VITABENNY Vloženo 8. Ledna Sdílet Vloženo 8. Ledna Nemáte prosím někdo návod na nastavení polohy vyvažovacích hřídelí. Dělám kompletní go - repas motoru po najetí 780k .Návod jsem si tady stáhnul , vyvažovací hřídel tam není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 9. Ledna Sdílet Vloženo 9. Ledna (editace) Skús ešte tu. https://www.briskoda.net/forums/topic/512822-vibrations-again-at-130-kmh/ https://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php/186891-Balance-shaft-timing-job 780t km... pekne! 👍 Editováno: 9. Ledna, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VITABENNY Vloženo 10. Ledna Autor Sdílet Vloženo 10. Ledna Děkuji , prolistoval jsem to, bohužel nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Ledna Sdílet Vloženo 10. Ledna @VITABENNY nemůžeš se ptát na tu stejnou věc po celém fóru, musí ti stačit tohle téma. Duplicity jsem smazal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Ledna Sdílet Vloženo 10. Ledna Sice je to z Fábie, ale proč by to mělo být jinde jinak. A před rozebráním to bylo (je) jak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 11. Ledna Sdílet Vloženo 11. Ledna (editace) ....ale proč by to mělo být jinde jinak.? Protoze je to kontrukcne uplne jiny motor z jine vyvojove vetve. EA288 ma dve protibezne vyvazovaci hridele pohanene ozubenym kolem na klice ze strany setrvacniku. Na ozubena kola ale neni primo videt, protoze se vyvazovaci hridele nachazeji v sachtach po stranach bloku motoru. Hridele se montuji axialne vyvrty v bloku motoru. Na kolech zadne znacky videt nejsou. Ze zvedavosti jsem jednou zkousel postup nastaveni vyvazovacich hrideli hledat, ale take jsem nic nenasel. I v originalni VW/SA servisni prirucce o tom neni ani carka. V oficialnim VW Self Study Program 820433 dokumentu pro EA288 Diesel Engine Family se pouze pravi: The components in the balance shaft system cannot be replaced in the field because the play between the gears cannot be adjusted using workshop tools. (strana 6 - https://pics.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf) Tipuji, ze se zakladni nastaveni vyvazovacich hrideli dela pomoci nejakeho interniho fabrickeho pripravku. Vyvazovaci hridele totiz maji na cele ze strany rozvodu dva vyvrty. Takze tipuji, ze je to pro potreby jejich inicialniho nastaveni pri montazi. Tim se ustavi do zakladni polohy. Pak se zaaretuje klikova hridel a nasledne se utahnou ozubena kola na zadnich koncich vyvazovacich hridelich. Pokud sis vzajemnou pozici kliky a vyvazovacich hrideli a kliky nepoznacil, bude to asi tezke to ted trefit. Podle toho dokumentu bych ale tipnul, ze se musi klika nastavit do nuly (1. valec horni uvrat) a vyvrty na obou vyvazovacich hridelich musi byt svisle. Editováno: 11. Ledna, autor: OnMiT312 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Ledna Sdílet Vloženo 11. Ledna Jasně že to jiné motory budou mít jinak, ale jde o princip. Podle něčeho, nějaké značky nebo tvaru musí jít určit poloha. A musí to být jednoduché, ve fabrice při montáži to nesmí zdržovat. Ještě jsem našel na 1,2 TSI, EA211, kód motoru CJZA, dva vyvažovací hřídele, mezi nima ozubená kola, na jednom kole 2 tečky a druhé kolo s jednou tečkou mezi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VITABENNY Vloženo 11. Ledna Autor Sdílet Vloženo 11. Ledna Doufám, že to tak bude. Dnes to jdu rozebrat . Jen můj motor má ty kola že vnitř bloku. I tak díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 11. Ledna Sdílet Vloženo 11. Ledna Pokud to jeste neni rozebrane, tak si jiste poznac a nafot vzajemnou pozici kliky a vyvazovacich hrideli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VITABENNY Vloženo 15. Ledna Autor Sdílet Vloženo 15. Ledna V 11. 1. 2024 na 8:33, OnMiT312 napsal: ....ale proč by to mělo být jinde jinak.? Protoze je to kontrukcne uplne jiny motor z jine vyvojove vetve. EA288 ma dve protibezne vyvazovaci hridele pohanene ozubenym kolem na klice ze strany setrvacniku. Na ozubena kola ale neni primo videt, protoze se vyvazovaci hridele nachazeji v sachtach po stranach bloku motoru. Hridele se montuji axialne vyvrty v bloku motoru. Na kolech zadne znacky videt nejsou. Ze zvedavosti jsem jednou zkousel postup nastaveni vyvazovacich hrideli hledat, ale take jsem nic nenasel. I v originalni VW/SA servisni prirucce o tom neni ani carka. V oficialnim VW Self Study Program 820433 dokumentu pro EA288 Diesel Engine Family se pouze pravi: The components in the balance shaft system cannot be replaced in the field because the play between the gears cannot be adjusted using workshop tools. (strana 6 - https://pics.tdiclub.com/data/517/820433_EA288.pdf) Tipuji, ze se zakladni nastaveni vyvazovacich hrideli dela pomoci nejakeho interniho fabrickeho pripravku. Vyvazovaci hridele totiz maji na cele ze strany rozvodu dva vyvrty. Takze tipuji, ze je to pro potreby jejich inicialniho nastaveni pri montazi. Tim se ustavi do zakladni polohy. Pak se zaaretuje klikova hridel a nasledne se utahnou ozubena kola na zadnich koncich vyvazovacich hridelich. Pokud sis vzajemnou pozici kliky a vyvazovacich hrideli a kliky nepoznacil, bude to asi tezke to ted trefit. Podle toho dokumentu bych ale tipnul, ze se musi klika nastavit do nuly (1. valec horni uvrat) a vyvrty na obou vyvazovacich hridelich musi byt svisle. Tak to vypadá , každá středovou díru a pak nastavující. A jedna jde dolů a druhá nahoru , to znamená že se točí proto sobě jakoby to závaží. Označil jsem si to. Jen jsme chtěl vědět ,zda někdo nemá zkušenost s tímto. Dodám z kompletace foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p2p Vloženo 15. Ledna Sdílet Vloženo 15. Ledna neni foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.