Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

frogale

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Tak jasne, pokud si vzpomenes vcas a pokud nevezes manzelku nachylnou na jakekoliv pachy a zvysenou vlhkost..
  2. Ja mam u S3 zase obraceny problem. Mam origo webasto a misto tlacitka REST mam ovladani prihrevu. Rad bych susil vyparnik v lete, ale nemuzu, protoze to tlacitko nemam. Kdyby nekdo tusil, jestli se da nekde dokodovat, byl bych vdecny. Kazdopadne u 19 let stareho BMW mam REST a ten hreje fakt pul hodiny (jen jsem uz musel vymenit uhliky u toho auxiliarniho cerpadla, ktere pri restu toci vodu pres motor).
  3. U me dobry.. pouzivam ted kazdy den vickrat kvuli klimatizaci..
  4. Radi i na elektru, ale ze bych slysel cokoliv od prevodovky to ne. Spis to cloveka stve, ze ma vykon pod nohou a ono mu to podradi a zkazi to odpich.
  5. Moc jsem nerikal, auto zacalo pozadovat servis, vychazelo to na 120k. Olej si delam sam. Poptal jsem par servisu mailem na "auto hlasi nutnost servisu" a "asi po 30 tisicich" a ze nechci olej. Nechodim nejak preventivne. Nekdo napsal 24 tisic, tenhle servis 16 a bylo to nakonec jen 13. Vsechny servisy na email volaly zpet, vetsina dle VIN vedela, ze je potreba dsg olej, vymenit svicky, zkontrolovat stresni okno a vymenit brzdovku. Ty veci v seznamu jsou (asi) predepsany skodovkou ve 120k a zda se, ze primo k danemu VIN (strecha, hybrid atd.). Ale meli problem s tim vlastnim olejem. Rikal typek neco o tom, ze za 4 stovky navic to budu mit zapsany jako servisni prohlidku v systemu, jinak by to bylo jen jako nejaka poznamka nekde. Ale nakonec to asi ani nenauctoval, tak nevim. Pouzila se tzv. sekova knizka (15% sleva na dily pro auta starsi 4 let) a podle myho se nejak upsali a dali 15% i na praci.
  6. Pred par dny jsem delal 120k na DGEB (hybrid benzin). V priloze faktura. Nedelal se olej a kabinak. Cena prekvapive docela nizka.
  7. Orientance nacenene z origoservisu.. Superb 3 iV 1.4 TSI, svíčky 3.000, olej dsg 11.000, olej motorovy 6.000, brzdovka 1.600.. snad s dani.. Origo VAG olej a filtr jinak v nakupu z netu za 1800,- svíčky po 480,-
  8. Když jsem se ptal v servisu na diagnostiku baterky, tak mi řekli, že to nedělají, že jen v případě když to zákazník reklamuje. Možná by stálo za to ji před koncem záruky prostě naslepo zreklamovat, že má slabý dojezd, a ať ti dokážou, že je ok. Ale tam je 6 let ne? To máš ještě fůru času. Jinak z těch mých 39 km je cca 18 po dálnici. A převýšení je znát, když jedu tu trasu jedním směrem, tak mám průměr cca 24-26kWh, když jedu obráceně, tak se k 16kWh v klidu dostanu, i na menší hodnoty, když to neperu po té dálnici 135.
  9. Jezdim kazdy den 39km s prevysenim 340m a vyjde mi to vetsinou, ze mi jeste treba 5-10% zbyva. Cast je po dalnici a tam to zere jak tank. Jestli jezdis po dalnici maximalkou a mas dojezd 35km, tak si myslim, ze super. Ale mimo dalnici by to melo byt vic. Obrovsky vliv ma zda se topeni (klima tolik ne), jak je treba rano 5-10°C, tak pak vecer uz casto ciste na elektro nedojedu. Jinak minuly rok jsem mel maximum nekde kolem 60km, ale to jsou idealni podminky, zadna dalnice, minimum rozjezdu, nizka rychlost, zadne topeni atd. Skoda, ze tohle uz neni bastleni, jako treba u elektrokolobezek, tam jsem pripojil dva dalsi battery packy a dojel 3x daleko. Mensi misto v kufru bych klidne ozelel 😉 Spis nez dojezd me strasne vysira management te 12V baterie. Mam wifi dashkameru, ktera je schopna tu baterku za 5 dnu vytriskat a za 7 uz nenastartuju. Pritom je celou dobu auto v zasuvce a trakcni baterie je celou dobu na 100%. Dobiji se jen pri jizde (mozna i pri stani, ale s "nastartovanym" autem).
  10. frogale odpověděl na faithless78's téma v Elektrika
    Ja mel take problem s volantem. Postupne se to zhorsovalo a dotyk pak uz nebyl rozpoznan nikdy. Meli to v servise na prehrati softwaru, vydrzelo to tak 10km a zase. Nakonec se na pojistovnu menil cely volat a od te doby ok. Jinak to ma fungovat tak, jak clovek predpoklada. Proste zapnes a vzdy jen lehce drzis. Bohuzel jsou ty kapacitni prvky po strane volantu a ne zrovna tam, kde jsem zvykly volant drzet, takze i tak se obcas ozve a musim ruku posunout. Ted mam doma na stole latku s kovovymi vlakny, tak mozna nekdy vyzkousim, co by s tim slo udelat. Dokonce mam ted cerstvou zkusenost, ze kdyz clovek drzi volant i po zastaveni v zacpe, samo se na adaptivni tempomat rozjede treba i po par minutach. Nikdy jsem si toho nevsiml, vzdy to udrzelo pripravenost k rozjezdu nahodne jen 3 nebo 12 vterin. Asi jsem vzdy volant pustil 🙂
  11. Me se obecne nelibi platit za neco, co nepotrebuji. SIM kartu si dokazu sehnat za par korun a mit to rozumne API, spustit bufika si zvladnu i bez te nespolehlive appky. Jenze to nejde, SIM tam musi byt jejich a API to nema. Zlata Tesla, kde zo vse je. A zdarma.
  12. Zajimave reseni.. tedy jit hrubou silou a pridat pred kameru dostatecne silnou baterii, aby na 12V v aute vubec nesahla? Nad 12V baterii v kufru je relativne dost mista, mozna by se tam neco takoveho veslo.. a muselo by se dovest 2 kabely (ze predu spinanych 12V a do predu napajeni kamery)
  13. Kamera je nastavena na 12.5, mel jsem ji puvodne na starsim baworaku, kde vypinala poctive a baterii udrzela pouzitelnou, ale tady mi prijde, ze ta AGM baterka drzela dlouho vyssi napeti a pak klesnula rychle, coz pak rad vyuzil ten system na kuny a vybil to na 7V za pul den. Ten bohuzel nastavit na minimalni voltaz nejde.
  14. Kamera hlidani napeti ma, ale jak jsem psal, asi nespina nebo 12V baterie auta drzi stale dobre napeti a pak to klesa strme dolu. Napojeni na trakcni baterii pry neni jednoduche, v okruhu je stykac, ktery ji mimo provoz auta natvrdo odpoji.
  15. Používám docela žravou wifi dash kameru a v autě je namontovaný i plašič kun. Když jsem byl přes Vánoce doma a týden jsem nejel, vyflákala se 12V baterie. Bohužel 12V baterie se u PHEV nabíjí pouze se "zapnutým motorem" a snad i při nabíjení trakční baterie. Už se ale nenabíjí ani nekontroluje když je trakční na 100% a auto dál v zásuvce. Kamera má své hlídání úrovně napětí baterie, ale asi vůbec nesepnulo (nebo sepnulo a dovytřískal to pak ten kunovač). Každopádně je hloupé, že člověk sedí na plně nabité 13 kWh baterii a buď se do auta ani nedostane nebo "nenastartuje". Nemá tohle nějaké řešení? Napadá mě napojení kamery přímo na trakční baterii, nějaké vlastní chytřejší dobíjení 12V baterie třeba z nabíjecí zásuvky či nějaký zásah do řídících jednotek.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.