
witt
Uživatel-
Počet příspěvků
87 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli witt
- Narozeniny 03/03/1979
Kontaktní metody
-
Web URL
http://
-
ICQ
0
Oznámení witt
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Fabia II, r.v.2010, radio SWING - rádio hraje a naladí spoustu stanic pouze v případě, že není nastartovaný motor, jakmile nastartuji zapnu zapalování tak za cca 3-5sec rádio jen šumí a nenaladí žádnou stanici. Jakmile vypnu motor, za chvíli zase vše ok. Nějaké nápady, hledal jsem zde, ale nenašel. Díky.
-
Ahojte, jsem v Chorvatsku, 2 dny před odjezdem a stala se mi taková věc, sedím v autě čekám na ženu v obchodě venku 38° vzadu spí děcko a v kufru pes, volnoběh,klima pustena (O1,klimtaronik,1.9tdi) pohoda, najednou cítím, že přestává jít chladnej vzduch a začíná se v autě oteplovat, koukám a vpredu u pravého kola kouř, otevřu kapotu a vlevo když stojím před autem v miste drazkoveho řemenu se kouri,smrad jak z elektriky nebo plastu,asi znáte..vypnu motor a dívám se že mám upadlou velkou vrtulu na chladiči..a pojistka na baterce cislo 3 30A upecena..říkám si aha tak asi zdechnul ventilator. S vyplou klimou a zaplym topením na plný koule jsem dojel v pohodě 15km do apartmánu.nechal jsem to schladnout a šel zkouknout škody, nic než tu upadlou vrtulu sem nenašel, vrtulu sem sundal, motor ok, točí se, točí se i druhá o klimi,klima chladí jak ozivot,zadnej kouř, jo a pojistku sem vyměnil, jen se vyhrála patice..nějaký nápady? Asi dojedu v pohodě domu, akorát bez klimi, chceme jet pres noc..jediný co me napada že byl ten kour tak spojka na klimakompresoru..kdyz nezapnu klimu tak by to mohlo prezit ne? Díky.
-
taky sem řešil tento problém, krabičku má stejnou s telefonem sem to nebyl schopen ani za boha rozchodit (sice ho jak bloetooth zařízení našel), zkoušel sem ruzne SW, ruzne komunikační protokoly, ruzná nastavení protokolu bluetooth a furt nic...pak sem to zkusil na tabletu a napoprvé vše hned fungovalo...takže bych to viděl u mě na špatný protokol bluetooth (telefon Xperia Active).
-
VYŘESENO - tak nejdřív rozborka spínačky, oprskanej kontakt 50b, očištěno, ALE za dva dny znovu, tak sem hledal co je po cestě ke starteru a mám tam zabezpečovačku JABLOTRON, kde byl studeňák na relátkách pro chráněné okruhy, takže propájení plošňáku a je klid...
-
tak dnes znovu..ALE při otočeným klíčku ve startovací poloze a bouchnutí do palubky chytl, takže někde nějakej vakl kontakt...zkusím pohledat, kdyby někoho napadlo co by mohlo být, dejte vědět...
-
Ahojte, sem tam se mi stane (půl roku třeba nic, pak 2x za 14 dní atp.), že nenastartuje, viděl ych to spíš někde v elektrice, páčto nezaskočí ani pastorek, prostě startér bez pohybu. Většinou to po 20 min zničeho nic chytne aniž bych věděl proč. Proběhla kontrola kabelů od barerky ke starteru, oprava oxidace na konekrorech starteru, VAG vše bez chyby. Blbý je, že to nakonec chytne úplně bez problému prostě na brnk. Nejhorší je že se mi to většinou stane když je auto teplý, ale už se mi to jednou stalo, když auto stálo celej den, pravda bylo celkem horko. Nedá se nasimulovat, pak třeba chytne na brnk 100x, takže přijít na závadu měřením, což bych v pohodě zvládnul je těžký. Nevím co mám ještě napsat za sympltomy, kdyžtak se ptejte, auto mám 10 let, strám se o něj jak o děcko a znám ho nazpaměť.. Díky za rady.
-
Mám OI a s blikáním xenonů se trápím už 3 roky. Dělá to hlavně po nastarovnání a následném zapnuté světel, xenon u řidiče bliká chvíli a pak svítí, pravý však bliká jak stroboskop i 10 vteřin a někdy se rožne, někdy ne, většinou pomůže světla vypnout a znova zapnout. Kupoval sem nové D2S Philips (čili origo-akorát mi bylo divná, že uvnitř v té malé skleněné bublině už byl takovej šedo bélej povlak)), ale žádná změna, zkoušel sem prohazovat jednotky od světel i to VN trafo ce je uvnitř světla, ale žádnou souvislost po různých kombinacích přehození sem nenašel :-(. Sere mě to čím dál tím víc, už sem si na to zvyknul (kontrola o auto předemnou nebo o zeď před kterou parkuju), ale když jede s autem mladá, tak kolikrát vidím, že přijíždí s jedním xenonem zhasnutým (si to holt nepohlídá :-)). Máte někdo s tím zkušenost nebo někoho v Brně kdo by se mi na to mrknul?
-
Já jezdím už druhou sezonu Continental SportContact2 205/50/17 a na such si nemůžu stěžovat, řek bych až parádní trakce, kupodivu na okruhu taky moc nemizí. Na mokru jakš takš, ale když sou na dálnici hodně mokrý místa, tak se mi klidně při 100km/hod rozbliká ASR :-)
-
Já zatím na Oktávce 1.9TDi kombi podvozek Weitec -30/-30 najeto 40000km a zatím dobrý, nepozoruji žádnou výraznou změnu chování auta a to ani na okruhu když porovnám časy :-). Jinak hrozně dělají nové silentbloky a uložení tlumičů...ale to určitě všichni víte :-)
-
Já Alkyton používám na všechny podvozkový díly (nebo Hemer..), je to asi jedno, akorát u Alkytonu je psaný, že by měl vydržet i drobné nárazy od kamínků. Co se barvy na brzdové třmeny týče, tak Alkyton i Hemer se taky dá použít na běžné ježdění, páčto brzdy tak neohřejete. To takhle párkrát půl hoďka na okruhu nebo nějakej slalom a máte to dole. Chce to barvu přímo na třmeny co vydrží vysoké teploty...třmeny maj klidně i 200°C :-)...vlastní zkušenost...
-
To vim taky Měls to někdy rozdělaný??
-
Ahojte, máte někdo zkušenost s repasí zadních brzdičů s integrovanou ručkou? (octa, fabka, ibiza...) Už sem párkrát měnil prachovku, stírací kroužek na pístku a prachovky na vodících čepech, to bylo v pohodě, ale nikdy sem nerozebíral mechanizmus jako celek. Mám sadu na výměnu, která obsahuje i další malé guferko, o-kroužek a ještě manžetku od mechanizmu ruční brzdy, ale to sem nikdy nedělal. Mám to teď rozdělaný a v pístku i ve vnitř je segrovka, dále je matka od páky k ručce (co vysouvá pístek, když taháte za ručku) ještě tam je držák brzdové hadičky přidělanej torxem. Nikde sem nic k tomu nenašel, na youtube je zepár videí, ale nic konkrétního. Díky.
-
Jo na techecu bylo 147k km....ale veřte tomu dneska že.....jo a ještě možná jedna podstatná informace, auto 2 roky nejezdilo, borec když nám to prodával musel jet na technickou....
-
No co se stalo, kamoš se rozhodl, že chce tuto kombinaci motor+4x4+kombi a ještě nejlépe v plný palbě.....aut na inzerát tohoto typu bylo jak šafránu, tak sme jeli do Práglu (nějakej bazar na strakonické ulici-název si nevybavuju, ale zjistím aby už si tam nikdo nic nekoupil)..auto vypadalo na první pohled jakš takš s tím, že se do toho prostě ještě něco nasype, píchli sme na diagnostiku, sem tam sporadická chyba, nic vážnýho, jízdní zkouška proběhla taky, jen sem měl pocit že to na turbo moc nejede, ale kamoš se tak zaláskoval, že nemělo cenu mu nic říkat, asi to znáte :-). Tak sme jeli do brna, cesta v pohodě klídek 130-140km/h, ádný honění, když tu po 100km se rozblikala červeně kontrolka mazání, zastavili sme hned na benzince, nechali to chvíli schládnout, že zkontrolujeme staf oleje, načež jsme zjistili, že měrka je nějak zapadlá (rozpadl se ten plast do ve kterým měrka drží), takže změřit hladinu oleje nemožný nebylo se od čeho odpíchnout. Koupili sme ojel a dolili tak nějak 3-4dlc, sme si říkali, tím nic nepokazíme, kontrolka zhasla a jelo se dál, jenže se milá kontrolka někde u popůvek rozblikala znovu, což sem se dozvěděl až v bástru, že stím jel těch 10km, já už tam se svým autem čekal a když sem slyšel co to přijíždí za hrkač, tak mě bylo skoro jasnáý co se stalo, jestli ste někdy někdo něco přidřel (buď už dole nebo nahoře na šálech tak víte), tak sme znovu dolili trochu oleje, ale mě už bylo jasný, že to nepomůže, kamoš s tím chtěl mermomoci dojet dom..další den s tím jel do servisu a ani tam už nedojel, auto mu normálně při vyřazení kvaltu chcíplo a už ani nenastartoval. Borci v servisu nebyli schopni ani změřit tlaky....tak hlava dolů a katastrofa byla nasvětě....skoro všech 20 ventulů poohýbanejch, některý lechce, jiný skoro do pravýho úhlu...fakt nekecám, kdybyste neviděli neuvěříte, sedla dosekaný a v jednom místě i díra na další ventil :-) a co se tedy vlastně asi stalo? jednak přeskočenej rozvoďák, mazací kanály na vačky ucpaný a prej sundali vanu a olej - no olej prej do něho zapíchli šroubová a von tam držel :-) takže tak....nyní je to ve fázi, že je motor ve spod prý OK, hlava se sehnala z pasata, nový rozvody + kompletní očista vnitřku motoru a nový kroužky na písty....tak sem zvědavej jak to pojede....zatím je kamoš cca na 40tis. s tím, že teda z toho bude "novej motor" včetně všech hadic, rozvodů, olejů filtrů olej do haldexu a filtr do haldexu....jak to bude jezdit, dám vědět co to nakonec vše bylo a stálo....
-
Zdravim pánové, potřeboval bych někoho, kdo by byl schopen poradit případně i spravit tento motor, u kterého došlo k totálnímu poškození hlavy (skoro všechny ventily KO a bůh ví co ještě - u borca co dělá hlavy nám bylo řečeno, že oprava nemá cenu). Hledám někoho v Brně a okolí..... Všechny možný návrhy budou vítány. Předem díky za návrhy....jo a nevím co jak ještě popsat problém, páčto by to bylo na román, takže se ptejte.... Petr