- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
- Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"
-
1.6 TDI CR (77KW)
Takže s otáčkama je to tak ,že na 5° při 130km/h točí motor 2350-2400ot/min. Při 3000ot/min je rychlost dle tachometru 165. Na 4° při 130km/h točí motor 3100ot/min
-
1.6 TDI CR (77KW)
Neber to tak doslovne, kazdopadne pri tech 130 toci motor mene nez 2500 ot/min.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Co to v tom ma kolega za prevodovku? Pri 3000 ot/min uz jedu tachometrovejch 155 km/h.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Tak to jsem netusil. Kazdopadne to dela co potrebuji ,tedy topi to
-
1.6 TDI CR (77KW)
Me se rucicka teploty vody hne az tak po 15km. Parkrát jsem auto startoval pred oskrabanim a nez jsem to dodelal ,uz to topilo. Ale vetsinou to oskrabu ,pak tam vlezu ,nastartuju ,nastavim teplotu na max. a ventilatory na okna ,tim se spusti klima a jedu. Nedokazu si predstavit ,ze se mi to ohreje az pred branou v praci, tedy nekdy po pul hodine ,jako se to tady nekomu stava.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Koukám ,že někteří se s tm motorem moc nemůžou srovnat. Ja jezdil s GIV 4Motion 85kW 6kvalt a s OII se mi jezdí líp. Předjíždění není problém, to že u toho musím podřadit je normalní. U Golfa jsem taky radil petku. Co se týká topení ,tak tomu taky nerozumím, v tech ,mrazech co teď jsou to topi po trech km. Závoďák to není ,ale pokud s tím člověk neumí ,tak se nemůže divit.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Mě točí pri tachometrovejch 130 necelejch 2500 ot/min. Ta 1.9 to měla podobny ,mozna tocila dokonce trochu vic. Ale rozdil zvukove je ta 1,6 mnohem prijemnejsi. Nejhorsi s tou 1,6 v manualu je rozjizdeni ,kde dvojka je dost dlouha a neda se tam vrazit hned jak rozhejbes auto ,jako to bylo u 1.9
-
Ztráta výkonu motoru OII TDI 103 kW
Ze by turbo. Kdyz se vypne ,staci vypnout zapalovaní a znovu nastartova ,pak uz to zase beha. Me vypadavalo kdyz melo vakl v lopatkach a nestihalo reagovat ,v podstate jen v kopcich pri plnym plynu.
-
1.6 TDI CR (77KW)
Tak už taky jezdim OII s 1,6 TDi CR, mam zatim je par set km a v prumeru jezdim za 4,9. Akceleruje lip nez jsem myslel podle spousty negativnich kometaru ,zatim tomu moc neslapu na krk. Takze docela prijemne prekvapeni a to jsem presedlal z GIV TDi 4motion 110kw.
-
Delta 4x4
Mě by se 2,5 cm navíc taky libili a ty jeskyně nad kolama se mi právě libi. Yetiho kupuju právě proto ,že potřebuji jezdit i mimo silnice.
-
Delta 4x4
Urcite to vypada z meho pohledu lepe ,zez kdyz to o 35mm snizis.
-
Zvuk při řazení
Me to dela muj Golf IV 4motion taky. Ale najeto ma uz 190 tis a furt vsechno slape jak ma ,tak predpokladam ,ze u yetiho to bude obdobne.
Kome
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva