Přejít na obsah

octavia_66_tdi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    270
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

3707 zobrazení profilu

Oznámení octavia_66_tdi

  1. Slevu ti dají jen někteří. Hamouni nedají nic (tvrdí, že to je v akci a tak už nemůžou dát víc a nebo nedají nic a nikdy akce neakce). Ale můžou, jen chtít, jsou to ty chytřejší vize jako obchodník tank ono, co pak otáčejí jedno auto za druhým s menší marží. Musíš se ptát, nebo hledej skladové. Dost prodejců si tyto stotřicítky bere na sklad a rovnou vidíš cenu a můžeš hned odvézt a nečekat 3měsíce. Najdi stránky prodejce v okolí na internetu a má tam vždy položku skladové vozy. A na základovou fábii počítej v nejlepším případě okolo 12.000,- + gumové rohože 0,- + přihlášení 0,- 👍 Také jsem si tím prošel.
  2. Mám novou mpičku, nic tam nevrčí, ani tráva neroste. Jezdí to dobře. Mě zase tráva roste u FIII mpi 44kw, kdy v určitých otáčkách dělá zvuky, jako by se přepnuly nějaké klapky. Je to tam už od 20tis do 95tis a jezdí.
  3. Koupil jsem TSI 70kw 2025 a nic neškube. 23 asi špatný soft motoru.
  4. Kluci tak jsem dnes koupil novou 70kw a take je to v poradku. Nevim co s tou v AAA bylo, nebude to ale jedina ozvali se i nejaci lide na FB, ze maji stejny problem. Jeste ze to nova nedela, jinak bych ji nevzal. Diky vsem
  5. Díky. Měl jsem FIII Tsi 2020 81 kw, co se týče motoru a výkonu, žádný problém. Měla vzadu kotouče a jelikož díky služebnímu nejezdím pravidelně, tak zadní kotouče vypadly ještě hůře, než tomu kdo jezdí často(i tak jsou zrezlé). Ve srovnání s 1.0 70kw 2017, tátovo auto, to nemělo konkurenci, po svezení mě donutilo přehodnotit všechny předsudky a přestal jsem preferovat okolo toho roku 2017 diesely. Tak odspoda to auto šlo, že mě začalo strašně bavit, připadal jsem si jak v dieselu. Od té doby jsem měl vše možné, ale většina aut byla benzín tsi. Jedná se mi o to, že koukám na videa, kde recenzenti haní F4 - 70kw, že do 2tis duní a nejede. Když nejede, tak nejede, ale co to dunění, to neznám. Ale jestli mají 4stupeň 1500ot a dají pedál na podlahu v tom případě, se ale nedivím. Ale určitá obava tu je, že ten motor je přepracovaný k horšímu. Teď jezdím s novou F4 MPI a myslím že to snad bude jen lepší. Když to shrnu je možné si koupit F4 1.0 85k, ale zase pro mě ty kotouče, má dvouhmotu, takže část vibrací pobere, ale zbytečné pro mě +20tis,když to nevyužiji a kotouče budou stále trpět. Tu 85 jsem byl projet a k ní nic nemám, byla Ok. Vychází mi tedy nejlépe ta 70kw a modlím se aby se ten motor choval přinejmenším, alespoň jako v trojkové Fabii, kde i v 70kw 2020 + verzi i 81kw 2020 jsem s ním neměl žádný problém.
  6. Ahoj. Měl jsem Scalu 85Kw jetou zakoupenou a kvůli tomu co popisuješ šla velmi brzo pryč. Když na to nejsi zvyklý u jiných aut se stejným motorem pak koupíš lepší a je tam toto, tak to je k vzteku. Po ní jsem vzal Golfa VII 81kw a nejen, že měl tak o 0,7 menší spotřebu, ale i dunění nebylo. Najeto měla Skála málo, nepředpokládám nějaké poškození dílů.
  7. Ahoj kluci a dívky. FABIA IV TSI 70 nebo 85Kw. Plánuji začátkem roku koupit Fábku. Víc bych preferoval slabší, teoreticky by mohla stačit ale: První model 2017 70kw byla EXTRALIGA. Ten motor zasáhl protože jsem vždy jezdil na kroutící moment od spodu a ten už od 1500 tahal jak býk, fakt první verze i slabší bez filtru částic jela neskutečně. Jezdím převážně už předpisově a relativně někdy i na spotřebu, když náhle nevyfoukávám pavouky z výfuku. Jde mi o to zda model 2024 70KW jede od nízkých otáček přijatelně. Nebavím se o starších modelech, kde jsou i videa na YT, ale vyloženě 2024 kdy by mělo být přepracovaný motor na EVO2. Měl jsem možnost zkusit 85kw a ta nemá problém. A proč jí nechci, protože jezdím nárazově (služební) a zadní kotouče mi pak ještě víc než jiným reziví. Škoda sice píše, že plný nástup 175Nm je od 1600ot, ale dá se tomu věřit?? V okolí nikde 70KW zatím neměli. Moc děkuji.
  8. V AAA rikali, ze to delaji i Kamikadze a Scaly. Je to napric koncernem. Verim, ze to musi mit reseni, tech keplů co to dělají je jak vidno mnoho. Nejedna se o vymenu silenbloku, svicek a ostatnich chujovin okolo, ale ciste na ovladani skrtici klapky-vstrikovani.
  9. Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit. Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024 70kw abych mohl vyzkoušet.
  10. Já projížděl v barazu 2023 TSI 70kw a byl to otřes. Motor byl zahřátý. Z jedničky na dvojku auto tak kucklo, že to cítí každý pasažér. Po potvrzení více lidí je rok 2023 propadák, je možné, že ale existuje nějaká svolávací akce na přehrání soft. Musím se svézt v 2024 jestli na nějakou narazím, jak na tom bude. Takové auto si rozhodně nekoupím.
  11. Takové nějaké mám vjemy z modelu 2023 👎. Jaký máš rok?
  12. Kluci chtel bych koupit uplne novou F4 1.0 tsi 70kw. Byl jsem zkusit 2023, najeto 23000 a nedalo se s ni ve meste jezdit. Kazde rozjeti a ubrani plynu, pripadne pri prerazeni jsem si pripadal jak zacatecnik. Auto se zhoupne, skubne, jak kdyz neumim poustet spojku !!! Mel jsem F3 tsi 81kw a tam to bylo vetsinou jen, kdyz byl motor studeny. Potreboval bych se dozvedet postrehy, jak to mate vy. Zajimaji me nejvic roky vyroby 2024, zanovni auta. Neni tady v okoli predvadecka, jen dsg. Diky
  13. Tak co borci nemá někdo zkušenosti s 2024? Já zatím před vcds jen z verzí BETA načtu jednotky nic víc. SFD2 se zatím nedaří. Jak je na tom OBDEleven? Doufám že se vše prolomí a půjde vše co si člověk přeje jako např u FIII 2020 !! Díky
  14. Zdravím majitele Fabie 4 generace. Dnes jsem jednu převezl ze salonu a už při denním světle mě zarazilo jak se neustále mění intenzita osvětlení přístrojů. Nelíbí se mi to, jednou to svítí hodně za chvíli zase málo. Pravděpodobně podle světelných podmínek, nevíte, zda se to dá vypnout?
  15. Chytrolíni na YT v testech tvrdí, jak motor u FIV ani do kabiny není slyšet 🙀.
×
×
  • Vytvořit nový...