Přejít na obsah

Jozef1975

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jozef1975

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Pozri si dielenskú príručku. Tiež som nedávno riešil výmenu prachového peľového filtra. Po stiahnutí príručky je to v časti topenie, vetranie, klimatizacia pdf súbor D4B80A0424E-Topení__Klimatizace.pdf bod 5.11 str.125. Pri uvoľnňovaní západky som si myslel, že to asi zlomín, tak ťažko to ide stlačiť.
  2. Tak na túto politiku som doplatil v utorok. Pred OIV som mal Seat Alteu. Tam som si pochvaľoval to, že po vypnutí zapaľovania sa vyplo napájanie autozásuvky. Tak som sa nemusel báť, že mi niečo vycuca baterku do nuly. Teraz som zabudol vypnúť vyhrievací autopoťah vložený do detskej sedačky a tá mi vycucala baterku. V noci bolo -10C. Ráno som nevedel odomknúť auto, červená LED za sklom vodičových dverí neblikala. Skúsil som connect na auto cez Škoda apku - auto Offline. Tak som odomkol auto manuálne a zbadal som príčinu - nevypnutý vyhrievací poťah. Áno, moja chyba. Ale k čomu smerujem. To si riadiaca jednotka nevyhodnocuje z času na čas stav batérie a odberu z nej, aby vyhodnotila zvýšený odber po zamknutí auta? Čo tak informovať užívateľa cez apku o trvalom prúdovom odbere a nebodaj o kritickom stave akumulátora? Auto samo nekomunikuje s apkou? Len odpovedá na požiadavky z apky? No bol som dosť nahnevaný. Druhá otázka: dá sa nejako nakódovať spôsob napájania autozásuvky (trvalé, iba ak je zapnuté zapaľovanie, vypnutie po zamknutí vozidla) alebo je to iba natvrdo nadrátované z poistky trvalého napájania? Ak je to natvrdo nadrátované, tak bude riešením iba prepojenie poistky na spínané napájanie. Akumulátor som nabil nabíjačkou. Na druhý deň ráno po odomknutí auta sa po chvíli zobrazilo na infotainmente hlásenie: Váš akumulátor je skoro prázdny, tak z dôvodu šetrenia sa vypne infotainment. Tak toto zobraziť vedia, ak som v aute, ale poslať správu cez apku ak nesedím v aute a je prázdny akumulátor, tak to programátorov nenapadne napísať v kóde. Nechať zapnuté napájanie autozásuvky po zamknutí auta je nelogické práve z toho hľadiska, že môže nastať vybitie jediného zdroja pre štart auta. V kolegovej Honde sa autozásuvka vypne pri poklese kapacity akumulátora pod určitú bezpečnú hranicu.
  3. Mám O4 2024 pred faceliftom. Riešil som to isté. Žiaľ, špecifikácia USB-C portu je taká, že zariadenie (spotrebič) si má požiadať o napájanie. A ani mne sa nepodarilo nájsť taký typ autokamery s USB-C portom, ktorá by toto spĺňala. Na rôznych fórach som hľadal riešenie, aký kábel použiť. Niečo mala Alaza kedysi v ponuke, jednalo sa o USB-C to USB-C nabíjací kábel 100W, ale ten bol zbytočne dlhý a hrubý. Buď to vyriešiš viacerými redukciami alebo si vyrobíš káblik z dvoch káblov. Prvé riešenie je také, že si kúpiš redukciu z USB-C na USB-A OTG https://www.alza.sk/alzapower-usb-c-m-na-usb-a-3-0-f-d5663799.htm?gQT=1 a potom káblik z USB-A na USB-C (nejaký krátky). Môžeš použiť aj zahnutý konektor https://datacomp.sk/premiumcord-redukcia-usb-c-na-usb-c-m-f-zahnuty-90-_d415216.html a potom redukciu z USB-C na USB-A OTG a potom ten káblik USB-A na USB-C. Takto budeš mať ale veľa spojov. Ja som použil ten USB-C zahnutý konektor, potom som si kúpil káblik USB-C na USB-A OTG https://datacomp.sk/premiumcord-redukcia-otg-usb-c-na-usb-a-m-f-kablova-0-20m_d294048.html . Asi 2cm za konektorom USB-C som odrezal káblik a prispájkoval som káblik s koncovkou USB-C (použil som hocijaký nabíjací káblik USB-A na USB-C) o potrebnej dĺžke k autokamere. Prikladám foto mojej realizácie a aj prípadné riešenie č.1. Lepšie riešenie som vtedy nenašiel.
  4. Na moje počudovanie, mi odpovedali z infolinky Škoda Auto Slovensko. Prvé info bolo, že môj podnet posunú príslušnému oddeleniu. Pekne poďakovali za podnet a že vývojari môžu použiť môj podnet pre prípadnú úpravu SW v ďalšej generácii áut. Ale pre už existujúci model Octavie sa to nebude aplikovať. Tak isto mi napísali, že poradie tých záložiek žiaľ nie je možné meniť ani užívateľom a ani v autorizovanom servise. Chápu moje rozhorčenie, ale tak to bolo naprogramované. Niekedy mám z IT-čkarov pocit, akokeby svoje programy ani netestovali a už vôbec ich nepoužívali v reálnom živote. Lebo takéto poradie záložiek naprogramuje iba debil alebo zákerák, aby naštval užívateľa. Aké máte vy nastavenie Home obrazovky? Len zo zvedavosti. Ďakujem.
  5. Zdravím, update na 1985 (z 1969) prebehol online doma na dvore. Mám O4 03/2024. Deň pred aktualizáciou sa mi prvýkrát stalo, že sa infotainment resetoval do factory default a musel som nanovo nastaviť jazyk, home obrazovku, nastavenie rádia, audia, ... Užívateľa auta si pamätalo a aj nastavenie auta (nesklápanie spätných zrkadiel, naklopenie svetlometov, ....). Až na tento prvý reset som nemal žiaden problém s infotainmentom, tak ani neregistrujem zmenu po update na 1985. Len nech to nie je horšie.
  6. Zdravím, vytvoril som si vlastnú Home ponuku. Pridal som si tam aj ovládanie klimatizácie. Tá ponuka klimatizácie má tri vlastné ponuky ovládania klimatizácie. Avšak poradie týchto ponúk sa mi nijako nepodarilo zmeniť. Je dosť nelogické, že ako prvá ponuka sa stále zobrazuje Sedadlá. Teda v mojom prípade vyhrievanie sedadiel. Je to dosť nelogická ponuka, keďže vyhrievanie sedadiel je trvalo prístupné v dolnej lište infotainmentu. Až druhá ponuka obsahuje ovládanie vzduchotechniky a klimatizácie. Túto ponuku by som však privítal na prvom mieste. Tretia ponuka je tzv. bystrá klimatizácia. Vie niekto o možnosti trvalej zmeny poradia týchto ponúk? Je to dosť otravné zakaždým po naštartovaní presunúť voľbu na druhú ponuku. Taktiež nechápem, prečo tam nedali voľbu vnútornej cirkulácie vzduchu? Písal som aj do Škody, ale bez odpovede a nepredpokladám, že by sa kvôli nejakému Jozefovi unúvali pouvažovať o mojom podnete.
×
×
  • Vytvořit nový...