Jezdim kazdy den 39km s prevysenim 340m a vyjde mi to vetsinou, ze mi jeste treba 5-10% zbyva. Cast je po dalnici a tam to zere jak tank. Jestli jezdis po dalnici maximalkou a mas dojezd 35km, tak si myslim, ze super. Ale mimo dalnici by to melo byt vic. Obrovsky vliv ma zda se topeni (klima tolik ne), jak je treba rano 5-10°C, tak pak vecer uz casto ciste na elektro nedojedu. Jinak minuly rok jsem mel maximum nekde kolem 60km, ale to jsou idealni podminky, zadna dalnice, minimum rozjezdu, nizka rychlost, zadne topeni atd. Skoda, ze tohle uz neni bastleni, jako treba u elektrokolobezek, tam jsem pripojil dva dalsi battery packy a dojel 3x daleko. Mensi misto v kufru bych klidne ozelel 😉
Spis nez dojezd me strasne vysira management te 12V baterie. Mam wifi dashkameru, ktera je schopna tu baterku za 5 dnu vytriskat a za 7 uz nenastartuju. Pritom je celou dobu auto v zasuvce a trakcni baterie je celou dobu na 100%. Dobiji se jen pri jizde (mozna i pri stani, ale s "nastartovanym" autem).