Přejít na obsah

DCSpeedy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    331
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DCSpeedy

  1. Ahoj, zpozoroval jsem několikrát, že pokud prší, tak mi hlavní čočky ve světlech chaoticky zapínají a vypínají různé segmenty. Když stojím proti zdi, nebo za někým v koloně, tak to vypadá, jak stroboskop na diskotéce. Řekněme, že cca 90% segmentů svítí konstantně, ale těch 10% chaoticky poblikává a něco vykresluje. Nejedná se o přísvit, ani o mlhovky, ale opravdu o segmenty v hlavním projektoru. Když je sucho, tak svítí bez problému. Dálkové se také chovají dobře, dle dopravy dobře zapínají a vypínají segmenty (které ale nejsou v projektoru o kterých píšu). Je to vada, nebo běžná funkce? Jak to máte vy? Dělají mi to obě "čočky".
  2. Wow, tak to je teda tvrdej příběh. Já žádnej skřípavej zvuk neslyšim. Jde mi jen o to, že to auto neumí jet hodně pomalu. Je to ale spíš vlastnost, než vada. Teda doufám... A někdy to při řazení hlavě 2-3 mírně škubne, jak kdyby řídil někdo s čerstvym řidičákem. Přijde mi, že někdo tyhle auta má a nic neřeší a někomu se to totálně sere pod rukama. Možná covidový auta, těžko říct. Ve firmě máme tyhle S3 iV dva už se 140tis km a nebyl s nima jedinej problém. Tak teď mam celkem bojáka. By mě zajímalo, kolik by výměna tý převodovky vyšla na pozáruční servis 🥶
  3. Zdravím, trochu to zde oživým. Mám najeto cca 80tis. Vůz sem koupil před 2 měsíci ze Škoda+ a po ujetí cca 2500km jsem výše pozorované začal pociťovat také. Při řazení 2-3ky to někdy lehce škubne, ale hlavně parkování mně dost vadí. Nevím, zda to jít reklamovat, nebo je to normální vlastnost tohoto pohonu. Při hodně pomalém manévrování v garáži to auto sebou prostě škube. Nejsem schopnej nadávkovat brzdou plynulej plíživej pohyb. Když už se mi to podaří, tak to poskakuje jako koza. Mám v garáži toleranci cca 8cm, abych mohl spustit vrata a někdy si musim zpět couvnout a znovu jet vpřed, abych nenarazil do zdi 😞 Máte to také? Jinak už jsem po 3 reklamacích chladícího okruhu a auto sem musel nechat 2x odtáhnout. Když to funguje, tak se s tim jezdí pěkně, ale už z toho mám hnusnej pocit časované bomby, takovej Jack in the box. Nikdy nevíte, kdy ten šašek z kapoty vyskočí ven 😄
  4. Každý má jinou citlivost, co ok je a co ne. Pokud má 130kg, potí se jak bojler a snídá syrečky, tak věřim, že mu klima nesmrdí 😄 Ne, dělám si srandu ale chápete... Princip klimatizace je ve všech autech stejný. Prostě pokud se to pravidelně nečistí, tak to bude vždy zatuchlé a plesnivé stejně jako koupelny atd. Kde je vlhkost a špatný přístup vzduchu, tam je plíseň.
  5. Tak mi po 5 dnech vrátili superba s tím, že prý minule špatně natlakovali chladící okruh a prý tam byla vzduchová bublina, která to celé odstavila. No nevim. Najel sem s tim cca 50km a už sem 3x utíral kapku chladící kapaliny, co vytekla přepadem baňky. Kapaliny je přes max. Na to sem se ptal i minule proč a prý to tak normálně plní. To samé mam i na okruhu pro 1.4 benzin. Tam to ale nezdrhá. Zítra vyrážim 350km na dovolenou s malejma dětma a mam z toho docela strach. Nenapadá vás někoho, co to může ještě tlakovat? Přijde mi divný, že to z toho pomalinku uniká a je to pořád hladinou na přepadové hraně. Mam podezření, že se to děje při dobíjení rekuperací, ale je to jen domněnka.
  6. No i kdyby tam dali ten starý design, tak by to muselo nějakou dobu fungovat. Díl ze schématu s číslem 37 opravdu vyměnili. Bohužel je ale příčina asi v něčem jiném... Teď mám na mobilitu náhradní vůz. To mi ale po 5 dnech skončí v den odjezdu na dovolenou 😬 Nevím, jak to budu řešit, pokud to nestihnou opravit... Nebo to stihnout a to auto mě někde nechá. Už to dost ztrácí mou důvěru a to ho mám 2 měsíce 🤨
  7. Tak po 2 týdnech vyměněn díl, co psal Jirkash. Po ujetí cca 100km se problém bohužel opakoval. Kapalina el pohonu pryč, nicméně tentokrát to nevyteklo přes baňku. Únik nebyl vůbec vidět a to sem zastavil hned po zahlášení problému. Ozývalo se divoké bublání a lítání kapaliny v trubkách 😒 Vypadá to na jednorázový únik, ne na pomalé mizení.
  8. Tak uběhl týden a autorizovaný servis s tím stále nehnul. Nyní prý na instrukci výrobce pouze doplní okruh klimatizace chladivem. Úžasné... Nevíte prosím někdo číslo toho špatného dílu a číslo toho inovovaného? "Popř. nějakou identifikaci TPI?
  9. Díky za info! Tzn, že s tímto můžu počítat každé 4 roky? Zní to jako chyba designu 😞 Výměna výměníku klimy nebude úplně levná záležitost...
  10. Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautorizované servisy od něčeho takového dají hned ruce pryč.
  11. Tak to tady po pár letech oživím. Superb 3 FL 2021 Liftback. Panorama na malých nerovnostech drncá v přední části. Při parkování, nebo velkých nerovnostech, kdy se karoserie hodně kroutí v tom fakt hnusně křupe v celé délce okna, až se někdy bojim, že se to sklo na mě vysype. Reklamováno na záruku. 2h to zkoušeli v AS seřídit, promazat, zkoušeli různé nastavení dosednutí a nic, spíš je to možná ještě horší. Nahráli si to na video a odesláno výrobci, že si s tím nevědí rady. Tak jsem na to zvědavej, ale při příští návštěvě bych tipoval, že ten mechanismus půjde z auta komplet ven. Evidentně je toto problematická záležitost tohoto modelu celkově 😞 Doufal sem, že po těch letech už to budou mít vychytané, ale bohužel.
  12. Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
  13. Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech. 1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám. Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
  14. Zdravím, máte někdo nějaký trik, jak u S3 pořádně vyčistit výparník klimatizace? Mnoho let jsem měl O2, kde je kabinový filtr až za ventilátorem a čištění chemií, tak bylo celkem snadné. Vždy jsem nastříkal pěnu, nebo aerosol na čelní stěnu výparníku a ventilátor pak natlačil čistič do žebrování. Nečistoty pak po zkapalnění pěny v poho odtekly hadičkou ven. Koupil jsem si i generátor ozonu, ale ten se mi neosvědčil. Auto vždy pak ještě měsíc smrdělo ozonem a smrad z klimy to moc nesnížilo. Dělal jsem tedy vždy oboje. Nyní jsem si koupil 3 roky starý S3, kde nevím, jak to servis často čistil, ale asi moc ne, protože klasika po vypnutí AC je lehce cítit zatuchlina. Ventilátor je zde až za kabinovým filtrem, což je určitě lepší pro jeho životnost, ale na výparník se tudy už nedostanu a stříkat chemii přímo do něj se mi moc nechce a do demontáže kvůli pravidelnému čištění taky ne. Zkusil jsem to přes vývod hadičky do kastlíku spolujezdce, ale tam se dostanu jen na zadní stěnu výparníku, tudíž to není moc efektivní. Trochu si zahrávám s myšlenkou navrtat šachtu za ventilátorem a udělat si zde malej vstup na hadičku, kde bych po použití díru něčím vždy zadělal, ale vrtat se mi do toho taky nechce 😞 Nechápu, že zde není nějaký servisní vstup, když by se to mělo dělat pravidelně... jsem alergik a na čistej vzduch si celkem potrpim. Jak to máte vy? Jo a můj S3 má tří-zónovou klimu, nevíte zda to nemá výparníky 2? Díky za postřehy
×
×
  • Vytvořit nový...