-
Škoda Octavia 4 2023, nefunguje dvojnásobný povel zamknutí
Zdar pánové, při parkování na systému parklift vždy používám dvojklik zamykacího tlačítka na klíčku, protože chci auto opustit s vypnutým hlídáním interiéru (pohyblivé parkovací stání jinak spouští alarm což je nežádoucí). Hlídání vnitřního prostoru je možné deaktivovat také přes infotainment, nicméně klíčkem je to pohodlnější. Dvojklik na klíčku mi po dvou letech z nenadání přestal fungovat. Autorizovaný servis neshledal žádný problém. Zkusil jsem použít jiný klíček který mám k vozu, vyměnit baterii v klíčku, poslední aktualizace systému by měly být nainstalované. Vše ve voze jinak funguje, žádná chyba se nezobrazuje. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Předem díky za nápady a tipy.
-
Garanční servis, opravy, výměny dílů
Zdar pánové, mohl bych požádat o vaše zkušenosti s první servisní prohlídkou (garanční) v autorizovaném servisu u nového vozu? Jaká byla cena a seznam prováděných úkonů? Je možné seznam prováděných úkonů po dohodě měnit? Jak dlouho bylo auto v servisu, na počkání? Celkově zkušenosti, spokojenost? Díky.
- Prodej vozu
-
Prodej vozu
Zdar pánové, mám v plánu prodat mojí závovní Octavii Combi Style 1,5 TSI 110 kW 7-stup. automat. Registrace na RČ. Máte nějakou zajímavou nedávnou zkušenost s prodejem? Budu rád za zajímavé tipy týkající se hlavně prodeje samotného, prodejní ceny atp. Nabízí se jít buď cestou výkupu (bazary či autorizovaní prodejci) nebo si to jít zkusit prodat sám (inzerce na webu). Pokud by byl případně zájem i tady, nasdílím detaily o voze. Díky.
-
Výměna oleje
Měnil jsem v 15k km poprvé a budu měnit každých 15k km.
-
Škoda Octavia IV Combi - protisluneční clony
Ne, to byl jiný produkt. Vygoogli "X-SHADES Škoda Octavia IV" nabízí to více e-shopů.
-
Škoda Octavia IV Combi - protisluneční clony
X-SHADES jsem nainstaloval a musím říct, že jsou super. Mohu doporučit.
-
Škoda Octavia IV Combi - protisluneční clony
X-SHADES jsou už dostupné i na O4 combi. Objednal jsem.
-
Škoda Octavia IV Combi - protisluneční clony
https://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octavia-iv-r-v-2020/privacy-shades-presne-protislunecni-clony-na-zadni-s796204464 Tohle by asi vyřešilo problém, co myslíte? Privacy Shades, X-shades, Sonniboy - nedokážu říct co je jak kvalitní. Aplikace bude podle mě podobná. Privacy Shades instalace
-
Škoda Octavia IV Combi - protisluneční clony
Zdar pánové, potřeboval bych koupit pro combi protisluneční clony. Sice mám sunset, ale vozíme malého a nechci aby mu to svítilo do očí. Koukal jsem, že se dělají přesné clony, které se zevnitř vloží na okno. Stačily by mi na okna zadních dveří, ale koukal jsem, že se dělají i na páté dveře + plus ty malé boční okna v zadní části. Máte někdo zkušenosti s konkrétním výrobkem? Můžete něco doporučit? Díky.
-
1.5 TSI 110 KW SPOTŘEBA
1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC 5000 km aktuální nájezd 5.5l/100 km průměr za posledních 2000 km dálnice, okresky i město. řekl bych, že spotřeba stále trochu klesá, jak se auto ještě zajíždí nejlepší spotřebu jsem měl na 100 km trase, cílené využívání režimu plachtění, okresky a předpisové rychlosti, relativně rovný profil, 3.6l/100 km.
-
StanHill změnil svou profilovou fotografii
-
Škoda Octavia 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC - zvuky aktivace a deaktivace režimu plachtění
Souhlasím, ten motor je fajn. Kombinace s DSG je fajn. I ten e-tec funguje dobře. Včera jsem jel 60 km za 3.7 L/100 km. Posledních 1000 km s průměrem 5.0 L/100 km. Kdyby Škoda měnič instalovala kamkoliv mimo kabinu vozidla, tak je to ideál a člověk o e-tecu skutečně neví. Umístění do kabiny pod sedadlo řidiče není nejlepší řešení, ale zřejmě to nejlevnější (náklady na krytí elektroniky atd.) Určitě je to o subjektivním vnímání zvuků o vysoké frekvenci. Frekvenční rozsah ucha se s postupujícím věkem snižuje. Nicméně jsem to dal poslechnout i lidem nad 60 let a slyší to také. Octavia se zážehovým motorem a automatickou převodovkou už jde od roku 2023 objednat jen s technologií e-tec, takže takových vozů bude výhledově více.
-
Škoda Octavia 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC - zvuky aktivace a deaktivace režimu plachtění
Škoda Auto souhlasila v mém případě s výměnou měniče za jiný nový, a to i přes to, že podle oficiálního vyjádření jde o stav techniky ("Z doložené zvukové nahrávky se jedná o standardní projev mild-hybridního systému vozidla, nejedná se o závadu ve smyslu záruky vozidla."). Po výměně měniče je zvuk stále patrný, ale subjektivně o 20-30% méně "hlasitý". Je možné, že dodavatel měničů časem přijde s nějakým jiným technickým řešením, které již bude bez zvukového projevu. Do té doby budou všechny vozy Škoda s e-tec pohonem více či méně pískat.
-
Škoda Octavia 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC - zvuky aktivace a deaktivace režimu plachtění
To je samozřejmě otázka. Nevím, jak bude možné intenzitu zvuku objektivně posoudit. Nicméně podle vyjádření výrobce nejsem první, kdo na něco takového upozorňuje, takže s tím zřejmě už mají zkušenosti. Měnič je pod sedadlem řidiče, chráněn plastovým krytem. K jeho výměně není nutné sundávat sedadlo. Případná výměna by tedy měla být relativně jednoduchá akce.
-
Škoda Octavia 1,5 TSI 110 kW DSG e-TEC - zvuky aktivace a deaktivace režimu plachtění
Takže jsem to s dealerem sepsal jako reklamaci, vytvořil nahrávku a poslal výrobci. Vyjádření od Škoda Auto je následující: Je to stav techniky, víme o tom. Zdrojem zvuku je měnič napětí pod sedadlem řidiče. Zdá se, že některé měniče produkují intenzivnější diskutovaný zvuk, než jiné. Navrhují následující: auto do servisu, provést několik testovacích jízd na základě kterých by výrobce určil, zda-li je zvuk intenzivnější či méně intenzivní. Podle tohoto zjištění pak případně zajistil výměnu měniče za jiný. Zvažuju, jestli se do toho pustit či to nechat být a smířit se s tím.