Přejít na obsah

maca02

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení maca02

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. maca02

    Převodovka DSG

    No ano, oni říkají po 60k km, ale asi netušej že to platí pro DSG6. Pro DSG7 sám VW uvádí, že náplň je doživotní. A ano - olej se v nějaký její části vyměnit dá, protože teďka měli zase nějakej ten problém s olejem, kterej měnili v rámci servisní akce za minerální. Sám bych to ale neudělal už proto, že ta DSG7 převodovka je krám a dřív se rozpadne než v tom ten olej bude opravdu potřeba vyměnit.
  2. maca02

    Převodovka DSG

    Austin: co mám okoukaný, tak vždycky když je něco s číslem zařazenýho stupně (bliká, není, čísla se střídají, ...), tak je to mechatronika. Chtělo by to ale diagnostiku. Olej v DSG7 je podle VW doživotní náplň. Jestli ho někdo někdy vyměnil, tak je to jedině plus.
  3. maca02

    Převodovka DSG

    Mám DSG7 a motor 1.4 TSI 90 kW z roku 2010. V článku http://www.autorevue.cz/test-ojetiny-volkswagen-passat-cc-neprakticky-nudny-ale-docela-dobry v kapitole "Na co si dát pozor" se v odstavci "Méně rychlostí je více" na konci píše o kolísajících otáčkách motoru při zrychlování do kopce a že je to údajně nějaký problém těch automatů. Ví někdo víc? Občas se mi to totiž děje, je to nahodilý jev, ale občas se to děje a já netuším čím to je. Řekněme že jedu do kopce na 2000/min (typicky 4. rychlostní stupeň), mírně zrychluju a motor netáhne plynule, táhne jakoby v krátkých vlnách víc/míň a ten kolísavej tah je cítit v sedačce. Vlny se střídají řádově po 2-3 vteřiinách. Když se motor dostane následně do vyšších otáček (4000/min), problém ustane. Má někdo tip? Dělá to už hodně dlouho bez ohledu na sw v řídící jednotce a sw v řídící jednotce DSG (oba updatovány).
  4. A ty dva úvodní díly jsi neplatil? Nebo si je zase vzali zpátky? :-o
  5. Nevím, jestli to může být stejný problém, se kterým se tady všichni potýkáme. U mýho Golfa VW vyměnil spojku. Normálně by to bylo za asi 25.000,- s prací, já dostal slevu 100% na materiál a 50% práce, přičemž tu práci si mají vyřídit s CarGarantem. Jak to dopadne (s tím CarGarantem) nevím, ale je to relativní pakatel než kolik z toho původně koukalo. Po vibracích a vrnění ani památky, vše bez problémů. Dle fóra v DE se problém ale bude opakovat nejspíš každých 20-30 tisíc km, opravdu radost! :-(
  6. Jo, já se v jednom už ptal. Nemají od VW zatím vůbec nic a údajně by to pak mělo probíhat tak, že ty majitele vozů, kterých se to týká, je budou ti, kteří jim původně fungl auto prodávali, kontaktovat (ufff, to byla složitá věta!! :-D ) Když to přeložím do svého mateřského jazyka, tak nebude nikdy nikdo kontaktovat nikoho.
  7. Tak jsem volal na tu infolinku VW. Bylo to k ničemu, ale tušil jsem to, v opak jsem jen doufal. Slečna o žádném obecném problému nic nevěděla a jediné, co mi nabídla bylo, že na základě mého vin kódu ověří, jestli se na mě nějaká akce nevztahuje. VW nic prej obecnýho aktuálně neřeší. Takže z nich vytáhnu max tu akci s výměnou olejů v převodovkách co teďka proběhlo a i tady to někdo psal.
  8. Tak mě napadá: máme vůbec všichni stejný problém? - já mám tento - viz
  9. Z pohledu poruchovosti? Nejspíš ano. Z pohledu pohodlí? Manuál už nikdy, do novýho auta podle mýho názoru vůbec nepatří. Ale jsme OT.
  10. Rozhodně jsi udělala správně, že jsi tam zavolala, protože z tvého popisu je mi jasný, že by to auto nebylo opravený ani do příštího roku. Pokud začnou věci řešit až díky zájmu centrály, tak jsou to jedině diletanti!! A to ještě mají tendenci být drzí, to je hanba a hnus! Do VW rozhodně zavolám, díky za tip, mě osobně nic jinýho než tahle infolinka taky ani nenapadalo.
  11. A to se ještě vztekali, žes někde řekla, že to trvalo jeden a půl měsíce?? To jsou ... :-( Kde jsi se na to vůbec přeptávala přesně? - na nějaké info lince, nebo kde? Já bych taky někam zavolal, jen nevím kam (pozor, mám VW)
  12. Jezdím hodně mimo město, občas dost dynamicky, nikdy nevyřazuju na N za jízdy, max když už opravdu stojím, nikdy nepoužívám režim sport (měl jsem na zkušku 2x). Občas se mi podaří když potřebuju hodně rychle z křižovatky tak malinko hvízdnout gumama, ale žádný těžký gumování nedělám.
  13. Můj problém i přes velkou snahu místního servisu přetrvává (VW Golf 6). Co kdo navrhujete? Stejně se bude muset postupovat zvlášť proti VW a zvlášť proti Škodovce, přestože je to jeden koncern!
  14. No já musím říct, že jsem mezi tím byl na dvou přehráních sw a jedné adaptaci převodovky. První pokus s adaptací a přehráním sw v řídící jednotce i dsg sice problém částečně řešil, ale stejně se to zase rozhasilo. Druhý pokus s přehráním sw je výrazně úspěšnější - auto vrní na tu dvojku spíš výjimečně a musí bejt opravdu hodně prohřátý (70-100 km jízdy). Takže jsem se dostal na slepou kolej - problém není úplně vyřešen, ale je zřejmě dosti výrazně utlumenej či skrytej :-( A v servisu to budu dosti těžko replikovat a ukazovat.
  15. Ještě drobnost: výše jsem se dočetl, že to CarGarant nechce hradit, bo je to údajně opotřebení. Když to budu chtít řešit přes VW, jakýho soudního znalce mám shánět k tomu, abych jim vyjádřil kvalifikovaně svůj nesouhlas s jejich neplněním? - jak se jmenuje zaměření znalce, kterýho potřebuju?
×
×
  • Vytvořit nový...