Přejít na obsah

barnalad

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení barnalad

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý deň. Tiež sa pridám. Mám 1,6 75kw BFQ rok 2002 nabehané 210000km. Veľká spotreba oleja tak sa zrobila výmena krúžkov,repas hlavy. Po tejto oprave spotreba oleja žiadna ale začali problémy pre ktoré to tu vlastne píšem. Takže pri preradení a stlačení plynu motor škubne a potom sa rozbehne robí to aj pri ubraní plynu a pri opätovnom pridaní. Voľnobeh niecelkom kultivovaný ale otáčky nekolíšu. Diagnostika závady ventil odvetrávanie nádrže, EGR ventil a lamda sonda 2. Prevedená výmena týchto komponentov + lamda 1 + sviečky + káble vyčistená klapka kontrola sacieho potrubia Vymazané adaptačné hodnoty urobené základné nastavenia klapka, EGR ventil. Teraz diagnostika bez závad a problém pokračuje. Ešte jeden poznatok sviečky sú úplne do biela vypálené akoby bola chudobná zmes. Už neviem ako ďalej keď vie niekto poradiť budem samozrejme vďačný.
  2. dáš si typ relé do googla tam to nájdeš je to Group Electric s.r.o. Košice vyjde na neakých 19eur.
  3. Takže rele som našiel a už je na ceste poštou relé vymením a dám vedieť typ relé je ET2F-N3 je to duálne relé pre ovládanie kufrového zámku možno toto info niekomu pomôže
  4. zdravím mám takýto problem na kufrových dverách mi blbne zámok pri zamikaní auta mi nezamkne a opačne ale chyba je sporadická skontroloval som samozrejme zámok plus pohon. motorček plus káble vo dverách OK tak som vybral konfortnú jednotku mám podozrenie na relé alebo máte niekto nejaký nápad lebo to relé neviem kde zoženiem alebo meniť celú jednotku? typ jednotky je 1C0 959 799B za Vaše nápady vopred ďakujem ešte dávam foto konf. jednotky
  5. Akože niekde na boku osky v tých drážkach?
  6. Mám alter. Valeo chcem meniť krúžky pre uhliky dostal som sa až pod ložisko a tam je ten plastový spodok krúžkov zaliaty asi epoxidom tak som ďalej nepokračoval. Viete niekto poradiť robil niekto takúto opravu.
  7. tiež ma štve tá klíma dosť uberá na vykone je to citelné
  8. konečne normalne napísaná pravda o spotrebe 1.6/75kw stotožňujem sa stvojím popisom ja mám tie isté zistenia nechápem ako to dokážu čo jazdia furt s kopca.
  9. Suchý piest elektromagnetu, ktorý vysúva pastorok. Rozobrať štartér vyčistiť premazať a pôjde ako nový.
  10. Ja som montoval teraz do oct. ohrev predné sedadlá od predajcu Autoomega sada obsahuje: 2x poduška sedadlo,2x poduška operadlo,2x trojpolohové spínače,2x kabeláž, prívod osadený relatkom istený poistkami + riadiacia jednotka dva stupne ohrevu. Postup von sedadlá odčaluniť nalepiť podušky,naťahať kabeláž,pod palubku vľavo umiestniť relé + jednotku,zapojiť kostru +30 a ovladanie +75 navrtať otvory na spínače ja som ich dal k sedadlam na stredový panel.Za túto súpravu som dal aj s poštovným 87.60eura.
  11. mám to isté ráno po štarte doslovne prdí z výfuku po asi 30 sek. sa znížia otáčky a už je to v pohode výfuk skontrolovaný
  12. barnalad

    auto rezonuje

    skontroluj uchytenie motora a prevodovky (selenbloky) dve po stranách agregátu a jeden vzadu od prevodovky
  13. mám oct. 1.6/75kw namontovaný alarm Meta750A a neviem si poradiť po zamknutí auta sa rosvecujú smerovky jeden až osem krát a rôzne intervaly akože alarm vykazuje chybu asi bat. dvere,lebo keď ich otvorím klúčom tak alarm nereaguje už som skontroloval zadný zámok mikrospínače,vodiče vo dverách pripojenie až na riad.jednotku centrálu vyzerá všetko v poriadku neviem,ako ďalej každá rada dobrá vopred ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...