Přejít na obsah

octavia_66_tdi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    259
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

3514 zobrazení profilu

Oznámení octavia_66_tdi

  1. Ahoj kluci a dívky. FABIA IV TSI 70 nebo 85Kw. Plánuji začátkem roku koupit Fábku. Víc bych preferoval slabší, teoreticky by mohla stačit ale: První model 2017 70kw byla EXTRALIGA. Ten motor zasáhl protože jsem vždy jezdil na kroutící moment od spodu a ten už od 1500 tahal jak býk, fakt první verze i slabší bez filtru částic jela neskutečně. Jezdím převážně už předpisově a relativně někdy i na spotřebu, když náhle nevyfoukávám pavouky z výfuku. Jde mi o to zda model 2024 70KW jede od nízkých otáček přijatelně. Nebavím se o starších modelech, kde jsou i videa na YT, ale vyloženě 2024 kdy by mělo být přepracovaný motor na EVO2. Měl jsem možnost zkusit 85kw a ta nemá problém. A proč jí nechci, protože jezdím nárazově (služební) a zadní kotouče mi pak ještě víc než jiným reziví. Škoda sice píše, že plný nástup 175Nm je od 1600ot, ale dá se tomu věřit?? V okolí nikde 70KW zatím neměli. Moc děkuji.
  2. V AAA rikali, ze to delaji i Kamikadze a Scaly. Je to napric koncernem. Verim, ze to musi mit reseni, tech keplů co to dělají je jak vidno mnoho. Nejedna se o vymenu silenbloku, svicek a ostatnich chujovin okolo, ale ciste na ovladani skrtici klapky-vstrikovani.
  3. Je to možné, zřejmě to je při tom když uberu plyn a chystám se přeřadit. Dnes jsem jezdil s předváděcí 85kw 2024 a ta byla naprosto v pohodě. Snad se mi dostane pod ruku ještě 2024 70kw abych mohl vyzkoušet.
  4. Já projížděl v barazu 2023 TSI 70kw a byl to otřes. Motor byl zahřátý. Z jedničky na dvojku auto tak kucklo, že to cítí každý pasažér. Po potvrzení více lidí je rok 2023 propadák, je možné, že ale existuje nějaká svolávací akce na přehrání soft. Musím se svézt v 2024 jestli na nějakou narazím, jak na tom bude. Takové auto si rozhodně nekoupím.
  5. Takové nějaké mám vjemy z modelu 2023 👎. Jaký máš rok?
  6. Kluci chtel bych koupit uplne novou F4 1.0 tsi 70kw. Byl jsem zkusit 2023, najeto 23000 a nedalo se s ni ve meste jezdit. Kazde rozjeti a ubrani plynu, pripadne pri prerazeni jsem si pripadal jak zacatecnik. Auto se zhoupne, skubne, jak kdyz neumim poustet spojku !!! Mel jsem F3 tsi 81kw a tam to bylo vetsinou jen, kdyz byl motor studeny. Potreboval bych se dozvedet postrehy, jak to mate vy. Zajimaji me nejvic roky vyroby 2024, zanovni auta. Neni tady v okoli predvadecka, jen dsg. Diky
  7. Tak co borci nemá někdo zkušenosti s 2024? Já zatím před vcds jen z verzí BETA načtu jednotky nic víc. SFD2 se zatím nedaří. Jak je na tom OBDEleven? Doufám že se vše prolomí a půjde vše co si člověk přeje jako např u FIII 2020 !! Díky
  8. Zdravím majitele Fabie 4 generace. Dnes jsem jednu převezl ze salonu a už při denním světle mě zarazilo jak se neustále mění intenzita osvětlení přístrojů. Nelíbí se mi to, jednou to svítí hodně za chvíli zase málo. Pravděpodobně podle světelných podmínek, nevíte, zda se to dá vypnout?
  9. Chytrolíni na YT v testech tvrdí, jak motor u FIV ani do kabiny není slyšet 🙀.
  10. Ať hledám, jak hledám, nikde nic ani mimo forum. Potřebuji od nějakého majitele vědět zda mu jde citigo startovat i bez spojky. Mám 2016 a jde to, takže buď normálka, nebo závada (spínač na spojce má, proměřením je funkční). A druhá věc, která by mohla mít spojitost, nezvedají se rozjezdové otáčky při pouštění spojky. U Fabie MPI 44kw to funguje, zařadím, pouštím spojku a ř.j. automaticky zvedne otáčky na nějakých 1200/min, aby se lepe rozjíždělo (klidně i bez plynu) Mělo by to být u Citigo také funkční?
  11. Děkuji. Toto mám už načtené. Nasledoval jsem vše možná videa na YT a nic konkrétního FIII vs FIV mpi. Papírově to vypadá zajímavě rozdíl 44vs59kw i když kroutící moment stejný, ale jaká je ale realita zatím nevím. Nevadí, ukáže asi čas, nechám to běžet, myslím, že s tím MPI chybu neudělám.
  12. Auto , dopadlo podle očekávání jsou prodejci kteří nedají ani korunu a jiní i přes akční model vymyslí i 14.ooo,- další slevu. Momentálně ještě bojuji s pocitem, zda jsem vybral dobře MPI. Mám ještě druhou trojkovou 44kw a je dobrá. Doveze nás kam potřebujeme i s vlekem přes půl republiky pro motorku jela. Ale stále mě hlodá pocit, abych nelitoval. Poslední jsem měl FIII 81kw 6kvalt, s tím už se dalo pohonit kdejaké auto. Šest rychlostí jsem mermomocí chtěl a pak ve finále zjistím na co vlastně, když převážně jezdím do práce 20 tam a 20 zpět. Myslím, že mám poslední šanci promyslet, případně udělat změnu 😏. Myslel jsem zda tu není někdo, kdo např měl 44kw a přešel na FIV 59 a napíše své poznatky. Díky
  13. Máte někdo MPI 59kw, jak jste spokojeni? Máme FIII 44kw a nemůžeme si v příměstském provozu stěžovat.
  14. diky, tak to je perfektni zprava pro nadsence co objedal novou F4 a vzdy si vse odbavil sam diagnostikou 😶😏
×
×
  • Vytvořit nový...