tak oprava dopadla takto :
vstřikovací ventil 3000,-
prace + skouška objemu valců , a všech vstřikovačů 1000
svíčka 200,-
zapalovaci civka 1ks
oprava teda 5tis , myslite že to bylo opotřebenim a na řadu přijdou brzy další ventily?
tak dneska v servise opět zjistili že je problem se zapalovaní druhého valce , (předtím měněná civka a bylo to ok) , v servise sem objednany na středu nevite jak je to možné že by zase civka se vypalila?
mam stejný motor a taky r.v 2002 ve fabce a ted todle řeším , vyměnili mi indukční civky na 2 a 4 valci a pak dobrý. a ted se zase v haji 2 valec. auto je v servise a pry špatny vstřikovač zdřejmě . dám vědět
blika kontrolka motoru a auto škube...
Dobrý den,
Chtěl sem se zeptat nedavno sem jen na dva válce , zjištěn problem zapalovacích cívek. po vyměně asi 200km se odporoučela zdřejmě další .
ted jede na 3 válce... myslite že to bude někde jinde nějake zkraty ? nebo je to opotřebením a ted vyhoří všechny postupně a bude klid?
a ještě jedna otazka ničí se motor když jede na 3 valce potřebuji dojet do práce a servisu. motor 1.4 16V 55kw
Diky moc
Matadory sem nikdy neměl , jen mam matadarku jako rezervu a podle recenzí a testech se budu bát dojet s reservou k nejbližšímu pneuservisu mam ted dunlop fastresponce a bomba...
hned sem jim volal a odjiždim pryč tak sem domluveny na utery. ale sem pěkně nasranej mam ho totiž měsic a ted sem do něj nasoukal už peněz jen dneska nové gumy za 5 tis ....
byl sem měnit kola v pneuservise a jedno kolo nešlo dolů po par kopancích servisaka a par bouchanců kladivem přes dřevo se zjistilo že tam zapomněli poslední šroub. A tedkom fabka při lehounkém zabrzdění vydava takové tukaní to kolo , ale když zabrzdím více tak všechno ok plynule zabrzdí, jen se ty zvuky ozvou při dojíždění k zastavení s uplně lehkou nohou na brzdě, že by mi udělali něco s kotoučem? předem díky