Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

moody

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. O podobném problému jsem v diskusi již psal. Tedy jen krátce. Vyjmul jsem kabely svíček a očistil kovová konce, které byly silně zoxidované. Do nádrže jsem nalil Shell Power a "říznul" trochou Shell Racing. Auto dělalo dobrotu téměř rok. Potom jsem začal tankovat Shell natural 95 a škubání se začalo objevovat znovu. Tentokrát už jsem nic nečistil, ale rovnou natankoval popsaný mix Shellu. Škubání úplně zmizelo. V době vysoké ceny benzínu jsem znovu skusil Shell natural 95 a škubání se po mírném ohřátí motoru a pomalé jízdě objevilo. Dnes jezdím na Shell Power 95 a občas " říznu" Shell Racing 98 /100/. Zatím v pohodě. Předpokládám, že po všech peripetiích a výměnách součástek je Fabia 1,4 16V citlivá na kvalitu benzínu. Pokud tento postup někdo zkusíte, napište, jak se Vám to osvědčilo.
  2. Asi před rokem jsem měl stejný problém u motoru 1,4 16V 74kW. Závadu a její odstranění jsem popsal v tomto diskuzním fóru. Po více jak půlročním hledání závady v několika servisech, kdy VAG neukázal závadu, jsem vyjmul kabely od svíček. Kabel 2 válce byl silně zoxidován. Po vyčištění jezdím bez problému. Jinak tankuji pravidelně Shell 95 a občas 98. Tutéž závedu popisuje ve svém příspěvku "Cheno" ze dne 8.10.2008.
  3. Počátkem léta 2007 jsem měl podobnou závadu. I po třetí návštěvě servisu a výměně lambda-sondy vůz škubal. Projevovalo se to při volnoběhu a potom kolem 2000 ot. Závada byla nakonec ve svíčkových kabelech, konkrétně v koncovce 2 válce, která byla silně zaoxidovaná. Od té doby, po důkladném očistění, spokojeně jezdím a oprava nic nastála.
  4. Podobný problém jsem popsal v příspěvku ze dne 5.1.2007 "Škubání motoru 1,4 16V 74kW". Závada byla skutečně v oxidaci. Od této primitivní opravy jsem najel už přes 3tis.km v úplné pohodě. Předtím jsem se doslova trápil a objížděl servisy a platil a platil! Později jsem na základě poznatků některých diskutujících přešel na trvalé tankování benzínu Shell. Jízda se zdá klidnější, spotřeba nižší.
  5. Skutečně se jedná o vadnou elektr.vložku sedáku. Cena za nový díl a montáž se pohybuje kolem 2.300 až 2.500.-Kč. Jinak díky.
  6. Prosím o radu. Přestalo mi vyhřívat sedadlo řidiče.Sedadlo spolujezdce hřeje. Pojistka 15V na pozici 63 je v pořádku,kabely pod sedákem /vizuelně/ také. Kde mám hledat závadu a jak? Pokud by byla vadná el. vložka,kolik taková oprava přibližně stojí? Jedná se o Fabii 1.4 16V Elegance r.v.2002.
  7. Jedná se o motor AUB 1.4 16V 74kW, r.v.2002. Vůz je pravidelně servisován v předepsaných termínech. Motor čistím 1 až 2x ročně /bez tlak.vody,pouze oplachem nebo na sucho/ a stále je jak nový. Příčinu oxidace vidím spíš v častých krátkých cestách po městě a parkování venku, kdy může docházet k zapocování. V mém případě se jednalo o kabel třetího válce, který neš lo kvůli silné oxidaci téměř vyjmout na pravé straně motoru z cívky. Snad to nazývám správně. Pokud ne,prosím o shovívavost. Jsem amatér vycvičený na starých typech aut. Zdravím.
  8. Mám 1,4 16V 74kW. Závada škubání na volnoběh a občasné rozsvícení kontrolky se mi projevovalo téměř 2 roky.Diagnostika ukazovala vadnou př.Lambda sondu /posléze zjištěno,že se jedná o následnou závadu/.V záruce mi vyměnili škrtící klapku. Zkoušel jsem různé druhy benzinu,vyměnil svíce. Škubání se občas projevovalo dál.Při posledním přistavení do servisu ukázal WAG závadu Lambda sondy a závadu mezi cívkou,vstřiky a svícemi.Současně mi bylo sdělěno,že jsem načerpal benzín po hrdlo a tím zničil uhlík.filtr a uhlí zalepilo vstřiky.Výměna dílů byla spočítána na cca 13tis.Kč. Při vyjímání svíč.kabelů jsem zjistil silnou oxidaci u kabelu třetího válce v hlavici cívky a slabší oxidaci na plochých konektorech vstřiků.Po důkladném vyčištění a prostříknutí kontoxem závada zmizela. Od opravy jsem najel téměř 2tis.km k plné spokojenosi a hlavně mne oprava nic nestála.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.