Přejít na obsah

Kulbik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kulbik

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj. Za mě zaleží na tobě, podíval ses na řemen v jakém se stavu ? vydavá ti pumpa nějake zvuky při nastartovaní nebo ti znovu teče ? pokud ne je to čistě na tobě a pro tvuj klid, origo škoda má limit 210 tkm na výměnu. Pokud si auto necháš dalších 100 tkm, proč ne, jinak origo neorigo. viz. můj přispěvek víše, ten řemen co tam byl před výměnou byl contitech a co jsem měnil byl taky contitech, ale to bylo na olejovem čerpadle, ty rozvody co se tam dávají musí někdo vyrobit (třeba contitech), takže máš stejnou kvalitu jako original akorát jsi to koupil v krabičce contitech a ne v original krabičce. o Pumpě se nabavím, dával jsem taky origo, když jsem to cca před rokem dělal, a byla to nějaká značka napsana na pumpě kterou jsem ani v autodílech nedohledal např v kelly, sag atd. Za mě proč ne.
  2. Zdravím, Vibrace při rychlosti od 110/120/130/140 potom už minimální, nebo žádné, Superb, DFCA, 4x4 dq250, 201, vyměněn zadní tlumič vibraci kardanu za novy orignal, bezezměny. po dalnici ve 120 sešlapnu plyn a během nabíraní rychlosti 140 vibruje volant brní mi to i do sedačky do pedalu. homokineťaky kontrolovany mechanikem bez vůle, celkově podvozek nenašlo se nic co by mělo vů li vyměněny dvě sady kol, beze změny. Co dál ? převážit kardan ?
  3. Zdravím měnil někdo i tento řemen když dělal rozvody ? 04L115264A, pohaní olejové čerpadlo. Je na to nějaký interval ? pokud máte zkušenosti napište mi sem. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...