Přejít na obsah

jazzmi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jazzmi

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Pokud to je sensor NOx tak znamy ho ma pokazeny uz mnoho let a funguje.
  2. Stavitelný podvozek je podle na mě příliš komplexní a velký zásah. Problém je, že já si neumím ani sám přehodit pružiny. Nemůžu tak ani pořádně nic otestovat. Je to jako bych si zkoušel oblečení a za každé vyzkoušení zaplatil 500 :) Proto jsem si koupil auto, které má hodně lidí a teoreticky by o něm mělo být hodně informací. Bohužel jsem na ty lidi ještě nenarazil. Mám dokonce pocit, že to v tom servisu vidí vždycky poprvé. Ale podložek bych se nebál, fungují. Také asi nezvednou auto o nominální hodnotu, ale poznat to je. Když říkáš, že dorazy pružin nefungují, tak zkusím ty měchy.
  3. Tak kdyby to někoho zajímalo. Jelikož jsem nevěděl co dál, tak jsem to neřešil až do doby kdy se mi auto srovnalo samo. Bylo to tím, že mi rupla jedna přední pružina :) Chvíli jsem si užíval stejnou výšku v předu i v zadu a pak vyměnil předek za kombinaci Lejsofors pružiny + KYB tlumiče. Na zadek jsem rovnou dal 3 cm podložky (mám trvale pár věci v kufru, takže podložky to měly vykompenzovat). Nevykompenzovaly, předek zase viditelně výš, tak 2-3 cm. Tak jsem si řekl, že ty KYB pružiny asi byly nějaké šizené a že když dám na zadek nové Leisofors, tak se to zpraví. Nezpravilo, nové Leisofors jsou úplně stejně nízko jako 2 roky staré KYB, vizuálně vypadají taky úplně stejně. Jelikož nemůžu testovat všechny pružiny na trhu a nechci moc zkoušet nějaké, co nejsou na moje auto, vážně přemýšlím o tomto řešení: https://www.sportovniautodoplnky.cz/dorazy-pruzin-u-podvozku-zvyseni-podvozku-az-o-3-cm/ případně https://auto.bazos.cz/inzerat/119242903/pridavne-vzduchove-mechy-do-octavia-passat-atd.php Má někdo zkušenosti o kolik se auto zvedne takto a jak se to chová?
  4. @lucascz díky za pochvalu :) Jj, tlačítka jsem myslel na rádiu. Využívám je často s shuffle módem, trochu chybí tlačítko play, to je nutné mačkat na displayi, což taky jde. Jestli se přehrávání pozastaví při přepnutí na rádio si nejsem jistý, myslím, že ano, ale funguje to tak nějak intuitivně, řekl bych lépe než v originálním rádiu z ročníku 2014 (kde se pere bt a carplay a nikdy moc nevím na čem jsem).
  5. Tady je mají taky: https://www.pruziny.info/0,109,skoda.html/0,783,octavia-combi--rada-ii-4x4-(1z).html A mají tam i ty 1 cm, ale pod jiným modelem: https://www.pruziny.info/zvysujici-podlozky--vw-touran-ii--zadni-naprava-10mm,3024.html Ale pozor, nejsou to speciály pro konkrétní auto, ale pro platformu. Jediná věc, která ospravedlňuje tu cenu, je tudíž ta homologace..
  6. Myslel jsem tyhle podložky. https://www.escape6.cz/podvozky/podlozky-pruzin-pro-zvyseni-vozu/skoda/octavia-ii-1z-4x4-idk3722/ Tak samozřejmě, že se to zvedne, možná přesně o tu výšku, možná o něco méně. Ach jo, asi to musím zkusit. Je to těžké, když všichni snižují a nikdo nemá zkušenost s podložkami :) Pořád je to ale menší loterie než to odhadovat podle teček na pružině :)
  7. Kdyby to někoho zajímalo, tak po půl roce jsem svůj plán i zrealizoval.. :) Více viz vlákno: https://forum.skodahome.cz/topic/148352-a2dp-qi-v-o2/
  8. Posledního půl roku jsem řešil jak bezdrátově přehrávat (A2DP) a nabíjet (Qi) svůj telefon, tak jako v moderních autech. Myslel jsem, že si to nechám udělat, ve specializovaném autohifi kšeftu mi řekli, že se s tím drbat nebudou, ale že mi rádi prodají rádio za 20 tisíc.. Tak jsem se s tím holt musel drbat sám :) Výchozí stav: Octavia s přípravou GSM a soudsystémem, na originál konzoli držáku naroubován držák Brodit, dvouportová USB nabíječka se spirálovým lightning kabelem. Rádio Audience bez MP3 - přehrávat lze jen hudbu z CD měniče, SW lže o AUX, HW pro AUX na rádiu chybí. Handsfree je originál v rádiu a z nějakého důvodu vždy trvá několik dlouhých vteřin, než se přepne. Kapitola 1: Bezdrátový držák a nabíjení Vzhledem k tomu, že používám telefon jako navigaci i foťák, řešil jsem připojování a odpojování kabelu snad i 100 krát za den. S bezdrátovým nabíjením toto odpadá. Telefon se nabíjí v podstatě automaticky položením na určité místo. Postup: 1. Vyměnit telefon za takový, který podporuje bezdrátové nabíjení Qi. 2. Koupit Scosche MagicMount Pro Qi https://www.sunnysoft.cz/zbozi/101PSC-371/scosche-magicmount-pro-qi-drzak-s-bezdratovym-nabijenim-na-sklo-ci-palubni-desku-10w.html 3. Koupit Brodit adaptér pro držák Scosche Magic Mount. https://www.sunnysoft.cz/zbozi/121PBR-216024/brodit-adapter-do-auta-pro-scosche-magic-mount-charge.html 4. Přeroubovat adaptér Scosche držáku na původní držák, který je zachován kvůli kloubu. V mém případě to byl tento https://www.brodit.cz/drzak/875214/brodit-drzak-do-auta-na-apple-iphone-3g-a-3gs-v-pouzdru-bez-nabijeni.html Nabíjím bezdrátově! Rychlost dobíjení odpovídá cca nabíjení klasickou 1 A nabíječkou. Při navigování dokáže ještě trochu dobíjet. Každopádně je dobré mít dvouportovou nabíječku a nouzově využít rychlonabíjení kabelem (cca 2 A). Problém A: Problém: držák píská když není zatížen odběrem proudu mobilem. Řešení: Píská jenom při použití určitých cigaretových nabíječek. Jako např. Yenkee YAC 2048SR S přiloženou nabíječku nepíská. Při požadavku na dvouportovou nabíječku doporučuji tuto inteligentní: https://www.alza.cz/connect-it-incarz-digi-ccc-4020-bk-cerna-d5583394.htm Problém B: Nabíjení funguje s výpadky, když proud jde přes platební nálepku na zádech mobilu. Řešení: Stačí změnit banku nebo počkat na Apple Pay :) Kapitola 2. Bezdrátový přenos zvuku. Jelikož jsem chtěl mít bezdrátové audio a nechtěl jsem jsem jít do čínského rádia, které má kromě bluetooth i spoustu zbytečností a navíc nefunguje se soudsystémem, rozhodl jsem se, že si dodělám BT modul. Postup: 1. Ideální je mít rádio s podporou výstupu na CD měnič, jelikož moje rádio Audience měnič mělo, výstup chyběl. Proto jsem musel vyměnit rádio. Vyměnil jsem za Stream MP3 za 1500,- 2. Nakódovat nové rádio (pokud bylo původně v automobilu bez sounsystému a nehrálo). To se ukázalo jako obrovský problém. Garážové servisy neumí elektroniku a odkazují jako jeden muž na značkový servis. Objednal jsem se tedy do značkového servisu. Tam se mi snažili namluvit, že umí nakódovat jen to, co bylo v oficiální výbavě. To je asi pravda, kódy neznají. Vyjímkou je ale právě rádio, pro které existuje v diagnostice průvodce. Nakonec tedy vedoucí servisu rádio oživil. 3. Koupit BT modul. Vyhlídnul jsem si https://www.levnealarmy.cz/eshop/car-audio/usb-aux-bluetooth-adapt/bluetooth-carclever/bluetooth-a2dp-modul-pro-vw-skoda-seat-bez-aux-552btvw3.html* Prodejce mi tvrdil, že to fungovat nebude, že se telefon nepřipojí zároveň k modulu a zároveň k handsfree. Zapůjčil jsem si tedy jiný A2DP audio zdroj a zjistil jsem, že se snad mýlí. 4. Nainstalovat BT modul. Instalace není složitá, ale pozor na zapadnutí šroubků autorádia do jeho útrob. Při snaze ho vytřepat jsem urval uzemnění modulu a nehrálo to. Proto je tu bod 5.. :) 5. Zakoupení pájky a napájení zemnícího kabelu.. Hraju bezdrátově! Zapnutím rádia se telefon automaticky přepojí na BT. Příjem hovoru způsobí přepnutí audia na BT handsfree a pak hezky zpět. Handsfree reaguje promptně. V podstatě mám to, co nabízí "Bezdrátový Infotainment Online" v nových autech. *Kdyby AUX byl, dalo by se použít modul https://www.levnealarmy.cz/eshop/car-audio/usb-aux-bluetooth-adapt/bluetooth-carclever/bluetooth-a2dp-modul-pro-vw-skoda-seat-552btvw1a.html Režim měniče ale umožňuje i použití HW tlačítek pro přeskakování tam a zpět a nevyžaduje řešit přídavné napájení. Náklady cca: - držák 1500,- - adaptér držáku 500,- - inteligentní nabíječka 400,- - rádio na sbazar 1500,- - BT modul 1000,- Čas: ∞ hodin :) Fotogalerie https://www.icloud.com/sharedalbum/#B09GDZLe8Gzr5ER
  9. Díky za zkušenosti. S těmi tlumiči to je podivné. V testu tlumičů Vaculík říká, že tlumiče částečně tvoří světlou výšku auta. Ale pak veme ten tlumič a normálně ho rukou stlačí.. Což moc nedává smysl.. Tak jsem teď koukal líp, vypadá to, že Octavia 2 4x4 měla celkem 14 modelů pružin, což je naprosto fascinující :) A polovina z nich je pro špatné cesty :) Jsou to: BC, BD, BE, BG, BH, BS, CK, CL, CS, CR, DA, DE, DJ, DK Podle VIN na skoda-dily bych měl mít CS, ale jestli je mám, to nezjistím, protože KYB tam ty tečky zdá se vůbec nemá. Zatím to vidím na ty podložky, mám docela dobrou zkušenost z předchozího auta. KYB pružiny tam klesly stejně rychle, bez podložek bych byl nahraný. Měl jsem univerzální z nějaké pryže a fungují do teď, jedna pružina se jen trochu vyosila. Když koupím přímo pro můj model, snad to bude fungovat dobře. Dá se vybrat 1, 2 i 3 cm, což je skoro jako stavitelný podvozek :)
  10. Jak silnější? Vím, že mám mít 1K0 511 115 CR, vím, že KYB měknou, vím, že originální drží, ale právě mě zajímalo, jestli a jak rychle měknou ty alternativní https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0511115cr-pruzina-tlumice-skoda-30854.html Chtělo by to nějaký srovnávací test pružin :)
  11. Zdravím, zajímalo by mě jak jste na tom po roce? Já jsem měnil zadní unavené pružiny za nové KYB a po roce už jsou zase unavené. Tak přemýšlím, zda vyměnit za Lesjofors nebo dát podložky.
  12. Tak hluboko, aby někdo rozebíral rádio zřejmě v dnešní době nikdo nejde, lidé si asi raději koupí nové, rádio nebo auto :( Ale fandím vám.. Mimochodem český prodejce xcarlink mi potvrdil, že podporu audience tam má omylem. Já kdyžtak zrealizuji tu výměnu i proto, že BT modul v Audienci má nepříjemnou prodlevu od doby když se naváže spojení do doby kdy se pustí do reproduktorů uplyne několik dlouhých sekund (kdy se dělá jen haló, haló :) Dělá vám to taky?
  13. To jste moc nenastudovali :) Jde o to, že výrobce si udělal šprťouchlata a nezapojil u Audience AUX piny. V softwaru už to však implementoval a v menu to tedy je (k ničemu). Zároveň Audience nemá výstup na externí měnič, takže to je asi konečná. Řešením je tedy upgrade na "Audience MP3", která už má výstup na AUX (piny jsou označeny na nálepce nahoře). Externí changer asi nemá ani nová Audience. Tady se sice snaží tvrdit opak: http://www.mp3auto.cz/skoda/bez-podpory-textu/128-adapter-usb-sd-bluetooth-handsfree-skoda/ ale jejich mateřská stránká explicitně uvádí nekompatibilitu s Audiencí: http://www.xcarlink.co.uk/product.php?productid=26 Dalším problémem je, že nová Audience má dva tunery, což vyžaduje dvě antény a způsobuje další komplikace. Možná že řešením bude zakoupení Stream MP3, který by od roku 2007 měl být kompatibilní i se soundsystémem. Pak už se jen rozhodnout zda připojit BT modul přes měnič https://www.levnealarmy.cz/eshop/car-audio/usb-aux-bluetooth-adapt/bluetooth-carclever/bluetooth-a2dp-modul-pro-vw-skoda-seat-bez-aux-552btvw3.html nebo přes AUX https://www.levnealarmy.cz/eshop/car-audio/usb-aux-bluetooth-adapt/bluetooth-carclever/bluetooth-a2dp-modul-pro-vw-skoda-seat-552btvw1a.html Toto je tedy můj plán, jen si ho musím ještě nechat uležet :)
  14. Tak ted kdyz jsme se krkolomne dostali k tomu, jak to funguje, chtelo by to aby nekdo znaly veci napsal reseni zjevneho problemu. Otci taky exla baterka zčistajasna na 2,5 roku starém Leonu TSI uprostred cesty napric ČR. Jak to má člověk řešit jinak než preventivně měnit baterku při každé servisní prohlídce? Je to skoro na nějaké oficiální vyjádření koncernu. Vnímám to jako částečnou dieselgate. Přece se jedná o manipulaci softwaru, která v reálném provozu funguje jenom 3/4 roku a navíc způsobuje 1/4 výdrž baterky. Nebo je nějaký vývoj AGM baterek, kromě toho že docela zlevnily (už je možné koupit za 3 tis)? Nebo to není vina rekuperace, ale toho, že tam dávají z výroby šuntovější AGM baterky a aftermarket třeba paradoxně bude fungovat lépe (Stejně jako originál pneu z výroby máte teď Hankook a pak si třeba koupíte lepší)? No a kdyby se k mému příspěvku nikdo z koncertu VW nevyjádřil.. :) Není někdo kdo už tu deaktivaci dělal buď v nějakém servisu nebo VCP/ODIS E ale v MS kraji?
  15. Jak to dopadlo? AGM funguje bez problému předokládám? Mám taky 2.0 FSI a jelikož jsem se díval, že normální baterky zdražily a AGM zase zlevnily, tak uvažuji, že bych si dopřál lepší baterku pro krátké jízdy atd. Třeba bych se tak dostal na to co vydržely originální baterie kdysi (cca 9 let). Teď mám baterku Exide čtvrtý rok, poslední rok s GSM alarmem.
×
×
  • Vytvořit nový...