Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

uhlikus

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zdar chlapi, dostali jsme se k tomu po delší době. Proběhlo kompletní odmotání kabel. svazku, dráty procinkaný - vše OK. Naměřené hodnoty za chodu motoru na svorce servočerpadla jsou: baterie + hlavní zdroj (prostřední svorkovnice) za chodu motoru 14,2V Can Svorkovnice (levá): kabel +12 černožlutý 14,2V Can-H oranž.černý 2,67V Can-L oranž. 2,35V Nevíte jestli jsou ty naměřené hodnoty Can kabelů OK. Chtěl bych vyloučit chybu v ŘJ motoru.
  2. Ten spodní kryt, drží jen lepidlo, tam žádný šroub není, dal jsem to do svěráku zabral a povolil. Jinak jestli se může točit stator, tak máš pravdu Už si to ze školy moc nepamatuju
  3. Zítra odpoledne to zkusím, po kontrole can-kabelů, pak už jedině nový.
  4. Takže tomu čerpadlu nevadí, že pojede bez oleje?
  5. Myslíš to tak, že can-kabely máš napojený v autě, nastartuješ, a zdrojový kabely máš napojený mimo auto?
  6. hubo44: díky povedlo se. Mě naopak udivuje, jak je to uvnitř po těch letech čistý. Ještě zkusím jít po can-kabelech. Nejde to čerpadlo otestovat mimo auto?
  7. Dostal jsem se do této fáze: Ale nevím jak sundat ten "rotor": Jestli stačí povolit tuhle závlačku:
  8. Na devátý stránce tohoto vlákna je fotka od hubo44, jak vypadá čerpadlo zevnitř, ale zatím jsem nenarazil na postup rozborky.
  9. No jo. nezbývá nic jiného než dát auto k elektrikáři, a objednat čerpadlo nebo repas. Štve mi, že se nedá někde sehnat ten tišťák (ŘJ) z vnitřku čerpadla, protože mechanicky je v pořádku. A to je asi problém u většiny.
  10. Servo nejde vůbec, prostě v pátek ráno start, jízda bez serva s rozsvícenou kontrolkou volantu (skoro se nedá jet, hlavně malý kruháky . Zkoušel jsem během tří dnů cca 40 startů, už se nechytlo. Ale nikdy se mi nestalo, že by třeba na chvíli vypadlo, a zase se chytilo. Senzor uhlu jsem měnil asi před 7 lety, ale ten dal o sobě vědět, blikáním světel a podsvícení palubky. Tak to asi vypadá na náhlou smrt servočerpadla co?
  11. Tak baterie dobitá, obě pojistky ok. Na hlavním konektoru serva (prostřední) za chodu motoru je +13,8V, na levém konektoru serva jsou dva oranžové dráty a jeden hnědý, na obou oranžových je +11,4V. Ty vedou do hlavního kabelového svazku, ten mám odmotaný.
  12. Za hodinu budu u auta, kouknu na to a proměřím multimetrem. Zatím díky.
  13. Zdravím chlapi, V pátek nám přestalo fungovat servo (rozsvítila se kontrolka volantu), bez jakýchkoliv projevů, blikání světel, nebo hlučnosti serva. Od té chvíle už nenaběhlo. Vagcom hlásí toto: 4 Nalezeny chyby: 01309 - rid.jedn. servorizeni (J500) 49-00 - bez komunikace 01598 - Napeti akumulatoru vozidla 07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky 00896 - Zamykaci jednotka zadnich vyklopnych dveri (F256) 27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky 00907 - Regulace zatizeni pri zaberu 35-00 - - Myslíte, že je servočerpadlo KO. Fabia 2.0i, r.v.2001
  14. uhlikus odpověděl na bubi's téma v Elektrika
    Zdravím, přestala mi vyhřívat sedačka řidiče, u spulojezdce je funkční, řidicí jednotka je v pořádku(zkoušel jsem je prohodit). Vyhřivací dečky jsou také v pořádku. Poradí někdo kde je ještě chyba? Fabka r.v.02, 2.0i
  15. S výkonem u tohoto motoru se fakt nic moc nedá dělat na úkor spotřeby, ten efekt za to nestojí. Poptával jsem se po tom fakt před 5-ti lety, možná jsou dnes jiný možnosti, ale moc tomu nedávám. Mě to slouží jako pracovní auto, za ty roky mě nikdy nikde nenechalo ve srabu, a to jsem s ní projel mnoho Km po Evropě. V pravidelnén servisu jsem dělal výměny mimo běžných, pár čidel a to serva EPC, chlad. kapaliny motoru, venkovní teploty a mozku centrálu. A výměny alternátoru(12000 Kč), který mě zaskočil těsně před dovolenou, začalo v něm chrčet ložisko. Jinak repase stojí 2500,- ale nebyl čas, měl jsem jeden den;) Zatím je to nejspolehlivější auto které jsem kdy měl. A BMW jsem taky kdysy vlastnil, konkrétně 540i(4,4i) r.v.99,a s M-Packed pro mě na stavbách nepoužitelný, ale byl to krasavec. A poměr výkonu ke spotřebě taky skvělý cca. 11L při svižné jízdě, mám na něho skvělý vzpomínky i fotky. A K&N filtr jsem tam taky měl, ale úpravu kuželu(celkem povedenou). Pak jsem to vyměnil za mašinu

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.