Přejít na obsah

moody

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení moody

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. O podobném problému jsem v diskusi již psal. Tedy jen krátce. Vyjmul jsem kabely svíček a očistil kovová konce, které byly silně zoxidované. Do nádrže jsem nalil Shell Power a "říznul" trochou Shell Racing. Auto dělalo dobrotu téměř rok. Potom jsem začal tankovat Shell natural 95 a škubání se začalo objevovat znovu. Tentokrát už jsem nic nečistil, ale rovnou natankoval popsaný mix Shellu. Škubání úplně zmizelo. V době vysoké ceny benzínu jsem znovu skusil Shell natural 95 a škubání se po mírném ohřátí motoru a pomalé jízdě objevilo. Dnes jezdím na Shell Power 95 a občas " říznu" Shell Racing 98 /100/. Zatím v pohodě. Předpokládám, že po všech peripetiích a výměnách součástek je Fabia 1,4 16V citlivá na kvalitu benzínu. Pokud tento postup někdo zkusíte, napište, jak se Vám to osvědčilo.
  2. Asi před rokem jsem měl stejný problém u motoru 1,4 16V 74kW. Závadu a její odstranění jsem popsal v tomto diskuzním fóru. Po více jak půlročním hledání závady v několika servisech, kdy VAG neukázal závadu, jsem vyjmul kabely od svíček. Kabel 2 válce byl silně zoxidován. Po vyčištění jezdím bez problému. Jinak tankuji pravidelně Shell 95 a občas 98. Tutéž závedu popisuje ve svém příspěvku "Cheno" ze dne 8.10.2008.
  3. Počátkem léta 2007 jsem měl podobnou závadu. I po třetí návštěvě servisu a výměně lambda-sondy vůz škubal. Projevovalo se to při volnoběhu a potom kolem 2000 ot. Závada byla nakonec ve svíčkových kabelech, konkrétně v koncovce 2 válce, která byla silně zaoxidovaná. Od té doby, po důkladném očistění, spokojeně jezdím a oprava nic nastála.
  4. Podobný problém jsem popsal v příspěvku ze dne 5.1.2007 "Škubání motoru 1,4 16V 74kW". Závada byla skutečně v oxidaci. Od této primitivní opravy jsem najel už přes 3tis.km v úplné pohodě. Předtím jsem se doslova trápil a objížděl servisy a platil a platil! Později jsem na základě poznatků některých diskutujících přešel na trvalé tankování benzínu Shell. Jízda se zdá klidnější, spotřeba nižší.
  5. Skutečně se jedná o vadnou elektr.vložku sedáku. Cena za nový díl a montáž se pohybuje kolem 2.300 až 2.500.-Kč. Jinak díky.
  6. Prosím o radu. Přestalo mi vyhřívat sedadlo řidiče.Sedadlo spolujezdce hřeje. Pojistka 15V na pozici 63 je v pořádku,kabely pod sedákem /vizuelně/ také. Kde mám hledat závadu a jak? Pokud by byla vadná el. vložka,kolik taková oprava přibližně stojí? Jedná se o Fabii 1.4 16V Elegance r.v.2002.
  7. Jedná se o motor AUB 1.4 16V 74kW, r.v.2002. Vůz je pravidelně servisován v předepsaných termínech. Motor čistím 1 až 2x ročně /bez tlak.vody,pouze oplachem nebo na sucho/ a stále je jak nový. Příčinu oxidace vidím spíš v častých krátkých cestách po městě a parkování venku, kdy může docházet k zapocování. V mém případě se jednalo o kabel třetího válce, který neš lo kvůli silné oxidaci téměř vyjmout na pravé straně motoru z cívky. Snad to nazývám správně. Pokud ne,prosím o shovívavost. Jsem amatér vycvičený na starých typech aut. Zdravím.
  8. Mám 1,4 16V 74kW. Závada škubání na volnoběh a občasné rozsvícení kontrolky se mi projevovalo téměř 2 roky.Diagnostika ukazovala vadnou př.Lambda sondu /posléze zjištěno,že se jedná o následnou závadu/.V záruce mi vyměnili škrtící klapku. Zkoušel jsem různé druhy benzinu,vyměnil svíce. Škubání se občas projevovalo dál.Při posledním přistavení do servisu ukázal WAG závadu Lambda sondy a závadu mezi cívkou,vstřiky a svícemi.Současně mi bylo sdělěno,že jsem načerpal benzín po hrdlo a tím zničil uhlík.filtr a uhlí zalepilo vstřiky.Výměna dílů byla spočítána na cca 13tis.Kč. Při vyjímání svíč.kabelů jsem zjistil silnou oxidaci u kabelu třetího válce v hlavici cívky a slabší oxidaci na plochých konektorech vstřiků.Po důkladném vyčištění a prostříknutí kontoxem závada zmizela. Od opravy jsem najel téměř 2tis.km k plné spokojenosi a hlavně mne oprava nic nestála.
×
×
  • Vytvořit nový...