Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

maca02

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. maca02 odpověděl na omicron's téma v Motor
    No ano, oni říkají po 60k km, ale asi netušej že to platí pro DSG6. Pro DSG7 sám VW uvádí, že náplň je doživotní. A ano - olej se v nějaký její části vyměnit dá, protože teďka měli zase nějakej ten problém s olejem, kterej měnili v rámci servisní akce za minerální. Sám bych to ale neudělal už proto, že ta DSG7 převodovka je krám a dřív se rozpadne než v tom ten olej bude opravdu potřeba vyměnit.
  2. maca02 odpověděl na omicron's téma v Motor
    Austin: co mám okoukaný, tak vždycky když je něco s číslem zařazenýho stupně (bliká, není, čísla se střídají, ...), tak je to mechatronika. Chtělo by to ale diagnostiku. Olej v DSG7 je podle VW doživotní náplň. Jestli ho někdo někdy vyměnil, tak je to jedině plus.
  3. maca02 odpověděl na omicron's téma v Motor
    Mám DSG7 a motor 1.4 TSI 90 kW z roku 2010. V článku http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-volkswagen-passat-cc-neprakticky-nudny-ale-docela-dobry v kapitole "Na co si dát pozor" se v odstavci "Méně rychlostí je více" na konci píše o kolísajících otáčkách motoru při zrychlování do kopce a že je to údajně nějaký problém těch automatů. Ví někdo víc? Občas se mi to totiž děje, je to nahodilý jev, ale občas se to děje a já netuším čím to je. Řekněme že jedu do kopce na 2000/min (typicky 4. rychlostní stupeň), mírně zrychluju a motor netáhne plynule, táhne jakoby v krátkých vlnách víc/míň a ten kolísavej tah je cítit v sedačce. Vlny se střídají řádově po 2-3 vteřiinách. Když se motor dostane následně do vyšších otáček (4000/min), problém ustane. Má někdo tip? Dělá to už hodně dlouho bez ohledu na sw v řídící jednotce a sw v řídící jednotce DSG (oba updatovány).
  4. A ty dva úvodní díly jsi neplatil? Nebo si je zase vzali zpátky? :-o
  5. Nevím, jestli to může být stejný problém, se kterým se tady všichni potýkáme. U mýho Golfa VW vyměnil spojku. Normálně by to bylo za asi 25.000,- s prací, já dostal slevu 100% na materiál a 50% práce, přičemž tu práci si mají vyřídit s CarGarantem. Jak to dopadne (s tím CarGarantem) nevím, ale je to relativní pakatel než kolik z toho původně koukalo. Po vibracích a vrnění ani památky, vše bez problémů. Dle fóra v DE se problém ale bude opakovat nejspíš každých 20-30 tisíc km, opravdu radost! :-(
  6. Jo, já se v jednom už ptal. Nemají od VW zatím vůbec nic a údajně by to pak mělo probíhat tak, že ty majitele vozů, kterých se to týká, je budou ti, kteří jim původně fungl auto prodávali, kontaktovat (ufff, to byla složitá věta!! :-D ) Když to přeložím do svého mateřského jazyka, tak nebude nikdy nikdo kontaktovat nikoho.
  7. Tak jsem volal na tu infolinku VW. Bylo to k ničemu, ale tušil jsem to, v opak jsem jen doufal. Slečna o žádném obecném problému nic nevěděla a jediné, co mi nabídla bylo, že na základě mého vin kódu ověří, jestli se na mě nějaká akce nevztahuje. VW nic prej obecnýho aktuálně neřeší. Takže z nich vytáhnu max tu akci s výměnou olejů v převodovkách co teďka proběhlo a i tady to někdo psal.
  8. Tak mě napadá: máme vůbec všichni stejný problém? - já mám tento - viz
  9. Z pohledu poruchovosti? Nejspíš ano. Z pohledu pohodlí? Manuál už nikdy, do novýho auta podle mýho názoru vůbec nepatří. Ale jsme OT.
  10. Rozhodně jsi udělala správně, že jsi tam zavolala, protože z tvého popisu je mi jasný, že by to auto nebylo opravený ani do příštího roku. Pokud začnou věci řešit až díky zájmu centrály, tak jsou to jedině diletanti!! A to ještě mají tendenci být drzí, to je hanba a hnus! Do VW rozhodně zavolám, díky za tip, mě osobně nic jinýho než tahle infolinka taky ani nenapadalo.
  11. A to se ještě vztekali, žes někde řekla, že to trvalo jeden a půl měsíce?? To jsou ... :-( Kde jsi se na to vůbec přeptávala přesně? - na nějaké info lince, nebo kde? Já bych taky někam zavolal, jen nevím kam (pozor, mám VW)
  12. Jezdím hodně mimo město, občas dost dynamicky, nikdy nevyřazuju na N za jízdy, max když už opravdu stojím, nikdy nepoužívám režim sport (měl jsem na zkušku 2x). Občas se mi podaří když potřebuju hodně rychle z křižovatky tak malinko hvízdnout gumama, ale žádný těžký gumování nedělám.
  13. Můj problém i přes velkou snahu místního servisu přetrvává (VW Golf 6). Co kdo navrhujete? Stejně se bude muset postupovat zvlášť proti VW a zvlášť proti Škodovce, přestože je to jeden koncern!
  14. No já musím říct, že jsem mezi tím byl na dvou přehráních sw a jedné adaptaci převodovky. První pokus s adaptací a přehráním sw v řídící jednotce i dsg sice problém částečně řešil, ale stejně se to zase rozhasilo. Druhý pokus s přehráním sw je výrazně úspěšnější - auto vrní na tu dvojku spíš výjimečně a musí bejt opravdu hodně prohřátý (70-100 km jízdy). Takže jsem se dostal na slepou kolej - problém není úplně vyřešen, ale je zřejmě dosti výrazně utlumenej či skrytej :-( A v servisu to budu dosti těžko replikovat a ukazovat.
  15. Ještě drobnost: výše jsem se dočetl, že to CarGarant nechce hradit, bo je to údajně opotřebení. Když to budu chtít řešit přes VW, jakýho soudního znalce mám shánět k tomu, abych jim vyjádřil kvalifikovaně svůj nesouhlas s jejich neplněním? - jak se jmenuje zaměření znalce, kterýho potřebuju?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.