22 topics v tomto fóru

      • 27 odpovědí
      • 2 613 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 269 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 1 133 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 1 083 zobrazení
      • 32 odpovědí
      • 4 584 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 399 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 738 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 664 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 1 558 zobrazení
    1. Zadní zástěrky

      • 1 odpověď
      • 503 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 895 zobrazení
    2. Oprava prahu

      • 10 odpovědí
      • 790 zobrazení
    3. Střešní box

      • 7 odpovědí
      • 3 769 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 058 zobrazení
    4. Přední lízák VW

      • 2 odpovědi
      • 981 zobrazení
    5. Skvrny na laku

      • 6 odpovědí
      • 1 786 zobrazení
    6. Tažné zařízení

      • 30 odpovědí
      • 10 786 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 1 242 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 4 967 zobrazení
    7. Mytí

      • 21 odpovědí
      • 3 570 zobrazení
    8. Poklice na zimní kola

      • 11 odpovědí
      • 4 514 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 2 954 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.