Přejít na obsah

frogale

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení frogale

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Zajimave reseni.. tedy jit hrubou silou a pridat pred kameru dostatecne silnou baterii, aby na 12V v aute vubec nesahla? Nad 12V baterii v kufru je relativne dost mista, mozna by se tam neco takoveho veslo.. a muselo by se dovest 2 kabely (ze predu spinanych 12V a do predu napajeni kamery)
  2. Kamera je nastavena na 12.5, mel jsem ji puvodne na starsim baworaku, kde vypinala poctive a baterii udrzela pouzitelnou, ale tady mi prijde, ze ta AGM baterka drzela dlouho vyssi napeti a pak klesnula rychle, coz pak rad vyuzil ten system na kuny a vybil to na 7V za pul den. Ten bohuzel nastavit na minimalni voltaz nejde.
  3. Kamera hlidani napeti ma, ale jak jsem psal, asi nespina nebo 12V baterie auta drzi stale dobre napeti a pak to klesa strme dolu. Napojeni na trakcni baterii pry neni jednoduche, v okruhu je stykac, ktery ji mimo provoz auta natvrdo odpoji.
  4. Používám docela žravou wifi dash kameru a v autě je namontovaný i plašič kun. Když jsem byl přes Vánoce doma a týden jsem nejel, vyflákala se 12V baterie. Bohužel 12V baterie se u PHEV nabíjí pouze se "zapnutým motorem" a snad i při nabíjení trakční baterie. Už se ale nenabíjí ani nekontroluje když je trakční na 100% a auto dál v zásuvce. Kamera má své hlídání úrovně napětí baterie, ale asi vůbec nesepnulo (nebo sepnulo a dovytřískal to pak ten kunovač). Každopádně je hloupé, že člověk sedí na plně nabité 13 kWh baterii a buď se do auta ani nedostane nebo "nenastartuje". Nemá tohle nějaké řešení? Napadá mě napojení kamery přímo na trakční baterii, nějaké vlastní chytřejší dobíjení 12V baterie třeba z nabíjecí zásuvky či nějaký zásah do řídících jednotek.
  5. Zatím jezdím s PHEV jen cca půl roku, ale občas mi také přijde, že to je studené trochu cukavější (při jízdě), než by mělo být. Zatím jsem to neřešil, chyby diagnostika žádné nehlásí a na volnoběh studený motor nemám důvod moc pouštět. Svíčka by se asi projevila na diagnostice ne?
  6. Mam facelift 2021 a najeto ma 110k. Baterka si myslim drzi, pres leto 50-60km (i pod 20kWh na sto), v zime stezi 25km (i pres 35kWh). Tezko rict proc, oproti Tesle, ktera ma 16 celorocne, je to velky rozdil. Jestli to pocita i vyhrivani atd nevim. Nicmene za me dobra kombinace jezdit po meste na elektriku a kdyz zrovna nekam vyjedu, tak je tam dalsich 600-700km v benzinu. Prechazel jsem ze 170kW baworaku a bal jsem se o vykon a v pohodey T, asi jsem uz zestarl. Ted jsem resil vymenu volantu (nedetekoval ruku na volantu, takze prudil adaptovni tempomat, znamy problem), odesel vetrak v odvetravane sedacce a resil jsem nemoznost spusteni nezavisleho topeni pres appku (nejak to pri vyrobe nenakodovali a puvodni majitel to asi nepouzival). Pohlidal bych si svolavacky (menilo se neco uvnitr baterky a musela se kvuli tomu otevrit a prelepovat, coz umi jen malo servisu). Je tam relativne casty interval vymeny oleje, kdyz clovek zvladne doma, tak se do dvou tisic vejde. Desticky to nesjizdi, protoze se vetsinou brzdi rekuperaci. Jinak kupovali jsme do rodiny kvuli detem a kocarkum, uvnitr supr velke. Kdyztak se ptej pres soukromou zpravu.
  7. Ja mam aktualne informaci, ze nespusteni Webasta je problem v aute (nutny nejaky sw zasah). I kdyz clovek pouzije ten figl se zapnutim baterioveho topeni, tak pak sice appka pise, ze topi na palivo, ale realne se webasto nezapne. Hrabal jsem se se kvuli tomu ve VCDS a ted mi to nefunguje ani na ovladac, tak to bude muset do originalu A nefunguje (ani nikdy nefungovalo) mi zapnuti webasta ani tlacitkem v aute.
  8. frogale

    E-manažér

    Dneska jsem s podporou resil proc nefunguje Skoda Essentials a bylo mi sdeleno, ze to uz nema cenu resit, ze to stejne 2.12.2024 konci a bude fungovat uz jen MySkoda.
  9. Ja ted nechaval menit kapacitni volant po zaruce (ale nastesti to slo z pojistovny). Kdyz odectu vetrak v sedacce, co mi menili, tak to vyjde mozna i na neco kolem 20 tisic. Chovalo se to presne, jak se zde pise, porad to chtelo casteji a casteji drzet volant i kdyz jsem ho drzel. A zhorsovalo se to. Nejdriv prehrali software, ujel jsem 10 km a zacalo to delat znovu, tak sel cely volant. Skoro bych rekl, ze kdyby tam uz nebyl novejsi software, tak ze bude piskat a hlasit tu TA chybu.
  10. To by me taky zajimalo, ale tak nejak tusim, ze to nebude prkotina. Mozna pro tebe, kdyz menis rizeni jo.
  11. frogale

    Webasto chlazení

    Me prijde, ze klima na iV baterii jede v nejakem polovicatem rezimu. Pustim to treba na pul hodinu a uvnitr je tak nejak normalne, ale jakmile "nastartuju" (tedy jen elektro bez spalovaku), tak to teprve zacne foukat opravdu studene. @Mira96 dela ti to taky tak?
  12. Me ted menili volant (znama klasika, nedetekoval polozene ruce) a zadni vetrak predni sedacky hlasil chybu v diag. Nakonec misto 31 tisic to bylo skoro 35.. ale platila pojistovna (Defend Insurance Car Protect).. Za vymenu voleje jinak chteli cca 11 tisic (ty ve se zblaznili). Originalni olej, filtr a tesneni sroubu me staly na netu 1900 i s postovnym a vymenili jsme s kamosem na zvedaku sami (reset intervalu pres cinske VCDS). Ceny tech znacek jsou fakt usmevny, za vymenu predniho skla chteji aktualne pres 23 tisic, bezny autosklo servis s originalnim dilem (a to i se serizenim asistencni kamery) chce 15 (a to si myslim, ze to nacenil schvalne na max kvuli limitu pojistovny). Radsi nechci vedet, kolik by mi nauctovali za beznou vymenu pneu, ty jsem si radsi koupil i s diskama k vymene na heveru sam. Snad tu nebudu moc za socku 😄
  13. frogale

    Dobíjení

    Me obcas vyskoci "problem s palubni nabijeckou" kdyz zapnu vyhrivani Webastem pres MySkoda. A prestane vyhrivat. Ale zapojene to v tu dobu nikam nebyva, tak buhvi, co to je. Doma nabijim ze zasuvky a za posledni pul rok zadny problem. Jedine, co me sere je, ze se ten kabel po par deseti vterinach v aute zamkne a pro jeho odpojeni se musi auto bud znovu zamknout/odemknout keylessem nebo odemknout dalkou. Uz jsem tomu kabelu zkousel upilovat ta ocka, aby se nedal zamknout a ten Superb to potvora pozna a nezacne nabijet. Nikde jsem nenasel, jak to poznava, pry to neni bezne, ze by to auto takto kontrolovalo.
  14. Znamy mi vyjel provedene svolavacky na mem aute, kupoval jsem 2024 (facelift 2021, vyroba konec 2020). Delali vse v Nemecku. 93O5 - 4/2022 - A - izolačí rohož (snad ze pri zkratu muze chytnout pojistka baterie a pridava se nejaka izolace co to nema pustit ven) 55N3 - 3/2023 - W - vymena kulovych cepu zadniho vika (ceska skodovka to pry v zaznamech vidi jako opravu poskozeni a ne svolavacku, heh) 48S5 - 4/2023 - S - ridici jednotky kamery asistentnich systemu (pouzivat se to neda ani tak) Po koupi mi museli (nastesti pres pojistovnu) menit volant (chyba indukcni detekce rukou na volantu) a zadni odvetrani sedacky ridice (asi tocil malo).
×
×
  • Vytvořit nový...