-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
Vyřizování na neutral,největší kravina jakou můžeš u aut se vstřikováním udělat. Zvysujes spotřebu, zvýšení opotřebení brzd, špatně dobijeni, DSG špatně mazana, hrozí poničení. Neutral u automatu není k takovému režimu stavěn.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
Tak to se teš. Otec má 12/ 2019 2.0 TDI DSG 4 motion a plachti i na normál. Až příjdeš na to jak odkodovat dej vědět
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
No není, už jsem to psal výše. Žádný volič tam nemám. Prostě už to tam cpou i na normál. Otec má Tiguana s voličem režimu 12/2019 2.0 TDI a na normál mu to taky plachti.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
A co si nepochopil na tom, že tam přepínač režimů nemám?
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
To by se vyplatilo, kdyby na to někdo při koupi upozornil.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
No právě že ne. Prolezl jsem všechno možný a nikde to nenašel.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
Dost otravné ne? To jsou prostě další zbytečný úkony. Měla by stačit sundaná noha z plynu.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
Ja tam ale přepínání módu nemám. Nemam to jak změnit. Nebo je to nekde v nastavení?
-
ACC neudrží vyšší rychlost
Mám 1.5 TSI s DSG a mě to tedy podřazuje jako divé. Dokonce bych řekl kolikrát i na to jak je ten motor silný zbytečně. Nemám žádný volič režimů. ACC by mělo zajistit udržení rychlosti adekvatnim podřazenim. Podle mě pokud ti to nedělá, tak je něco špatně.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
No, ale to je otravujici úkon navíc. To už můžu rovnou ťuknout do brzdy aby naskocilo brzdění motorem. To jsem si nemusel kupovat automat abych tam kvrdlal klackem.
-
Driving mode - ECO
Proboha co je na tom skvělého. Ta volnobězka je úplně na nic. To není karburatorova stodvacitka. Máš větší spotřebu, větší emise, opotrebováváš brzdy. Ještě to někdy je a někdy ne, jak se tomu zrovna chce. Mám 2020, kde je to nevolitelne. Jezdí se s tím příšerně. Další je ukazatel na displeji že to jede na 2 válce. Proboha koho to zajímá? Proč mě to neustálým blikanim odvádí pozornost od pohledu z vpřed když to stejně nijak neovlivnim. Vymýšlejí samé kraviny.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
No jo, ale to jezdí ve zbytečných otáčkách, s tím se nedá jezdit pořád. To nic neřeší.
-
Plachtění DSG u 1.5 TSI
Zdravím. Chci se zeptat jak hodnotíte prvek volnoběžky který nejde vypnout. Já tedy velice negativně. Podle mě je to zase system, který je kontraproduktivní. V našich podmínkách akorát zvyšuje spotřebu, tím pádem emise a zatěžuje nadměrným opotřebením brzdové destičky. Misto toho aby člověk mohl brzdit motorem a tudíž s nulovou spotřebou, tak to jede na volboběh se spotřebou volboběhu a jeste pak musí brzdit. Navíc to je náhodné, takze se tomu nedá ani přizpůsobit jizda. Nedá se to nějak odblokovat? Jezdí se s tím příšerně.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Přesně tak a už i to mě otravuje, proto se těším až si za pár týdnů půjdu objednat pašíka pěkně s adaptivním tempomatem. To bude parádička.
-
1.6 TDI CR (77KW)
DSG si nápovědu stanovuje samo, podle stylu jízdy, ale obecně při klidné jízdě udržuje motor s píše v nižších otáčkách než když jedeš s MP. Je to příjemnější, protože je měnší hluk a pokud potřebuji, stačí lehce pišlápnout, okamžitě podřadí a vystřelí kupředu. To samé s tempomatem. Teď se mi stalo jak sem byl naložený, tak při těch 150 na temp. do velkého kopce si vyhodnotí, že na 7 už to nezvládá, tak podřadila na 6 a 150 držela krásně pořád. Fakt pohodička.