Přejít na obsah

Adam Široký

Uživatel
  • Počet příspěvků

    88
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Adam Široký

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

19

Popularita

  1. Nemá někdo tip na servis v okolí Brna, kde už úspěšně vyreklamoval hlučnou klimatizaci? Klasika co už tu někde zaznělo vícekrát: malý rozdíl teplot, otáčky kolem 2000. Po zapnutí AC vevnitř "cvrdlikání/syčení". Po vypnutí okamžitě přestane. Už jsem se na to ptal loni při garanční prohlídce a nic takového samozřejmě nikdy neslyšeli. Video níže. Díky. https://www.youtube.com/watch?v=2-MYsRhJtMo
  2. MilanHos: Jestli ti v zimě vrže/lupe/skřípe střední ofuk topení, možná mám řešení. Napiš SZ, jestli chceš. Sem to asi úplně nepatří.
  3. Trošku oživím. Dnes jsem si vyzvedl auto po výměně jednotky Bolera, kvůli sporadicky nefungujícímu displeji. Nová jednotka má sice stejné číslo dílu, nicméně novou verzi HW. Snad bude ta změna k lepšímu. Bohužel je nějaký problém se SW, takže mě čeká ještě jedna návštěva a update. Podstatné je ovšem to, že od května je skutečně k dispozici SW367. Bohužel nevím, co má odstranit za problémy.
  4. Závidím. Mě to sem tam taky bzučí, ale servis trvá na tom, že žádnou takovou závadu neznají a je vše ok.
  5. V tom případě se omlouvám a jdu zkusit zjistit co je v něm nového. Já jsem z kraje května dostal update na 366 s tím, že novější nebude a ani se neplánuje.
  6. Nee, 366 to končí a nic lepšího na daný MR nebude. Řeší ale hodně chyb, předchozích verzí. Je neskutečný, že tohle téma stále žije. Sám jsem to tu začal loni na přelomu únor/březen. Přitom SW s funkčním ŠS je pro servisy dostupný od loňského léta...
  7. To samé u mě. Taktéž mám tu Polskou sračku a cikády taky v ceně. Už se těším, co mě řeknou.
  8. Tovární jsem nezkoušel, nicméně dělal se už i SW update z jiného důvodu a problémy přetrvávají. Přehrání SW bych označil za dostatečný restart. Škodovka tradičně žádný problém neregistruje, jsem první a bude složité řešit. Mám takový pocit, že to asi zase skončí u "vlastnosti".
  9. Neřešil jste to už někdo? Opět nefunkční Bolero. Dělalo to na SW 359 a nyní i na SW 366 po přehrátí. Zvuk atd... jede. Displej KO. Po pár vypnutí/zapnutí se to chytne.
  10. Sedačky jsou šmejd od výroby (stejně jako zbytek). Já mám v autě druhý nový komplet a vrže po 2000 km stejně. Nejprve to zkoušeli opravit - každou sedačku 3x. U toho stihli zničit kupu věcí v interiéru. Nejúčinější oprava byla aplikace TPI z Roomstera na přihnutí nějaké výztuhy. Bohužel po tomto zásahu začala vrzat sedačka jako komplet a už to nedokázali odstranit.. Nakonec tedy komplet výměna. Mimo jiné na žádost Škodovky zkoušeli různé vycpávky, aplikaci nějakého přípravku na kovový rám apod. Vše k ničemu a pomohlo max na pár dní.
  11. Ad motor a zvuky. Škodovka oficiálně vydala pokyn, kde se cca píše "Motor po nájezdu zhruba 10 000 km změní svůj zvukový projev. Zvu lze přirovnat k rachtání/klepání". Za tím se bohužel může schovávat jak normální chování, tak nějaká závada. Servis tě proto zpravidla vyhodí s tím, že je to normální. Nechci se tu Fabie vůbec zastávat. Ač se mi auto líbí a mám již druhou novou, musím konstatovat, že je to krám. Závad (reklamací), za první rok provozu na obou, je nespočet - bohužel.
  12. Jop. Auto bylo týden v servise. Najelo pár set km. reklamováno mimo jiné traktor u ohřátého a občasný špatný start u studeného (cukání, kolísání otáčkoměru apod.). Servis údajně provedl na základě nařízení výrobce, na základě video záznamu (pořídil sám servis), rozborku a kontrolu. Vše údajně zcela v pořádku, tak to složili zpět. Při předání mi bylo řečeno, že se bude pořizovat foto dokumentace dílů, pošle se výrobci a ten rozhodne. Dále měli provést přehrátí řídící jednotky, jelikož je pro tyhle popelnice k dispozici novější SW. Od přehrátí nemám absolutně žádný problém se starty (dělalo od novoty). Auto se zase chová jako předchozí, které mělo stejný motor. Takže spokojenost. Nechápu, proč ten SW nenalejou všem automaticky. V servisu jsem byl v průběhu roku 8x... Traktor u teplého zůstal. Dle slov servisu vše rozdělali, zkontrolovali dle pokynů a žádný problém nenalezli. Týden na to jsem měnil doma olej a ve vaně byl původní šroub z výroby, těsnění, vana suchá, nikdy z toho olej nebyl vypouštěn (ok, mohli vysát). Na vaně a jejím okolí ovšem není jediná známka manipulace. Všechny šrouby netknuté, neohmatané apod. Vzhledem k jiným okolnostem jsem musel do daného servisu ještě jednou a mimo jiné jsem se jich ptal ještě zpětně na tu opravu. Potvrdili rozsah prací. Na mou otázku, zda můžu vidět nějakou dokumentaci z opravy, následovalo ticho a poté komentář, že bylo vše v pořádku a proto se ani nezdržovali s fotkama. Nyní řeším přes zákaznickou linku. Někdo tu buď lže nebo krade. V jiném autorizáku jsem se ovšem bavil se servisákem a říkal, že tohle řešili. Prý to dělají palivová čerpadla a je to vlastnost. Dá se to prý údajně ověřit tak, že by ten hluk měl zmizet při lehkém přidání plynu. Už to asi nebudu řešit. U studeného, při teplotách kolem nuly, zase rachtá spojka na neutrál. Taky je to prý VW vlastnost. Holt si musíme asi zvyknout na to, že studené a teplé nemůže auto stát nastartované na volnoběh.
  13. indyjones8379: A jaký zvuk si prosím tě řešil? Traktor na volnoběh u zahřátého motoru? A skutečně výměna řemenu toto odstranila?
  14. Ahoj všem. Nějaké novinky z mé strany. Pár stran zpět jsem tu psal ohledně prapodivného klepání u teplého motoru. Začlo to cca na 10 000 km. Nyní najeto kolem 15 a klepe stále, možná více. Se servisem to řeším posledních pár týdnů. Mimo jiné si udělali vlastní nahrávky, které poslali spolu s mou výrobci. Dnes mi volali s tím, že výrobce nařídil kompletní rozborku motoru. NEJEDNÁ SE O NORMÁLNÍ CHOVÁNÍ. Povídal něco o možné výměně sady ojnic atd. (asi chtějí postupovat podle toho pdf co tu visí). Rozdělávat se bude po novém roce. Dříve to bohužel nejde.
×
×
  • Vytvořit nový...