Přejít na obsah

DCSpeedy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    308
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DCSpeedy

  1. A výsledkem toho testu bylo co? Že je netěsnost v interiéru pod palubovkou? To zní hodně nepravděpodobně. Za ty roky se mi tento jev vůbec nezměnil. Vždy, když mi za rok zdrhne cca 20% chladiva, tak v tom začne syčet/šplouchhat. Po naplnění se to značně ztiší. Nechávám to naplnit každé jaro a mam celkem klid. Dlouho laboruju s myšlenkou nechat vyměnit chladič klimy, kde to prej z 80% utíká, ale i v servisu mi řikaj, ať to zatim neřešim. Žena má 5 let staré auto a od novoty jí pravidelně vždy taky cca 20% zdrhne. Oprava 15tis za co? jen za práci, nebo hodlají něco měnit? Pod palubovkou je jen výparník s trubkama. Že by to netěsnilo zrovna tam je divné.
  2. Zdravím, nějaký posun v tomto problému? Pociťuju dlouhodobě na autě něco podobného. I když mám kola čerstvě vyvážené, tak mezi 70-80 a 140 pociťuji vibrace od podvozku a v těch 140 i z volantu. Je to celkově takovej divnej neklid auta a nemá na to vliv, zda je auto pod plynem v tahu, nebo na neutrál. Všiml jsem si, že pokud kola více nahustím, tak je to cítit o dost více a to jezdim na 16kách 🙈
  3. Trošku to doplním. Nakonec jsem zjistil, že mi začal odcházet jeden vnitřní silenblok ramene na PP kole, který byl zodpovědný za velkou část těch hnusných zvuků, takže v tom byl ozon pravděpodobně nevině. Nicméně se všude píše, že by se to s tím ozonem nemělo přehánět no. Trpěj gumy, plasty a nechráněné kovové povrchy 😕 Jenže čim tu klimu zase čistit? Do teď sem hodně používal pěnu a ta mi zase sežrala veškeré molitanové přechody mezi trubkama ventilace a jednou mi to dokonce zateklo do elektroniky a 2 měsíce sem byl bez rádia. Si člověk moc nevybere 😞
  4. Zdravím, trochu to zde oživím. Nestalo se ostatním, že po pravidelném používání ozonu vám v autě začaly vrzat plasty? Já ten ozon pouštím vždy na hodinu do sání k recirkulaci vzduchu cca 3x za léto a postupně mi začalo dost loupat v plastech kolem kastlíku a PP dveří. Zaboha se mi nedaří přijít na zdroj toho zvuku, ale stejný loupavý zvuk se ozývá z několika míst :-/ Přijde mi to jak kdyby ty plasty více zkřehly a když se auto kroutí v zatáčkách, tak v tom lupe :-(
  5. Zdravím, tak ještě doplňující dotaz. Nakonec jsem twin fakra zesilovač FM připojil do pojistkové skříně a napájím to z pojistky zadního stěrače. Příjem se o hodně zlepšil, ale oproti originálnímu rádiu Swing je to teda stále propoastnej rozdíl. I s tím zesilovačem mi většina stanic sem tam stále chrčí :-/ Nevíte, zda se to dá ještě nějak vylepšit? Dále jsem zjistil, že ten cvakavej zvuk to dělá pouze pokud mám zapnuté RDS které mi místo frekvencí ukazuje jména stanic a jména skladeb, což mi přijde jako základ. Bez toho koukat pouze na seznam stanic podle frekvencí mi přijde trapné a hodně nepřehledné. Když to vypnu, tak je cvakání z repra pryč, ale jinak to dělá pořád a je to hodně rušivé. Ve finále rádio už stejně skoro neposlouchám, ale když už jsem do toho investoval tolik času, tak bych to chtěl mít hotové komplet. Díky za tipy.
  6. Zdravím, po 2 týdnech používání čínského android 10 autorádia viz obr mi přestaly reagovat na otočení postranní otočné ovladače. Levý byl na hlasitost a druhý pro ladění stanic. Na stlačení reagují, ale otočení na obě strany je mrtvé. Zkoušel jsem i přenastavení funkce tlačítek v továrním nastavení androidu a nastavit lze vše, krom těchto otočných :-( Reset a pak i návrat do továrního nastavení bez efektu. Nenapadá vás v čem by mohl být problém? Před tím, než k tomuto došlo, tak jsem zapojoval externí mikrofon a vstup na USB (obr2). USB i když měl stejný jack do rádia měl ale jinak poskládané kabely k jednotlivým pinům, než USB kabely, co mi k rádiu přišly v balení. Je možné, že jsem po zapojení telefonu a flash USB, které nijak nereagovaly vzhledem ke špatnému zapojení mohl něco odpálit v rádiu? Nefunkčnost toho otočného volume mě hodně irituje vzhledem k tomu, že nemám ovládání na volantu :-/ CN Prodejce klasika nereaguje. Díky za rady
  7. Díky, koukal jsem na tu svorkovnici a z té redukční kabeláže, co jde do rádia přes CAN jednotku je jeden volný modrý vodič s označením ATL CTRL. Bohužel nemám multimetr na proměření, zda v tom těch 12V je a zda to nebude vybíjet baterii. Nicméně ten svazek je stejný, jako má snad 99% všech čínských radií s androidem, tak doufám, že je to on. Zkoušel jsem to na něj připojit, ale 0 změna. hraje to i bez něj celkem ok, ale když poslouchám rádio tak i s 0 hlasitostí to vydává z repro divnej cvakavej zvuk a pokud přidám, tak se cvakání zesiluje. Pokud přepnu na hudbu z BT, nebo z paměti, tak to přestane a zvuk je čistý. Může to být tím 1x fakra mezikusem? Už jsem si objednal správný s 2x fakra, ale bojím se, že v tom nebude rozdíl. 2x fakra v podstatě znamená, že je to napojené na 2 anténní pruty ne? Nevíte kde ten druhý je? 1 mám klasika na střeše ale kam vede ten druhý a má s tím někdo zkušenost, že je to opravdu potřeba? Sry za tu slohovku....
  8. Zdravím, prosím také o radu. Do OII FL rv11 jsem si objednal čínskou náhradu za rádio Swing, které má 2 x fakra anténu (předpokládám, že to mají asi veškeré O2 po FL). K tomu rádiu, co mi přijde je anténí kabel 1xfakra - DIN do rádia s modrým kablíkem asi na zesílení signálu s klasickým pinem. Objednal jsem si tedy extra 2xfakra-DIN viz druhý obr2. A teď dotaz - kam zapojit ten modrý kábl :-) ? Předpokládám, že je to 12v na zesílení signálu a když ten pin nestrčím někam do svorkovnice, tak příjem FM bude stát za prd. A také je to velký rozdíl mezi těmi konektory 1xfakra/2x fakra když oba mají extra napájení? O audiu vím kulový, tak sry, jestli je to hloupý dotaz. Díky za rady
  9. Zdravím, jako každý rok jsem dezinfikoval pěnou klimatizace resp výparník za filtrem a trochu výdechy a bohužel druhý den mi přestalo fungovat rádio Swing. resp funguje, ale z repráků jde pouze praskání a šum. Diagnostika mi ukazuje chyby 01305 CAN network gateway a pak spojení se všemi reproduktory. Postupně už několikátý den poté mi sporadicky fungují jen nějaké reproduktory. Když chybu z diag smažu, tak chvíli repro funguje, ale pak se většinou opět vypne. Rádio jsem vyndal z palubky a vlhkost žádná. Přemejšlim, zda to mohla způsobit ta chemie, že by vlezla kam neměla, nebo odešel gateway. Nenapadá vás něco? Dík za postřehy.
  10. Ahoj, pomohlo to vyčištění, nebo byla potřeba ji vyměnit? Nechce se mi s tim patlat, pokud by to vydrželo jen chvíli... Díky za odpověď
  11. Nevíte prosím někdo, zda na OII FL bude pasovat řadící páka ze SII ? (FFA 800 002). Na OB autodíly mají napsáno, že tam pasuje, ale mně se to nezdá. E-shop Škoda má kompatibilitu jen s SII. Na pohled se odlišuje pouze chromovým kroužkem pod rukojetí. Smutné je, že na SII všude stojí cca 1900 a na OII bez chromového kroužku 2400 :-/
  12. Martin Zwierzyna Tak je tam napsáno required automatic headlights, takže pochybuju, že ti to bude fungovat, když máš manuál...
  13. Zdravím, nevíte prosím někdo, zda u poslední verze Caristy lze deaktivovat kontrolu prasklých žárovek? U verze 5.1 beta 1 to lze pouze u osvětlení SPZ. Nechce se mi to celé přeinstalovat na blind, když mam funkční verzi 5.1. Resp. celkově bych ocenil, kdyby sem někdo dal výpis nových funkcí. Díky moc
  14. Zdravím pánové, nemáte někdo zkušenosti s novými LED žárovkami Osram Night Breaker h7 do potkávacích světel? Měla by to být první legální náhrada za halogenové žárovky s certifikací. Stojej ale randál a zatím nejsou na CZ shopech... Zajímalo by mě, jaký nárůstek jasu by to přineslo...
  15. Může to být i jen zapadnutý kamínek, co nemůže ven. Takhle už sem 2x byl v servisu. Při druhém případě to vydávalo neskutečně děsivý zvuky, že sem myslel, že mi upadne kolo.
×
×
  • Vytvořit nový...