-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
No pokud mi daji slevu aby pokryla opravu motoru, tak to necham opravit.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Je to tak. Uz to potvrdili v servisu. Chladici kapalina se dostala do oleje. Byli mokré svíčky a proto to nešlo nastartovat. Pak přijel pán ze servisu a nastartoval to pres mobilni starter. No a toste nevideli co to bylo za bíly dým.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Jak se do takoveho motoru dostane voda? 1.4 TSI v servisu mi rekli ze za to muze LPG. Prej to tam nepatří.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Pan z AAA z reklamací tvrdil, ze tohle jejich technici vedet nemohli. Me by zajimalo jak ty auta zkouší. Ale uplně nejvic mne zajimá příčina. Jestli je praskly blok nebo jen tesneni pod hlavou to sam nezjistim. Ted čekaji v servisu na muj pokyn jestli maji zacit s opravou nebo ne.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Byla by nejaka fotka abych mohl potvrdit, ze mi nekde prasklo tesneni. Nikde nic neteče. Pod autem zadná louže není. To je zahada. Nevim kam se podivat, ale motor krasne bezi, zadne cukani, zadne vibrace, zadné divne zvuky, zabirá hned po seslapnuti. Ale jak dupnu na brzdu tak tam to bublá. Zahadná zavada z bazaru AAA Auto.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Kontrolka oleje svití
- Spotřeba a zkušenosti z provozu
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Dobrý den Ve čtvrtek minulý týden jsem v AAA auto zakoupil vůz Škoda YETI 1.4TSI 90kW r.v. 2012 (najeto 148tis km) v opravdu pěkném stavu, jenže má to nejakou skrytou vadu. S vozem jsem již ujel cca 800km. Do neděle mám možnost vůz ještě reklamovat. Jedná se o specifickou závadu: auto jezdí nádherně, ale záhadou jsou mi "bublající" brzdy, občas vynechava posilovač brzd, tedy v momentě když sešlápnu brzdový pedál, tak to tam bublá a auto brzdí se sníženým účinkem, v nadržce chladíci kapaliny uniká velké mnozství kapaliny. Po otevření víčka chladící kapaliny slyším podtlak (odfuk). Poté se buď sama kapalina dorovná nebo někam zmizí, temeř celý obsah nadržky. Nestačím dolívat aby nesvitila signalizace na úbytek chladící kapaliny. Ale motor má při jizde stále svoji provozní teplotu v normálu. Klimatizace a topení funguje normálně. A teď se vás chci zeptat, jestli jste se s tím někdo setkal? Je to velká zavada? Ve smlouvě píší, že doporučují výměnu rozvodů a vodní pumpy. Popřípadě kolik by to stálo? Auto jezdí take na LPG. V záznamech servisní knihy není ani čárka. Předem moc děkuji za odpovědi.
-
(OI) Facelift palubky
Toto letí, jo ale ty budíky jsou prej tvarově stejný, mě tohle teprve čeká. Jiné auto jak O1 nechci Sice jsem už uvažoval o O2 RS ale to je hudba budoucnosti. Musel by se ze mě stát asi nějakej brutální podnikatel, jinak to nevidím. Sotva zaplatím jídla a nájem krucipísek
-
(OI) Facelift palubky
A co provedeš s budíkama? ty jsou přeci jiné.
-
sedačky z RS
Aaa tohle se mi líbí, kde to seženu? chtěl bych tapecirunk do všech dveří, tyhle sedačky přední i zadní a celý nový koberec z RSka a stropnice a popř. další detailní věci...
-
Octavia I RS AUQ vs AGN
No já stále dělám přípravu na přestavbu z AGN na AUQ. sháním brzdy, těhlice, intercooler a řídící jednotku musím nechat překodovat s budikama, je tam mraky jinech věcí. Samotnej motor je jedna věc ale ty věco okolo. Shámím karoserii s papírama O1 RS
-
Odešla mi autobaterie?
Moje autobaterie Akuma 60Ah ze dne na den asi po 3 letech vypověděla službu, přišel jsem k autu a prostě jsem nemohl nastartovat. Dolil jsem destilkou na požadovanou výši a dal nabíjet přes noc asi 14h. Po nabití měla baterie 13,4 V ale asi za 2 hodiny ještě nepřipojená do auta hodnota klesla na 12,3V Při nabíjení jsem si všiml že jeden článek vůbec nešumí, žádné bublinky neutíkali. Takže si myslím že to je kvuli tomu jedinému článku. Nevíte někdo jestli se stím dá něco dělat? Jakou bych měl použít správnou kapacitu baterie na škoda Octavia 1.8 AGN (r.v. 1996)? Mohu použít jinou kapacitu? třeba 70Ah nebo 80Ah? A jak sti stím poradí alternátor? Jde mi o startování se kterým jsem měl už delší dobu problém asi 2 vteřiny jsem musel startovat, ale to zřejmě bylo způsobeno tou špatnou baterií.
-
ovládání okna
Tak to já mám naprosto stejný problém akorát je to okno u pravých předních dveří. Taky mi šlo okno nejprve dolů, a a nahoru jak kdy, nakonec nešlo ani dolu ani nahoru. Slyšíš jen cvakání? Pokud jo tak to bude někde nejspíš překroucený drát ve dveřích. Ale stále se pokouším na to přijít, musím to celé rozebrat abych se opravdu k drátum dostal. Nic jiného mě nenapadá. Mě tam nejde napětí na motorek.
-
Stahovačka
Cesta do prahy mě vyjde cca tak na 600kč tam a zpět. No mě bohatě stačí ta svěrka. Klidně ze starších faceliftových dveří ještě na kliky. Ten plast sehnat je hračka, jde mi o tu svěrku co drží sklo. Prej to stojí kolem 200kč ale kde to sehnatv těchto lokalitách, TEPLICE, MOST, CHOMUTOV. Nejvíc to praská když máte stažený okno až dolu a třísknete dveřmi. To pak pěkně křupe. V pondělí zkusím KELLY. Ale pochybuju, už to tam chci mít. Diky za nabídky.