21 topics v tomto fóru

    • 28 odpovědí
    • 796 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 962 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 879 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 4 267 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 300 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 634 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1 457 zobrazení
  1. Zadní zástěrky

    • 1 odpověď
    • 400 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 774 zobrazení
  2. Oprava prahu

    • 10 odpovědí
    • 649 zobrazení
  3. Střešní box

    • 7 odpovědí
    • 3 663 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 958 zobrazení
  4. Přední lízák VW

    • 2 odpovědi
    • 875 zobrazení
  5. Skvrny na laku

    • 6 odpovědí
    • 1 656 zobrazení
  6. Tažné zařízení

    • 30 odpovědí
    • 10 472 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 144 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4 801 zobrazení
  7. Mytí

    • 21 odpovědí
    • 3 433 zobrazení
  8. Poklice na zimní kola

    • 11 odpovědí
    • 4 387 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2 860 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?