Přejít na obsah

v-i-n-c

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli v-i-n-c

  • Narozeniny 10/05/1986

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    338160859

Oznámení v-i-n-c

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. sorry,NĚKDO PÍŠE S CAPSLOCKEM, a někdo bez capslocku:)
  2. OSOBNĚ BYCH DAL PŘEDNOST RS NÁRAZNÍKŮM,TY TOTIŽ PODTRHUJÍ KRÁSNÝ LINIE PŮVODNĚ MYŠLENÝHO DESIGNU...A TYHLE SPOJLERY TO TROCHU PRASÍ....MYSLÍM,ŽE V SOUČASNÉ DOBĚ TUNINGOVÝ TRENDY JDOU TROCHU JINÝM SMĚREM, NEŽ RADLICI DOPŘEDU...A PRAHY AŽ NA ZEM.....MYSLÍM,ŽE SE SHODNEM,ŽE AUTO BY MĚLO BÝT TROCHU PRAKTICKÝ...A OBÁVÁM SE ŽE S TÍMHLE SE ....BĚŽNÝ RETARDÉR BUDE PROJÍŽDĚT JEN VELMI ŠPATNĚ.....ZADNÍ NÁRAZNÍK NENÍ ŠPATNÝ...ALE NEJSOU TAM TY PARÁDNÍ ODRAZKY:)
  3. PÁNOVÉ CHTĚL BYCH SE ZEPTAT JESTLI NĚKDO NEVÍ O PEDÁLECH DESIGN RS...ALE NA AUTOMAT DSG, TZN JEN PLYNOVÝ A VELKÝ BRZDOVÝ PEDÁL....NIKDE JSEM TO NEVIDĚL,ALE KDYBY O NICH NĚKDO VĚDĚL...MĚL BYCH ZÁJEM
  4. v-i-n-c

    Převodovka DSG

    tak to se mi potom asi zdálo...nebo chudák motor byl trocha zašpuntovanej bordelem,tak ho to protáhlo...snad to nebyl jen placebo efekt
  5. v-i-n-c

    Převodovka DSG

    HELE...FAKT MI TO PŘIŠLO TO AUTO NAJEDNOU JAK Z JINÝHO SVĚTA....A POCHYBUJU,ŽE TO BYLA JEN DOMĚNKA... JSOU V TOM PŘECE JEN ADITIVA..TAKŽE TO PŘIDÁ PODLE MĚ...
  6. v-i-n-c

    Převodovka DSG

    ZDAREC PÁNOVÉ, KOUKÁM DOCELA FAJN DISKUZE, JÁ JEZDÍM V OCTII 2.0TDI, DSG DSG JE PODLE MĚ HODNĚ SOLIDNÍ, CO SE TÝČE POROVNÁNÍ S OSTATNÍMA PŘEVODOVKAMA TAK DSG JE PODLE MĚ NA HODNĚ VYSOKÉ ÚROVNI S POROVNÁNÍM KONKURENCE, MĚL JSEM MOŽNOST ŘÍDIT PÁR AMERICKEJCH AUTOMATŮ..A TO JSOU STRAŠNÝ VĚCI...NEMÁŠ MOŽNOST SEKVENCE ..JENOM NĚJAKÝ 1..2..D.... MĚL JSEM JEDNOU MOŽNOST ŘÍDIT AUDI A6 S MULTITRONIKEM...VYPADÁ PŘESNĚ JAKO DSG...ALE JE VELKEJ ROZDÍL VEVNITŘ,KDYŽ JSEM TO ROZJEL NAPLNO,TAK NA JEDNIČKU(2,5 TDI) VYSTARTOVALO DO 4 TISÍC....A POTOM UŽ JEN STŘÍDÁNÍ STUPŇŮ...ALE PŘI KONSTANTNÍCH OTÁČKÁCH...NEMOHL JSEM TOMU UVĚŘIT,NOHA NA PLYNU...POŘÁD 4tis....a valila... DSG JE SKVĚLÁ HLAVNĚ PROTOŽE V ŽIVOTĚ S MANUÁLEM NEMŮŽEŠ TAK RYCHLE ZAŘADIT...KÁMOŠ MÁ 2.0 SUBARU IMPREZA(LOOK WRXSTI)ALE BEZ TURBA(100KW),MÁ TAM I KRÁTKÝ ŘAZENÍ...DÁVALI JSME RACE NA MIMONÍCH....A TOHO KLUKA OCTII TOTÁLNĚ ROZTRHALA A TO JEN NA ZAŘAZENÉ D, CO SE TÝČE ROZJEZDU S VYPNUTÝM ESP ZAŘAZENO S,NOHA NA BRZDĚ PLNÝ PLYN A NÁHLE PUSTIT...UVIDÍM,CO TO UDĚLÁ...JEŠTĚ JSEM NEZKOUŠEL...AEL MYSLÍM,ŽE SPOJCE TO ZROVNA NEPOMŮŽE, JEDINÉ CO MĚ NĚKDY MRZÍ, ŽE S MANUÁLEM JE ČLOVĚK NĚKDY JAKO V ZÁVODNÍM AUTĚ,PODŘAZENÍ S MEZIPLYNEM,A VÍC TO PROCÍTÍŠ...ALE JE FAKT,ŽE KDYŽ SI NA SEKVENCI PODŘDÍŠ BĚHEM SEKUNDY O TŘI STUPNĚ...TAK TO NA MANUÁLU V ŽIVOTĚ NEUDĚLÁŠ.... CO SE TÝČE SPOTŘEBY..JEZDÍM OSTŘE A NAVÍC PO MĚSTĚ......TAK SE DÁ UDĚLAT SPOTŘEBA I NĚCO MÁLO POD 10....ALE KDYŽ SE VYJEDE VEN PŘI KONSTANTNÍCH 140 TAK MYSLÍM,ŽE 6 NENÍ PROBLÉM, HODNĚ TO ZÁLEŽÍ NA TOM CO DO AUTA NALIJETE...PÁRKRÁT JSEM NADIVOKO VZAL DIESEL KVŮLI CENĚ OD NĚJAKÝHO PAPOILU,EUROOILU..NEBOTAK...A V ŽIVOTĚ NE ZNOVA,JE TO HLUČNÝ,PŘI STEJNÝ RYCHLOSTI SI TO VEZME TAK O LITR NAVÍC.... NORMÁLNĚ TANKUJU SHELL DIESEL EXTRA,TO JE MYSLÍM V POHODĚ A KDYŽ SE OBČAS POŠTĚSTÍ TAK I SHELL VPOWER....ONEHDÁ JSEM DAL PLNOU, ČTVRT NÁDRŽE TO NEBYLO ZNÁT...ALE POTOM NASTALA HRUBÁ JÍZDA...MUSEL JSEM SE SMÁT JAK TO AUTO PARÁDNĚ JELO.... DO BUDOUCNA BYCH CHTĚL MOŽNÁ CHIPNOUT POMOCÍ TZV PŘEDJEDNOTKY...KTEROU NAPOJÍTE MEZI MOTOR A ŘÍDÍCÍ JEDNOTKU,VÝHODOU JE,ŽE JI KDYKOLI JEN POMOCÍ KABELU MŮŽETE NAMONTOVAT O ODMONTOVAT...ALE NEVÍM JAK SE TO CHOVÁ S POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI....PROBLÉM BUDE ASI S NALADĚNÍ JIŽ PRODISKUTAVANÉHO SOFTWARU U DSG....SLYŠEL JSEM ŽE NĚMECKEJ ISY-POWER(TUŠÍM ISY-POWER.COM ČI .DE) NENÍ ŠPATNEJ...NAVÝŠENÍ VÝKONU O 30/40 KONÍ A 100NM MI PŘIJDE DOBRÁ PALBA....ALE NEVÍM JAK PŘESNĚ TO FUNGUJE,JESTLI TO NEMÁ NĚJAKOU PRODLEVU A TAK...POKUD MÁTE NĚKDO ZKUŠENOST http://isy-power.com/tuning-kits_info.php?id=764 TADYHLE JSEM TO NAŠEL,ČAUEC
  7. v-i-n-c

    A co antiroly

    antirol to je taková výstužná tyč, která spojuje buď přední nebo zadní nápravu, např v motorovém prostoru se normálně šroubuje na vrch na ukotvení tlumičů, má to kámoš na subaru, je to dobrý proti kroucení karoseri, vím že u starších oktávek to bylo hodně markantní, že se hodně kroutily
  8. v-i-n-c

    A co antiroly

    čau, chtěl znát vaše názory ohledně antirolů na 0II, jestli to má význam, případně, kde a za kolik se dají sehnat,
  9. no tak kamaráde...tyhle ty 19tky...to je síla.... rozhodl jsem se pro 18...protože přece jen jízda po městě brně je někdy spíš na čtyřkolku....ale mám zálusk na velmi podobné mam 7 black....a to se k mé černé OII v sedanu bude hodit:)
  10. jasně díky...teď už mi to je všechno jasný,,,,,náhodou nemáte někdo foto oktávky s nasazenýma dotz daytona black?
  11. plánuju na jaro koupit nový 18tky ale nejsem si jistej jaká by byla vhodná jejich šíře...a potom si už vůbec nejsem jistej jaké použít rozměry obutí, vím že pneu na 18tky rs jsou rozměrů 225/40/28, ale právě by mě zajímalo, jestli je možný tam dát třeba i 230 nebo 235...aby byly ráfky případně částečně ochráněny od kontakty s obrubníkem... měl by někdo radu?
  12. když jsme už u toho rs nárazníku.....sháním přední eresovej v černé metalíze....nemá někdo nějakej kontakt...dík
×
×
  • Vytvořit nový...