Přejít na obsah

acesky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    99
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2727 zobrazení profilu

Oznámení acesky

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

28

Popularita

  1. acesky

    Alarm sup 2

    Alarm je pod plasty před čelním sklem. V alarmu je baterie, která je nejspíš KO. Koukni na toto video pro představu:
  2. Superb 2 FL má denní svícení LEDkama v hlavních světlometech. Denní svícení v mlhovkách je záležitost před FL. U prvních modelů Superbu 2 denní svícení v mlhovkách vůbec nebylo. Nejlepší je to napíchnout na diagnostiku. Jinak je to samá spekulace.
  3. Ahoj, dnes jsem měl stejný problém u svého vozidla Škoda Superb 2 liftback, 3.6, 2011. Udělal jsem ráno chybu, když jsem se snažil znovu spárovat telefon, který jsem už propojený měl (Huawei P10), ale z důvodu hard resetu telefonu si tento Škoda bluetooth nepamatoval. Bohužel jsem nedokončil párování při stojícím vozidlu a mylně jsem se domníval, že to dokončím odpoledne po práci. Stále se mi na Maxidotu zobrazovalo, že spárování telefonu nejde dokončit, protože tento úkon lze dokončit pouze při stojícím vozidlu a to i přes to, že vozidlo skutečně stálo. Vrátit zpět šlo pouze dlouhým přidržením tlačítka na volantu "Zpět". Po návratu domu jsem v rádiu Columbus zmáčkl tlačítko "Phone" a zvolil jedinou možnou nabídku "Tovární nastavení". Vrátil jsem se k tomuto problému až večer. S sebou jsem měl mobilní telefon Huawei P10 s vypnutým bluetoothem a ještě druhý telefon Motorola G54 5G se zapnutým bluetoothem. Po zapnutí klíčku do první polohy a naběhnutí Maxidotu jsem vstoupil do menu "Telefon" a dál vyhledat zařízení. Motorolu to našlo velmi rychle a po zadání pinu proběhlo v pořádku i spárování. Následně jsem zapnul bluetooth i na prvním telefonu Huawei P10 a v Maxidotu dal opět vyhledat zařízení. Tentokrát se mi zobrazil i tento mobilní telefon a jeho spárování proběhlo taktéž v pořádku. Omlouvám se, pokud jsem nepřesně uvedl názvy menu, ale příspěvek píši již z pohodlí domova. Snad toto někomu pomůže. Hezký večer Ace
  4. Jiné typy vozidel s tím po "x" letech mají také problém. Např. mého kolegy Alfa Romeo Giulietta u pátých dveří. Jednou za čas to potká nejspíše většinu aut.
  5. Ahoj, nedávno jsem řešil to samé u liftbacku 3.6 2011. Byl zlomený drátek v ohybu Twindooru. Je třeba rozebrat plasty na levé straně, rozpojit kabely aby je bylo možné uvolnit, odmotat černou samolepící textilní pásku, nalézt zlomený drátek, udělat bypass (kousek původního kabelu v místě přerušení odstřihnout a naletovat nový kus kabelu). A pak vše opět vrátit na původní místo a zadeklovat. Je možné, že může být nalomeno i pár dalších drátků, tak je třeba s tím počítat a mít dostatek materiálu i na další případné opravy. Určitě to nikdo nechce rozebírat vícekrát.
  6. Mám najeto něco málo přes 260.000 a nedávno po rozvodech. Můj automechanik mi říkal, že membrána je u mého motoru v pořádku. Dedukuji tudíž, že se jedná o vlastnost.
  7. Krokodil666: ... ano, chování u mého vozu je identické
  8. To bych pak měl totéž ...
  9. Ahoj, nejspíš se jedná o přisávání vzduchu na víku ventilů.
  10. Dle informací automechanika bral díly od autorizovaného prodejce Škoda Kápl Písek. Motor ven nešel, ale dělal to zespodu přičemž sundal část výfukového potrubí s vlnovcemi, aby nepopraskaly.
  11. Pokud budeš mít zájem o kontakt, tak napiš do SZ.
  12. Takže celková cena, té až bláznivé operace, byla jaká?
×
×
  • Vytvořit nový...