Přejít na obsah

Tomáš Vokoun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tomáš Vokoun

  • Narozeniny 11/18/1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.tom733.cz
  • ICQ
    0

Oznámení Tomáš Vokoun

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dovolím si recyklovat toto téma. U OI / 1.9 / 81 kW ASV mi začala po nastartování cca 4-5 sekund blikat žlutě kontrolka oleje, potom přestane. Tedy chyba čidla. Při nejbližší výměně oleje tam půjde nové. Otázka - je potřeba u tohoto dílu řešit výrobce/značkovost, nebo nejsou problémy s druhovýrobou (kdyžtak jakou?).
  2. Řeším také problém s nefunkčním vyhříváním. Měřil jsem přívod ... 12V i při zatížení, OK. Fólie je ale někde přerušená - neprůchozí. Takže nové sklo. Mám dotaz, jestli má smysl kupovat originál za 1000,- nebo nejsou problémy s Čínou (dnes ve většině obchodů jako "značka" Diamond) za 150,- ?
  3. Dodělal jsem si zásuvku do kaslíku pod volantem - vedle zásuvky diagnostiky. Napojení jednoduchou spojkou z pojistkovky. Pro napájení navigace/smartfonu v držáku vlevo od kapličky ideální - kablík nikde nepřekáží.
  4. Energeticky nemá smysl jedním měničem 12 -> 230 vyrábět neefektivně a draze sítové napětí, které hned zase adaptérem k notebooku měníš na nějakých 12-19V (podle typu). Kup si adaptér do autozásuvky, dělají se za pár stovek i +/- "univerzální". Nabíjení si stejně řídí elektronika v notebooku, z adaptéru leze jen stabilizované stejnosměrné napětí. Pokud teda nemáš nějaký hi-end značkový notes, který přes 1wire ověřuje čip v adaptéru a s neoriginálním se nechce bavit.
  5. Zjistil sem, že mám celé víko ventilů postříkané od oleje atd. a jako příčinu (možná ne jedinnou) jsem identifikovat ulomený regulátor odvětrání - ten plastový disk na víku ventilů. Vede z něj trubka do víka a ta se odlomila. Lze čekát nějaké zádrhele při výměně? Jde mi hlavně o to, aby se ten zbytek plastového nátrubku dal vytáhnout z toho víka a nespadl k ventilům ... sundavání víka není operace, do které by se mi chtělo. Jak tam vlastně drží? U nového není žádné těsnění, jen plast se zoubkem.
  6. Tak po návštěvě v servisu jsem se dozvěděl, že je zázrak, že sem do něj vůbec dojel. čerpadlo zralé na výměnu, proto to prý nešlo ani nijak seřídit.
  7. To je mi jasné, že je třeba seštělovat. Otázka byla, jestli je normální, že zničeho nic takhle obrovsky ujede?
  8. Na mojí OI 81kW mi začala vyskakovat chyba 17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka Když jsem si spustil základní nastavení a TDIGraph, ukázala se mi hodnota předvstřiku kolem 167 - tedy úplně mimo graf (při teplotě paliva 129). Auto startuje vcelku ochotně v mrazu i teple, spotřeba kolem 7l mi vzhledem k plnému kufru nepřipadá nijak závratná. Ta hodnota předvstřiku mě ale trochu děsí, dá se s tím pár dnů jezdit, něž bude volný termín na servis? Jak se k takovéhle hodnotě vůbec mohlo dostat, může přeskočit zub jen na čerpadle? Rozvody jsou dělané před 50 tis.
  9. Dík, teď už je to jasné. Nemáš prosím ještě radu čím bezpečně dostat ze dveří zbytky té staré pásky? EDIT: Problém vyřešila horkovzduška na 70° a je klid.
  10. Oboustrankou.. na novém dílu už páska nalepená je, jen strhnout a přitisknout. Já teď spíš řeším jak bezpečně ze dveří sundat zbytky staré pásky - jaké rozpouštědlo aby neublížilo laku? A tušíte někdo jaký je rozdíl mezi lištou s kódem 1U4853516C a1U4853516A ? Na O1 Combi z roku 2003 (TMBGP21U932111111). Leží mi na stole funglovka 1U4853516A ale asi to nebyl správný kup, protože pohledově nevypadá jako ty zbývající 3 na autě.
  11. Diky, konakty NL a Xr byly pořád spojené. Tak jsem to znovu rozhodil a příslušný plíšek trochu ohnul. Už se to chová způsobně. Možno zamknout.
  12. Mám O1 / 2003 a před týdnem mi začaly pořád svítit přední mlhovky (kontrolka, přepínač a i reálně vpředu světla). Jako bych mel knoflík stále povytažený. Zezačátku to reagovalo na několikeré klepnutí do přepínače, teď už nepomáhá nic - takže tipuju na mechanický problém kolem přepínače a ne software nebo něco dál. Myslel sem že je nějaký spečený kontakt v přepínači, rozhodil sem ho, byl čistěj a preventivně jsem ho pročistil; ale přád to stejné. Nevíte jaké piny na přepínači ovládají přední mlhu (že bych si je proměřil), případně kde jinde hledat? Kupovat jen "preventivně" nový přepínač se mi nechce a nikoho v okolí se stejným na vyzkoušení bohužel nemám.
  13. Vyřešeno Původní oko šlo demontovat, následně mechanické a chemické očištění konce licny. Nalisováno lehčené Cu oko M6/16mm, izolace. No a teď už je to v pohodě, i při maximálních 70A je celá sestava jen vlažná. Přechoďák klesl na 1/20 původní hodnoty (někam k 0.02 ohm). Zajímavé je, že se mi zatím nikde nepovedlo sehnat tu páskovou pojistku, kterou jsem chtěl při té práci rovnou vyměnit.
  14. To i sel, jestli tu nekdo nahodi nejakou specifikaci toho originalniho. Jelikoz kabel, normalni oka i lisovaci hlavu mam, tak me spis trapi kudy ten kabel v originale vlastne vede a jak se k nemu dostat.
×
×
  • Vytvořit nový...