Jump to content

acesky

Uživatel
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17 Good

About acesky

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

734 profile views
  1. V tomto případě s Tebou nemohu souhlasit. Bez korekce, bez úprav, bez chlubení se. To co jsem sdílel byla skutečnost a sdílel jsem jí čistě pro zajímavost. Běžná průměrná spotřeba, kterou dosahuji při "motání se okolo věže" je 11,2l/100km.
  2. Jasně, máš pravdu ... v okamžiku, kdy jsem uváděl danou informaci jsem neměl po ruce VTP a vycházel jsem z údaje na inetu viz: http://skoda.katalog-automobilu.cz/automobil/skoda-superb-ii-3-6-fsi-4x4 Takže se omlouvám všem za desinformaci!!! Skutečná pohotovostní hmotnost dle VTP je 1714Kg.
  3. Tak tady se neřeší spotřeba jiné motorizace. To by pak někdo, kdo vlastní koloběžku mohl zde napsat, že má spotřebu 3 řízky na 100 km. Nám, vlastníkům 3.6 motorizace, nejde o nejnižší spotřebu. My zde pouze informativně poměřujeme, jaké průměrné spotřeby dosahujeme. Když pojedu dálku, tak budu mít spotřebu např. 7,3l/100km (má reálná spotřeba) a bude jedno kolik osob a zavazadel se ve vozidle bude nacházet a stále se stejným výkonnostním komfortem. Když se budu motat okolo kostelní věže s častým popojížděním, tak budu na spotřebě třeba 16l/100km. Takže tato motorizace je pro své majitele koníčkem (260 koňovým) a jak je známo, u koníčků se peníze nepočítají ... [emoji6]
  4. Spíš bych to tipoval na časté kolony. Nebo se mýlím?
  5. Asi takhle ... předepsané palivo uvedené na krytce víčka nádrže je: Min. 95 Bezolovnatý benzín Doporučovaný je 98 oktanový benzín. Kdo chce motor rozmazlovat, leje 100 oktanový (tankuji ho už 3 roky a v pohodě - to aby ses nebál).
  6. Těch 100 h jízdy bereš z MFD?
  7. Tož jestli si často postojíš v kolonách, popř. časté popojíždění, tak se není čemu divit [emoji3]
  8. Raději přikládám obrázek dílu, jelikož vlastní mechanismus je někdy označován jako "zámek víčka nádrže" a jindy zase jako "nastavovací mechanismus pro víčko tankovací nádrže".
  9. 29.8.2019 Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí. Ahoj, víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž. Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně. Snad vám to pomůže ;-) AceSky Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf
  10. Ahoj, otevři haupnu a před spolujezdcem uvidíš gumový silentblok, kterým jsou vedeny trubičky. Při volnoběhu klepe jedna z nich o kostru motorového prostoru (myslím, že je to palivová trubička). Mé řešení bylo její obalení mirelonem a stažení SK páskou.
  11. [emoji28][emoji28][emoji28] ... tak už vidíš nóóó [emoji2957] Všechno je jednou poprvé [emoji28][emoji28][emoji28] Teď vážně ... nevím jakým způsobem je dlouhodobá spotřeba (tzn. "2") počítána. Standardně se motám "okolo věže" malého města a bydliště mám na velkém kopci. Standardní dlouhodobou spotřebu mám okolo 11,2 litru/100 km. Od začátku prázdnin jsem celkem hojně jezdil: Písek - Horažďovice Písek - České Budějovice a dále po jedné trase: Písek - Bad Schallerbach Písek - Radhostice Posléze jsem kouknul na dlouhodobou spotřebu "2" a její hodnota je skutečně 8,7l/100km. Nejezdím jako důchodce, leč se snažím jezdit dle pravidel silničního provozu a při předjíždění to je zpravidla plnej knedlík (až na podlahu) [emoji16]. Tož tak ...
  12. Tož tedy i můj příspěvek z dlouhodobé spotřeby [emoji16]
  13. Škoda Superb II liftback 3.6l má pohotovostní hmotnost 1513 kg. To jen pro upřesnění. Včera jsem jel s plnou nádrží na výlet do Rakouska. Cesta tam i zpět byla cca 400 km s 15 minutovým stáním na uzavírce silnice v Rakousku kousek za "čárou" a kolonami v Linci. Osazení 3 osobami a pár tašek v kufru. Držel jsem se rychlostně aktuálního provozu a při předjíždění pomalých vozidel a kamiónů jsem využíval výkonného potenciálu motoru. Výsledná spotřeba po návratu byla 7,3 litru/100km. Myslím si, že jsou veřejností velkoobjemové motorizace stigmatizovány co se spotřeby týče. Kdysi jsem měl Mazdu 626, 2.0 diesel s výkonem 101 HP a při předjíždění pomalejšího vozidla mě ego dotyčného řidiče VW Passat málem dostalo do potíží po té, co se rozhodl mi nedat šanci na předjetí, když jsem byl již na jeho úrovni. Se současným Superbem jezdím zhruba v rámci pravidel silničního provozu a nemám absolutně žádný problém s tím, když mě předjíždí i Škoda Favorit. Nicméně výkonová rezerva mého vozu mi dává jistotu a bezpečí při předjížděcích manévrech, kdy naprosto s jistotou vím, že zvolené vozidlo předjedu s naprostou jistotou a bez zdlouhavého se zdržování v protisměrném pruhu. Bonusem jest krásný zvuk 6-ti hrnku, absence turba, jakožto možného zdroje závad, možných potíží se vstřiky, absence filtru pevných částic a prakticky nesmrtelné rozvodny řetězem (a to skutečným, ne řetízkem jako u objemu 1.4l) Za svůj život jsem již vystřídal mnoho vozidel a mohu říct, že radost jako ze Superba 3.6 jsem doposud takovou nezažil. Obrovský prostor pro všechny cestující, výkonnost motoru, levné náhradní díly i servis a k tomu ten krásný zvuk [emoji4] Píši jen své zkušenosti a pocity a nikterak nehaním ostatní vozidla a preference jejich majitelů. PS: ani já nejsem z těch, co úplně nehledí na spotřebu. Nicméně "nesmrtelnost" této motorizace a nízké servisní náklady vynahradí vyšší spotřebu oproti dieselu (u jednoho z mých dieselových vozidel jsem musel měnit zadřené vstřiky, vysokotlakou lištu atd. atd.)
×
×
  • Create New...