Přejít na obsah

Parkis

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Parkis

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

9

Popularita

  1. Na STK po mě žádný papír ani nic podobného nechtěli. Vizuální prohlídku mi dělají v autorizáku dle servisního plánu, ale žádný jiný výstup než zatržené políčko na checklistu kontroly z toho není.
  2. Pro Amundsen je tam verze nová, ale je v tom nějaký hokej. V balíčku ECE5 jsou jiné země než odpovídá popisu, chybí tam např ČR a Polsko.
  3. Kombík má vpravo nasvislo výstražný trojúhelník, ten tam bude překážet. Takže buď ho dát jinam nebo vano vyříznout. Ta vana v prvním odkazu má vepředu zkosené rohy, ty na CNG nejsou, takže je taky zřejmě pro něco jiného. Já hledal vanu do kombíka tak dlouho až jsem nakonec koupil jen plochou gumu kterou jsem si vyřízl podle potřeby.
  4. Když jsem loni kameru instaloval tak jsem naměřil podobné hodnoty. Výsledkem bylo přepojení na pojistku která se spíná až se zapalováním a parkovací režim nepoužívám.
  5. Stává se mi to občas na dálnici když se ve zúžení jede jedním kolem po tom drnčícím pásu. Stačí znova zkalibrovat a je to ok. Žádné nastavení letní/zimní tam není.
  6. Motor je při jízdě na benzín malinko hlučnější, na CNG je kultivovanější. Žádného drnčení od nádrží jsem si nevšiml.
  7. Je tam zpětný ventil, můžeš dotankovat kdy chceš.
  8. Možná nemám tak fajnovej nos, ale že bych cítil plyn druhý den se mi nestalo. Maximálně hned po tankování, přecejen to u hrdla při odpojení pistole trošku odfoukne.
  9. Diky za upozornění, aktualizováno. Nemůže být to rozdělení u amundsena proto že už se celá evropa nevejde na tu 16GB origo kartu? I když bych se divil, předchozí verze měla kolem 13GB.
  10. OK, tím se to vysvětluje, nevěděl jsem že používají různé formáty.
  11. Tahle mapá má úplně jinou adresářovou strukturu než ty předchozí, tak ani nevím co bych tam měl nahrát.
  12. V servisu tomu ani neříkají revize, prostě kontrola plynového zařízení v rámci servisní prohlídky. Kontrolují pouze vizuálně stav nádrží, plnícího hrdla a vedení pod vozem. Jestli to je nebo není dostatečné pro STK ale nevím, tam jdu až 2020.
  13. Které pojistky jsou pod napětím až při zapnutí spínačky poznáš snadno ze schemat, nemusíš měřit - jestli dobře koukám jsou to pojistky 32,33,34,35,36,37,47,48,49,51 Jesli se do některé z těch malých vejdeš s úhlovým vývodem nevím, záleží taky co všechno más okolo obsazeno podle výbavy. Já měl oba typy vývodů na pojistky a tak jsem použil ten velký, myslím že na pojistku 47. Kessy by to nemělo dělat problém, relé na potenciál 15 spíná až se zapalováním (když se rozsvítí budíky)
  14. Kamera bude zapojená až za tou hostitelskou pojistkou. Což v zásadě ničemu nevadí, jen když shoří ta pojistka tak nepojede ani kamera.
  15. Mě v posledně v servisu účtovali 4,1l. Záleží asi na teplotě při výměně a jak moc se nechá starý olej vykapat. Max množství pro zcela prázdný motor je 4,5l.
×
×
  • Vytvořit nový...