-
Žhavení
jak jsem psal snimač neboli čidlo teploty bylo vyměněno, ale pořád to stejný, žháví pouze max 2 sec a nic víc, pokud tam tedy není ještě nějaky další snímač
-
Žhavení
Zdarec, mám stejý problém, čidlo teploty chladící kapaliny bylo v háji (aspoň to hlásil VAG), po výměně interval žhavení stejný tzn. že i když mrzne jak když praští max 1-2sec. Po odpojení čidla žhaví skoro neomezeně dlouho ( víc jsem neměl odvahu) a start bez problému, na Vagu už bez chyby. Když chci změřit předsvstřik, píše TDI graph nedostatečná teplota motoru a to dle budíku na palubce bylo auto zahřátý na provozní teplotu. Může mi prosím někdo poradit co s tím? Děkuji
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
zdarec , tak opravdu je měření předvstřiku zavislé na teplotě nafty ? nebo je to jenom kec ! Dokaže mi prosím někdo poradit kde na naftovém čerpadle mám hledat čidlo teploty? Děkuji za odpověď
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
zdravím, opravdu nikdo nevíte jak vyměnit čidlo teploty nafty ve vsřikovacím čerpadle ? děkuji
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
a jde to čidlo nějak jednoduše vyměnit ??? Dík
-
Porucha teplotního čidla, VAG chyba 17664
Zdarec, taky jsem měl tento problem s čidlem. Auto jednou žhavilo 2s a někdy 20s. Čidlo jsem vyměnil a ylo po problému, ale stejně tam je pořád nějaky problem s teplotou, protože pokud chci měřit pomocí TDI grafu předvstřik, tak i když je auto dle teplměru zahřáte tak graf vypisuje příliš nízká teplota a nic nezměřím. Nevíte nahodou čím by tohle mohlo být? Díky za rady. Lichač
-
Vybíjení baterie
tak bohužel demontáž zámku nevyšla, nepodařilo se mi dostat ze dveří ani vložku, ale zjistil jsem v čem je problem s vybíjením. řídící jednotka ve dveřích řidiče je asi v háji, jakmile ji připojím stoupne odběr z 0,02A na 0,32A
-
Vybíjení baterie
Díky chlapi, asi na tom něco bude. Když měřím odběr proudu při odemčeném autě tak tam je cca 0,4A, když ho zamknu ta cca 0,22A. Ted jsem ve fázi demontáž zámku řidičových dveří, ale moc se nadaří, protože předchozí majitel se s tím moc nepáral a všechny šrouby co mohl tak strhl. Zámek demontuji z toho důvodu že nelze odemykat klíčem. hned jak se mi to podaří rozebrat tak zkusím nějak zkontrolovat svazek.
-
Vybíjení baterie
Zdarec pánové a dámy, obracím se na Vás jako na experty s dotazem na vybíjení baterie. Můj otec má Octaviiv 1.9 TDI 66 kW SLX r.v.1998. Asi před měsícem mu zničehonic vypověděla službu baterka, jelikož je to starší kus, koupili jsme novou, ale bohužel nepomohlo to ani ne po měsící byla nová baterka v haji (podotýkám, že auto stalo asi 10 dní v garaži - žádný provoz). Proto jsem dnes zkusil diagnostiku a při prověřování se objevily následující chyby : 01329, 01334, 01332, 00928, 00929, 00930 a 00931 tudíž problém někde v komfortce 1J0959799L ( teda aspon si to myslým), pochybuju o tom že by najednou přestaly korektně fungovat všechny zámky i ovládání el. oken(ikdyž podle chyb je to možné). Prosím o radu, stalo se Vám někdy něco podobného? Nebo, můžou opravdu tyto závady způsobit vybití baterky? Na co bych se měl v prvéřadě zaměřit? Děkuji
-
Geometrie zadní nápravy
Mě je ještě divný to, že auto má najetý cca 100000 km, tak by to mělo být OK :-(
-
Geometrie zadní nápravy
Mě se na zadní nápravě sjíždí levé zevnitř a pravé zvenku, technik v servisu říkal, že se musí vyměnit silenbloky v uchycení. Tak teď nevím jestli do toho mam jít. Jaký je Váš názor? Dík
-
stahováni oken
Rozdělat dveře, vymontovat stahování, roznýtovat (odvrtat) plastovou krytku s navíjecím kolečkem, koupit dvě lanka (nejlepe na kolo), zkratit na potrebnou delku, napajet koncovky, namotat na cívku, krytku uz radsi nenytovat ale sroubovat (pro pripadne opravy) Zkousel jsem to trikrat a zda se ze na potreti uz to bude dobre. Vzdy to bylo funkcni ale nedrzely nacinovane koncovky, tak na po treti jsem pouzil sadu na letovani+medeny drat se stribrem. Hodne zdaru
-
Stěrače - jaké vybrat?
někde v příručcč jsem se dočetl, že se nastavuje úhel dosedání stěraču, možná je to tím
Lichac
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva