-
odpojení dvou válců
U vozu Škoda Karoq s motorem 1.5 TSI EVO2 souhlasím, že při jízdě nelze rozpoznat, kdy motor pracuje v režimu pouze na dvou válcích.
-
Hluk ASR
Hypotéza kovových zvuků, nicméně pravděpodobně šlo o proklouznutí téměř ještě nových pneumatik na vodě. Myslím, že to nebyly žádné technické děsy, ale spíš proklouznutí kol na vodě. Auto se zatřáslo a jelo normálně dál. Ta oranžová kontrolka podle mě vypadala přesně, jako na fotce - obvykle jen problikne při prokluzu kol, nebo zůstane svítit, když ji vypneš/zapneš přidržením na pár sekund ručně.
-
1,5 TSi iV Výměna oleje
Správnou otázkou by bylo spíše se zeptat, kdy měnit olej v motoru, abychom mu dopřáli stále kvalitní mazivo. Dnes se hlásí, že servisní interval olejů má být 30.000 km. Kdy měnit motorový olej si nakonec stejně stanovuje majitel svého mazla. Já sám jsem zastánce toho už několik let, že max rok a nebo 15000km i s filtrem. Je to nekonečné otevřené téma diskuzí napříč generacemi.
-
Černý znak Škoda
Jsem ten odkaz upravil na zadek. Byl jsi rychlejší než moje editace. Omlouvám se.Nevím proč, ale v Tvé citací je odkaz stále chybný. Viz můj příspěvek, nebo ZDE
- Černý znak Škoda
-
Černý znak Škoda
Zkoušel jsme take objednat originální díl černý přes Škodu, ale nevyrábí se. Objednal jsem ZDE kde je podrobný popisu produktu.
-
My skoda
Když mě, jako vidí "jako" na silnici, ale úplně jinde, tak ano. Ukazuje sice jinou značku rychlosti. Jak mě vidí mimo silnice, tak nejde. Co mám Superba iV, tak funguje pořád. Jen Karoq zlobí, ale včera po 20 minutách už zase fungoval.
-
My skoda
Už mám kolikrát v ruce ten nervní tik zmáčknou to tlačítko I a nebo tlačítko klič servis a zjistit problém. Tohle přeci není normální. Auto s cenou pře mega a adaptivní tempomat díky neaktivní poloze na mapě prostě nefunguje.
-
My skoda
Já mám stále problém, aby mě navigace viděla na správné pozici na mapě. Díky tomu mám nefunkční ACC zároveň s funkcí rozpoznávání značek. Občas se to chytne po x km, ale nikdy vůbec. Dle mé garáže aut má Karoq problém neustále a Superb iV funguje skoro pořád.
-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
Jaká je asi tedy v originálním stavu po opuštění linky vzdálenost mezi krytem a vanou ? Přeci to nemůžou být milimetry, aby nastala situace, jako v tomto případě.
- Kabinový filtr umisteni
-
Karoq táhne doprava..
@miklisek Velké díky za info. Čeká mě za 2 měsíce pravidelná serviska, tak se tam připomenu za Tvé poznatky.
-
Karoq táhne doprava..
Přidám se k vám. Občas jedu rovně a najednou musím volant lehce korigovat, aby auto jelo rovně a pak zase pohodička. Na části D1 mezi Exitem 8 (Čestlice) a Exitem 10 (Říčany) mi navíc vibruje volant, jako kdyby byla kola nevyvážená. U Superbu iV nebo Octavia Combi IV tohle vůbec nezažívám.
-
Symbol silnice na displeji virtual kokpitu
Jde o symbol nastavení jízdního režimu. Zrovna máš dle zobrazení režim NORMAL. Dle nastavení, jde ještě volba ECO/COMFORT/NORMAL/SPORT/INVIDUAL. Foto je jen ilustrační a záleží na typu infotainmentu.
-
RS Mk4 - 100 oktan ano/nie ?
Osobně jsem 100 nikdy nezkusil. Více než deset let tankuji do svých vozů pouze u mušle 95 a pravidelně používám aditivum VIF Super Benzin. Dal jsem tehdy na doporučení v článku ZDE a ZDE a zatím slýchám výhradně jen pozitivní zkušenosti. Na 20 litrů dávám jednu odměrku. Nikdy jsem neměl s aditivy jediný problém a už to sám beru, jako samozřejmost je použít. Jen můj názor 😉