mez, tak se to vypne. jinak mě ještě napadlo co by s tím udělalo odpojení čidla venkovní teploty, pak by se to nemuselo spustit, když by nevědělo jak je venku....ale nevím kde přesně je nainstalované a zapojené, předpokládám, že někde pod motorem, u mlhovek...a zase nevím zda toto čidlo neovlivňuje ještě něco kromě teda toho, že by nešel ukazatel teploty na přístrojovce. ještě jsem dotaz na možnost vypnutí dával přímo na škodovku, jsou tam operátorky...no vysvětlit jim o co jde a že mě pořád posílali manuál k vozu, kde je popsáno nastavení automatického zapnutí nezávislého topení na maxidotu tzn. v určitý den, čas....pořád nedokázali pochopit co po nich chci, mimo jiné v manuálu je napsáno, že automatické zapínání nezávislého topení jde vypnout u zážehových motorů v odborném servisu, to nechápu proč to nemůže jít i u vzněťových.... edit: nyní jsem mluvil s někým z informační linky ze škodovky a ten mě říkal, že by to mělo jít vypnout i u vzněťových motorů, takže to zkusím zjistit v autorizovaném servise, protože v jednom mě asi před rokem řekli, že to nejde...možná by se k tomu mohl vyjádřit zde někdo kdo se zabývá diagnostikou aut. toto mě poslali, když jsem jim do podrobna řekl svůj problém:
  4. prostě tohle je asi neřešitelné to stálé zapínání nezávislého topení....ještě na to funguje, že když je málo paliva, prostě už svítí žlutá kontrolka jakože rezerva, tak se to nesepne.
  5. je možné, že odešlo čidlo náklonu, tak jako mě, ikdyž pořád nemám vyřešený problém, protože i po výměně tohle hlásí a světla se nenastavují a svití hned před auto....jinak doporučuju koupit diagnostiku ELM327 a přes bluetooth spojit s mobilem a např. přes aplikaci Caristu si můžeš kdykoliv sám načíst diagnostiku případně vymazat chyby.
  6. tak to jsem učinil a přišla mě rychlá odpověď....zajímalo by mě zda u tohoto motoru(CBBB) to umí načíst třeba nějaká jiná diagnostika přes kabel? CBBB engine unfortunately uses an old protocol, completely different from the last used by VAG for their cars, so the app can't work with it and I don't have a plan to expand the compatibility backward because the work is very hard and the final success isn't guaranteed due also to poor/missing support of the protocol by elm327. I've tried to start but I've found too many problems so I've decided to abort that project. I'm sorry. Bye Daaren v překladu googlem.... Motor CBBB bohužel používá starý protokol zcela odlišný od posledního, který VAG používá pro své vozy, takže s ním nemůže pracovat a nemám plán na rozšíření kompatibility zpět, protože práce je velmi tvrdá a konečný úspěch není zaručen kvůli špatné / chybějící podpoře protokolu elm327. Snažil jsem se začít, ale našel jsem příliš mnoho problémů, takže jsem se rozhodl tento projekt zrušit. Omlouvám se. sbohem Daaren
  7. mám funkční adaptér (funguje cracknutá Carista), ale nejde se mě připojit přes vag dpf, nejspíš to bude asi tím, že mám superb II, r.v.2009, 125kw kod motoru CBBB....mám pouze základní verzi...je možné, že to do budoucna může jít při nějaké aktualizaci aplikace Vag DPF?
  8. já koupil tento v přepočtu za 140,- , přišel asi za 3 týdny od objednání, funguje bez problémů. ELM327 Identifier jako v předešlém příspěvku. superb II, r.v. 2009, přišel mě 19.1.2018 https://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-ELM327-HH-OBD-Bluetooth-Super-Mini-ELM327-Bluetooth-ELM327-Car-Diagnostic-Scanner-Tool-For/32651361548.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.xwQefV
  9. pokud něco existuje jak to automatické zapínání nezávislého topení vypnout, tak aby šlo zapnout na dálku či tlačítkem na panelu budu rád, když o tom někdo napíše kdo by to měl odzkoušené...
  10. já to taky zjišťoval a prostě to nezávislé z výroby nejde vypnout, tak aby se ti automaticky spoušťělo při určité venkovní teplotě a při nižší teplotě motoru resp. chladící kapaliny, je to komfortní funkce, která ti má rychleji vyhřát interiér vozu, prostě rychleji topit....taky mě to štve, někdy opravdu zbytečně to spíná, když je venku třeba kolem 0st. a máš popojížďky třeba po městě, chvíli stojíš, nastartuješ a zase to jede....jediné jak to udělat aby se to nezapínalo je vypnout climatronic, ale zase v zimě když potřebuješ topit a třeba odmlžovat okna je to na houby, ikdyž někdy se to použít dá, ale myslet na to pořád....toto kluci nevychytali, kdyby to dali do maxidotu z výroby aby se to dalo vypnout, bylo by to ok.
  11. co se týká VCDS tak to má kamarád, ale koupený kabel z číny, podle toho děláme diagnostiku, grafika stejná jak jsi posílal. jinak ani s tou kabeláží to nebude tak jednoduché, co jsem proměřoval, tak při zapnutí klíčku tam prostě šťáva jde a je divné, že to staré čidlo původní hlásí jinou chybu než ty nové 2 co mám... ještě k čidlům....nové jsem objednával z tohoto eshopu: http://www.cars-equipment.com/ první mě přišlo ne přímo originál, na plechu bylo vyraženo origo číslo, ale oproti originálu se lišilo detaily, šroubky jiné....tak jsem usoudil i dle servisáka z autorizovaného servisu škoda, že je čidlo vadné, tak mě poslali druhé a to již originál (mělo být i to první, spletli to a hodili jiné), stejné jak to původní vadné, vyražené čísla na čídle i na plechu a prostě pořád nefunguje, chybu to hlásí stejnou..předního čidla. i na kabeláž se díval servisák a nic na ní neobjevil.
  12. tak Strakonice jsou pro mě hodně z ruky....i na superb II r.v.2009 to jde na dálku? nevím co je VCDS kde to má být a jak to funguje? pro mě je schůdné Zlínský eventuelně Jihomoravský kraj - Brno a tak. díky
  13. no a já právě netuším kde ferda25 bydlí? otázka asi na ferdu. jinak je to prostě divné, že to nejde automaticky...když by to mělo jít.
  14. no já jsem Zlínský kraj, však by to mělo přeci fungovat pokud to hlásí chybu a čidlo se vymění, tak automaticky načíst nebo v čem může být problém?
  15. Zdravím, mám takový problém s AFS...mám superb II, r.v. 2009 s bixenony...z ničeho nic se mě při nastartování motoru nechtěli světla nastavovat tak jako vždy a svítí v nouzovém režimu tzn. pár m před auto (blbě se s tím jede), tak se to hodilo na diagnostiku a napsalo to, že je špatné čidlo naklápění na přední nápravě (zkrat na plus), píše to tu samou chybu ikdyž se čidlo odpojí. tak jsem origo čidlo objednal, přehodil a pořád nic, na diagnostice to píše tohle: 00496 - Sensor for Vehicle Levelling: Front......007 - Short to Ground - MIL ON myslel jsem třeba, že by mohlo být i špatné čidlo (zkusil jsem dát druhé) a nebo něco v elektrice - kabeláži, pojistky ok, ale pro přeměření voltmetrem, tam při zapnutí klíčku nějaká šťáva jde....kde by mohl být problém?
×
×
  • Vytvořit nový...