ZDAREC PÁNOVÉ, KOUKÁM DOCELA FAJN DISKUZE,
JÁ JEZDÍM V OCTII 2.0TDI, DSG
DSG JE PODLE MĚ HODNĚ SOLIDNÍ, CO SE TÝČE POROVNÁNÍ S OSTATNÍMA PŘEVODOVKAMA TAK DSG JE PODLE MĚ NA HODNĚ VYSOKÉ ÚROVNI S POROVNÁNÍM KONKURENCE, MĚL JSEM MOŽNOST ŘÍDIT PÁR AMERICKEJCH AUTOMATŮ..A TO JSOU STRAŠNÝ VĚCI...NEMÁŠ MOŽNOST SEKVENCE ..JENOM NĚJAKÝ 1..2..D....
MĚL JSEM JEDNOU MOŽNOST ŘÍDIT AUDI A6 S MULTITRONIKEM...VYPADÁ PŘESNĚ JAKO DSG...ALE JE VELKEJ ROZDÍL VEVNITŘ,KDYŽ JSEM TO ROZJEL NAPLNO,TAK NA JEDNIČKU(2,5 TDI) VYSTARTOVALO DO 4 TISÍC....A POTOM UŽ JEN STŘÍDÁNÍ STUPŇŮ...ALE PŘI KONSTANTNÍCH OTÁČKÁCH...NEMOHL JSEM TOMU UVĚŘIT,NOHA NA PLYNU...POŘÁD 4tis....a valila...
DSG JE SKVĚLÁ HLAVNĚ PROTOŽE V ŽIVOTĚ S MANUÁLEM NEMŮŽEŠ TAK RYCHLE ZAŘADIT...KÁMOŠ MÁ 2.0 SUBARU IMPREZA(LOOK WRXSTI)ALE BEZ TURBA(100KW),MÁ TAM I KRÁTKÝ ŘAZENÍ...DÁVALI JSME RACE NA MIMONÍCH....A TOHO KLUKA OCTII TOTÁLNĚ ROZTRHALA A TO JEN NA ZAŘAZENÉ D,
CO SE TÝČE ROZJEZDU S VYPNUTÝM ESP ZAŘAZENO S,NOHA NA BRZDĚ PLNÝ PLYN A NÁHLE PUSTIT...UVIDÍM,CO TO UDĚLÁ...JEŠTĚ JSEM NEZKOUŠEL...AEL MYSLÍM,ŽE SPOJCE TO ZROVNA NEPOMŮŽE,
JEDINÉ CO MĚ NĚKDY MRZÍ, ŽE S MANUÁLEM JE ČLOVĚK NĚKDY JAKO V ZÁVODNÍM AUTĚ,PODŘAZENÍ S MEZIPLYNEM,A VÍC TO PROCÍTÍŠ...ALE JE FAKT,ŽE KDYŽ SI NA SEKVENCI PODŘDÍŠ BĚHEM SEKUNDY O TŘI STUPNĚ...TAK TO NA MANUÁLU V ŽIVOTĚ NEUDĚLÁŠ....
CO SE TÝČE SPOTŘEBY..JEZDÍM OSTŘE A NAVÍC PO MĚSTĚ......TAK SE DÁ UDĚLAT SPOTŘEBA I NĚCO MÁLO POD 10....ALE KDYŽ SE VYJEDE VEN PŘI KONSTANTNÍCH 140 TAK MYSLÍM,ŽE 6 NENÍ PROBLÉM, HODNĚ TO ZÁLEŽÍ NA TOM CO DO AUTA NALIJETE...PÁRKRÁT JSEM NADIVOKO VZAL DIESEL KVŮLI CENĚ OD NĚJAKÝHO PAPOILU,EUROOILU..NEBOTAK...A V ŽIVOTĚ NE ZNOVA,JE TO HLUČNÝ,PŘI STEJNÝ RYCHLOSTI SI TO VEZME TAK O LITR NAVÍC....
NORMÁLNĚ TANKUJU SHELL DIESEL EXTRA,TO JE MYSLÍM V POHODĚ A KDYŽ SE OBČAS POŠTĚSTÍ TAK I SHELL VPOWER....ONEHDÁ JSEM DAL PLNOU, ČTVRT NÁDRŽE TO NEBYLO ZNÁT...ALE POTOM NASTALA HRUBÁ JÍZDA...MUSEL JSEM SE SMÁT JAK TO AUTO PARÁDNĚ JELO....
DO BUDOUCNA BYCH CHTĚL MOŽNÁ CHIPNOUT POMOCÍ TZV PŘEDJEDNOTKY...KTEROU NAPOJÍTE MEZI MOTOR A ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU,VÝHODOU JE,ŽE JI KDYKOLI JEN POMOCÍ KABELU MŮŽETE NAMONTOVAT O ODMONTOVAT...ALE NEVÍM JAK SE TO CHOVÁ S POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI....PROBLÉM BUDE ASI S NALADĚNÍ JIŽ PRODISKUTAVANÉHO SOFTWARU U DSG....SLYŠEL JSEM ŽE NĚMECKEJ ISY-POWER(TUŠÍM ISY-POWER.COM ČI .DE) NENÍ ŠPATNEJ...NAVÝŠENÍ VÝKONU O 30/40 KONÍ A 100NM MI PŘIJDE DOBRÁ PALBA....ALE NEVÍM JAK PŘESNĚ TO FUNGUJE,JESTLI TO NEMÁ NĚJAKOU PRODLEVU A TAK...POKUD MÁTE NĚKDO ZKUŠENOST
http://isy-power.com/tuning-kits_info.php?id=764 TADYHLE JSEM TO NAŠEL,ČAUEC