Přejít na obsah

acesky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    96
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 355 zobrazení profilu

Oznámení acesky

  1. Jiné typy vozidel s tím po "x" letech mají také problém. Např. mého kolegy Alfa Romeo Giulietta u pátých dveří. Jednou za čas to potká nejspíše většinu aut.
  2. Ahoj, nedávno jsem řešil to samé u liftbacku 3.6 2011. Byl zlomený drátek v ohybu Twindooru. Je třeba rozebrat plasty na levé straně, rozpojit kabely aby je bylo možné uvolnit, odmotat černou samolepící textilní pásku, nalézt zlomený drátek, udělat bypass (kousek původního kabelu v místě přerušení odstřihnout a naletovat nový kus kabelu). A pak vše opět vrátit na původní místo a zadeklovat. Je možné, že může být nalomeno i pár dalších drátků, tak je třeba s tím počítat a mít dostatek materiálu i na další případné opravy. Určitě to nikdo nechce rozebírat vícekrát.
  3. Mám najeto něco málo přes 260.000 a nedávno po rozvodech. Můj automechanik mi říkal, že membrána je u mého motoru v pořádku. Dedukuji tudíž, že se jedná o vlastnost.
  4. Krokodil666: ... ano, chování u mého vozu je identické
  5. To bych pak měl totéž ...
  6. Ahoj, nejspíš se jedná o přisávání vzduchu na víku ventilů.
  7. Dle informací automechanika bral díly od autorizovaného prodejce Škoda Kápl Písek. Motor ven nešel, ale dělal to zespodu přičemž sundal část výfukového potrubí s vlnovcemi, aby nepopraskaly.
  8. Pokud budeš mít zájem o kontakt, tak napiš do SZ.
  9. Takže celková cena, té až bláznivé operace, byla jaká?
  10. Ahoj všem, prosím o radu s chybou viz níže (Škoda Superb 3.6, vyr. 11.3.2011, liftback, 260.000km) . Zhruba v červnu 2022 mi auto navštívila kuna. Tuším, že přibližně v té době se mi na Maxidotu zobrazila chyba "Tlak motorového oleje příliš nízký". Po zastavení, vypnutí a znovu zapnutí klíčku se již chyba neobjevila (tedy popravdě ještě jednou až za týden se stejným průběhem). V listopadu 2022 jsem nechal na voze vyměnit rozvody. To jen pro popis stavu vozidla a provedeném servisu od od toho června. Čidlo teploty oleje vykazuje nevěrohodný signál. Mechanik, který dělal rozvody zkusil vyměnil i čidlo teploty oleje, ale i nové vykazovalo stejnou chybu a vrátil tam to původní. Proto předpokládám, možná milně, že došlo k narušení kabelového svazku kunou. Otázka je tedy, zdali to může být kabeláží, konektorem nebo něco jiného? Je možné proměřit kabeláž od čidla teploty oleje (konektor na spodní straně olejové vany - na druhém konci - řídící jednotka??? - nevím kde ???). Je možné koupit novou kabeláž (svazek) - číslo dílu? Jiná možnost? Díky předem ... VCDS verze: SVO 19.6.2.1 Model: 3T-SK46 (7N0) Sken: 01 02 03 08 09 10 15 16 17 18 19 22 25 2E 36 37 42 44 46 47 52 55 56 57 62 72 77 VIN: TMBCC73T5B9055433 Kilometry: 260310km 01-Motor -- stav: Nefunkční 0010 ---------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor (CDV) Labely: SVO\03H-906-032-BLV.clb Řídící jednotka SW: 03H 906 032 GF HW: 03H 906 032 DL Díl: SK3.6-FSI-EU5 G 3807 Revize: 5GH10--- Seriové číslo: Kódování: 0000175 Dílna #: WSC 33361 790 00999 VCID: 6CD771B74F8BFE2F6A-8038 1 nalezena chyba: 000406 - cidlo teploty oleje (G8) P0196 - 004 - neverohodny signal info o závadě: Stav závad: 01100100 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 260312 km Indikace času: 0 Datum: 2022.11.05 Čas: 15:11:13 info o závadě: Otáčky: 678 /min Výkon/klapka: 38.0 % Rychlost: 0.0 km/h Teplota: 93.0*C Teplota: 44.0*C Tlak: 960.0 mbar Napětí: 14.097 V Readiness: 0110 0001
  11. Hmm ... italský výrobce. Četl jsem, že je to mnohaletý výrobce automobilových dílů s vysokou kvalitou a dlouhou životností výrobků. Tak snad to není jen marketing :-) Děkuji za tip ;-)
×
×
  • Vytvořit nový...