Tak to vypadá , každá středovou díru a pak nastavující. A jedna jde dolů a druhá nahoru , to znamená že se točí proto sobě jakoby to závaží. Označil jsem si to. Jen jsme chtěl vědět ,zda někdo nemá zkušenost s tímto. Dodám z kompletace foto.
Nemáte prosím někdo návod na nastavení polohy vyvažovacích hřídelí. Dělám kompletní go - repas motoru po najetí 780k .Návod jsem si tady stáhnul , vyvažovací hřídel tam není.
Nebyl by někdo ochotný pomoc s nastavením rozvodu ,včetně VCDS .Klidně přivezu na místo a odvezu naspět a ještě něco klidně zaplatím.Po výměně rozvodu , mi nechce nastartovat, nastaveno a aretovano .Klikovka na rysce a Vacka na zajišťovacím koliku a furt nic. Zřejmě to chce s pomocí VCDS nastavit vačku.
Diky
Děkuji za odpověď,teď jsem dodělal rozvody a zatím tam nemám držák silenbloku na straně rozvodů,tak si myslím ,že turbo vyměním vrchem,tím že motor nakloním směrem do předu.
Dobrej , dotaz ohledně turba . Auto má je přední náhon,motor CRLB ,110kw .Dá se turbo vyměnit ,bez vyndání motoru. Počítám s tím že DPF musí ven, jen jestli se to dá.Díky