
Tomáš Vokoun
Uživatel-
Počet příspěvků
31 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Tomáš Vokoun
- Narozeniny 11/18/1981
Kontaktní metody
-
Web URL
http://www.tom733.cz
-
ICQ
0
Oznámení Tomáš Vokoun
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Dovolím si recyklovat toto téma. U OI / 1.9 / 81 kW ASV mi začala po nastartování cca 4-5 sekund blikat žlutě kontrolka oleje, potom přestane. Tedy chyba čidla. Při nejbližší výměně oleje tam půjde nové. Otázka - je potřeba u tohoto dílu řešit výrobce/značkovost, nebo nejsou problémy s druhovýrobou (kdyžtak jakou?).
-
Řeším také problém s nefunkčním vyhříváním. Měřil jsem přívod ... 12V i při zatížení, OK. Fólie je ale někde přerušená - neprůchozí. Takže nové sklo. Mám dotaz, jestli má smysl kupovat originál za 1000,- nebo nejsou problémy s Čínou (dnes ve většině obchodů jako "značka" Diamond) za 150,- ?
-
Dodělal jsem si zásuvku do kaslíku pod volantem - vedle zásuvky diagnostiky. Napojení jednoduchou spojkou z pojistkovky. Pro napájení navigace/smartfonu v držáku vlevo od kapličky ideální - kablík nikde nepřekáží.
-
Energeticky nemá smysl jedním měničem 12 -> 230 vyrábět neefektivně a draze sítové napětí, které hned zase adaptérem k notebooku měníš na nějakých 12-19V (podle typu). Kup si adaptér do autozásuvky, dělají se za pár stovek i +/- "univerzální". Nabíjení si stejně řídí elektronika v notebooku, z adaptéru leze jen stabilizované stejnosměrné napětí. Pokud teda nemáš nějaký hi-end značkový notes, který přes 1wire ověřuje čip v adaptéru a s neoriginálním se nechce bavit.
-
Zjistil sem, že mám celé víko ventilů postříkané od oleje atd. a jako příčinu (možná ne jedinnou) jsem identifikovat ulomený regulátor odvětrání - ten plastový disk na víku ventilů. Vede z něj trubka do víka a ta se odlomila. Lze čekát nějaké zádrhele při výměně? Jde mi hlavně o to, aby se ten zbytek plastového nátrubku dal vytáhnout z toho víka a nespadl k ventilům ... sundavání víka není operace, do které by se mi chtělo. Jak tam vlastně drží? U nového není žádné těsnění, jen plast se zoubkem.
-
Extrémní hodnota předvstřiku, je to možné?
Tomáš Vokoun odpověděl na Tomáš Vokoun téma v Motor 1.9 TDI
Tak po návštěvě v servisu jsem se dozvěděl, že je zázrak, že sem do něj vůbec dojel. čerpadlo zralé na výměnu, proto to prý nešlo ani nijak seřídit. -
Extrémní hodnota předvstřiku, je to možné?
Tomáš Vokoun odpověděl na Tomáš Vokoun téma v Motor 1.9 TDI
To je mi jasné, že je třeba seštělovat. Otázka byla, jestli je normální, že zničeho nic takhle obrovsky ujede? -
Na mojí OI 81kW mi začala vyskakovat chyba 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka Když jsem si spustil základní nastavení a TDIGraph, ukázala se mi hodnota předvstřiku kolem 167 - tedy úplně mimo graf (při teplotě paliva 129). Auto startuje vcelku ochotně v mrazu i teple, spotřeba kolem 7l mi vzhledem k plnému kufru nepřipadá nijak závratná. Ta hodnota předvstřiku mě ale trochu děsí, dá se s tím pár dnů jezdit, něž bude volný termín na servis? Jak se k takovéhle hodnotě vůbec mohlo dostat, může přeskočit zub jen na čerpadle? Rozvody jsou dělané před 50 tis.
-
Dík, teď už je to jasné. Nemáš prosím ještě radu čím bezpečně dostat ze dveří zbytky té staré pásky? EDIT: Problém vyřešila horkovzduška na 70° a je klid.
-
Oboustrankou.. na novém dílu už páska nalepená je, jen strhnout a přitisknout. Já teď spíš řeším jak bezpečně ze dveří sundat zbytky staré pásky - jaké rozpouštědlo aby neublížilo laku? A tušíte někdo jaký je rozdíl mezi lištou s kódem 1U4853516C a1U4853516A ? Na O1 Combi z roku 2003 (TMBGP21U932111111). Leží mi na stole funglovka 1U4853516A ale asi to nebyl správný kup, protože pohledově nevypadá jako ty zbývající 3 na autě.
-
Diky, konakty NL a Xr byly pořád spojené. Tak jsem to znovu rozhodil a příslušný plíšek trochu ohnul. Už se to chová způsobně. Možno zamknout.
-
Mám O1 / 2003 a před týdnem mi začaly pořád svítit přední mlhovky (kontrolka, přepínač a i reálně vpředu světla). Jako bych mel knoflík stále povytažený. Zezačátku to reagovalo na několikeré klepnutí do přepínače, teď už nepomáhá nic - takže tipuju na mechanický problém kolem přepínače a ne software nebo něco dál. Myslel sem že je nějaký spečený kontakt v přepínači, rozhodil sem ho, byl čistěj a preventivně jsem ho pročistil; ale přád to stejné. Nevíte jaké piny na přepínači ovládají přední mlhu (že bych si je proměřil), případně kde jinde hledat? Kupovat jen "preventivně" nový přepínač se mi nechce a nikoho v okolí se stejným na vyzkoušení bohužel nemám.
-
Přehrívání kabelu na pojistném boxu na akumulátoru
Tomáš Vokoun odpověděl na lukastom téma v Elektrika
"ventilator dochlazovani 1. stupen" -
Přehrívání kabelu na pojistném boxu na akumulátoru
Tomáš Vokoun odpověděl na lukastom téma v Elektrika
Vyřešeno Původní oko šlo demontovat, následně mechanické a chemické očištění konce licny. Nalisováno lehčené Cu oko M6/16mm, izolace. No a teď už je to v pohodě, i při maximálních 70A je celá sestava jen vlažná. Přechoďák klesl na 1/20 původní hodnoty (někam k 0.02 ohm). Zajímavé je, že se mi zatím nikde nepovedlo sehnat tu páskovou pojistku, kterou jsem chtěl při té práci rovnou vyměnit. -
Přehrívání kabelu na pojistném boxu na akumulátoru
Tomáš Vokoun odpověděl na lukastom téma v Elektrika
To i sel, jestli tu nekdo nahodi nejakou specifikaci toho originalniho. Jelikoz kabel, normalni oka i lisovaci hlavu mam, tak me spis trapi kudy ten kabel v originale vlastne vede a jak se k nemu dostat.