Jump to content

acesky

Uživatel
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

14 Good

About acesky

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

541 profile views
  1. Těch 100 h jízdy bereš z MFD?
  2. Tož jestli si často postojíš v kolonách, popř. časté popojíždění, tak se není čemu divit [emoji3]
  3. Raději přikládám obrázek dílu, jelikož vlastní mechanismus je někdy označován jako "zámek víčka nádrže" a jindy zase jako "nastavovací mechanismus pro víčko tankovací nádrže".
  4. 29.8.2019 Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí. Ahoj, víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž. Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně. Snad vám to pomůže ;-) AceSky Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf
  5. Ahoj, otevři haupnu a před spolujezdcem uvidíš gumový silentblok, kterým jsou vedeny trubičky. Při volnoběhu klepe jedna z nich o kostru motorového prostoru (myslím, že je to palivová trubička). Mé řešení bylo její obalení mirelonem a stažení SK páskou.
  6. [emoji28][emoji28][emoji28] ... tak už vidíš nóóó [emoji2957] Všechno je jednou poprvé [emoji28][emoji28][emoji28] Teď vážně ... nevím jakým způsobem je dlouhodobá spotřeba (tzn. "2") počítána. Standardně se motám "okolo věže" malého města a bydliště mám na velkém kopci. Standardní dlouhodobou spotřebu mám okolo 11,2 litru/100 km. Od začátku prázdnin jsem celkem hojně jezdil: Písek - Horažďovice Písek - České Budějovice a dále po jedné trase: Písek - Bad Schallerbach Písek - Radhostice Posléze jsem kouknul na dlouhodobou spotřebu "2" a její hodnota je skutečně 8,7l/100km. Nejezdím jako důchodce, leč se snažím jezdit dle pravidel silničního provozu a při předjíždění to je zpravidla plnej knedlík (až na podlahu) [emoji16]. Tož tak ...
  7. Tož tedy i můj příspěvek z dlouhodobé spotřeby [emoji16]
  8. Škoda Superb II liftback 3.6l má pohotovostní hmotnost 1513 kg. To jen pro upřesnění. Včera jsem jel s plnou nádrží na výlet do Rakouska. Cesta tam i zpět byla cca 400 km s 15 minutovým stáním na uzavírce silnice v Rakousku kousek za "čárou" a kolonami v Linci. Osazení 3 osobami a pár tašek v kufru. Držel jsem se rychlostně aktuálního provozu a při předjíždění pomalých vozidel a kamiónů jsem využíval výkonného potenciálu motoru. Výsledná spotřeba po návratu byla 7,3 litru/100km. Myslím si, že jsou veřejností velkoobjemové motorizace stigmatizovány co se spotřeby týče. Kdysi jsem měl Mazdu 626, 2.0 diesel s výkonem 101 HP a při předjíždění pomalejšího vozidla mě ego dotyčného řidiče VW Passat málem dostalo do potíží po té, co se rozhodl mi nedat šanci na předjetí, když jsem byl již na jeho úrovni. Se současným Superbem jezdím zhruba v rámci pravidel silničního provozu a nemám absolutně žádný problém s tím, když mě předjíždí i Škoda Favorit. Nicméně výkonová rezerva mého vozu mi dává jistotu a bezpečí při předjížděcích manévrech, kdy naprosto s jistotou vím, že zvolené vozidlo předjedu s naprostou jistotou a bez zdlouhavého se zdržování v protisměrném pruhu. Bonusem jest krásný zvuk 6-ti hrnku, absence turba, jakožto možného zdroje závad, možných potíží se vstřiky, absence filtru pevných částic a prakticky nesmrtelné rozvodny řetězem (a to skutečným, ne řetízkem jako u objemu 1.4l) Za svůj život jsem již vystřídal mnoho vozidel a mohu říct, že radost jako ze Superba 3.6 jsem doposud takovou nezažil. Obrovský prostor pro všechny cestující, výkonnost motoru, levné náhradní díly i servis a k tomu ten krásný zvuk [emoji4] Píši jen své zkušenosti a pocity a nikterak nehaním ostatní vozidla a preference jejich majitelů. PS: ani já nejsem z těch, co úplně nehledí na spotřebu. Nicméně "nesmrtelnost" této motorizace a nízké servisní náklady vynahradí vyšší spotřebu oproti dieselu (u jednoho z mých dieselových vozidel jsem musel měnit zadřené vstřiky, vysokotlakou lištu atd. atd.)
  9. Apropo ... pokud jde o spotřebu, tak si můžeš koupit elektrovehikl a Tvé náklady na spotřebu a dokonce i údržbu budou ještě daleko nižší [emoji28] Vše je o preferenci dané osoby. Někdo se ukájí nad spotřebou, jiný zase nad jízdním požitkem a někdo nad "ekologií". Vždyť se dá jezdit celostátní hromadnou dopravou a nebo i na kole ...
  10. Přesně tak [emoji106][emoji106][emoji106] Pravdu díš! [emoji41]
  11. KatySupII: psala jsi, že cena měla být 5000,- ložisko a 2200,- práce, co to, že celková suma byla 14000,-? Autorizovaný servis má sice zavedené standardy, které musí dodržovat, ale není bohužel zárukou 100% kvality personálu. Pak jsou i normy k ničemu. Je samozřejmě důležité, co je zapsáno v předávacím protokolu jako sdělená závada. Od toho se následně může odvíjet případná reklamace. Bohužel mi přijde, že v autorizovaných servisech jsou velmi často pouze "meniči", kteří dostanou jasný úkol a nad jeho rámec se nehne ani brvou. Můj vůz prý také zkoušeli a žádné hučení od ložisek neslyšeli ... posléze jsem se při rozhovoru s mechanikem dozvěděl (možná omylem), že mnou uvedený problém při dané rychlosti nasimulovali na zdviži ("rozjeli" vozidlo na danou rychlost). Tudíž ložiska nebyla pod zátěží vozu. Reklamoval bych být Tebou v daném servisu dokud to nevyřeší. Obnáší to však velmi pevné nervy. I když jsem si nechal měnit ložiska u známého a zakoupil nejdražší náhradní díl označený jako "prvovýroba", tak mě obě ložiska vyšla na 4200,- Kč i s dopravou a práce na 1000,- Kč. Výměna proběhla zhruba před 2 lety a mám stále klid. Přeji pevné nervy a vůli!
  12. Naprosto souhlasím a přidávám se se shodnou zkušeností vyřešení problému s hučením od kol výměnou ložiska, byť i autorizovaný servis tvrdil, že to tím není. Nicméně i souhlasím s názorem, že původní díl má zpravidla vyšší materiálovou kvalitu, než jakýkoliv následný náhradní díl (u již nevyráběného modelu vozidla), byť označený jako "originální".
  13. Já Superba kupoval s 212.000 km. Jestli byla ložiska měněna do té doby nevím. Musel bych si vyžádat servisní historii ve Škodě Auto. A připomínám, že mám obsah 3.6l, takže těžší motor.
  14. Mně přední kola hučela nejdříve mezi 105 - 120 km/h. Po čtvrt roce už i mezi 70 - 85 km/h.
×
×
  • Create New...