Přejít na obsah

Lupen_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    153
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2230 zobrazení profilu

Oznámení Lupen_cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

48

Popularita

  1. Moc pěkný výsledek. Také se mi to povedlo podobně. Ale chtělo by to znát profil cesty. Takovou spotřebu jsem dal, když jsem jel ze Šumavy do Budějovic. Kdybych vzal ještě cestu zpět, tak to vypadá trošku jinak. U mně např. 4,7-5 l/100km. Take to chce mít štěstí na provoz a ostatní účastníky provozu.
  2. No pokud ti auto ukazuje dojezd 540km a máš plnou nádrž tak mi spotřeba vychází 8 l/100. Což je na fabii i tak extrém. To snad jde udělat jenom při popojíždění celý den po městě. To samé pokud za 60 km přijedeš půlku nádrže. Vycházela by spotřeba 37 l/100km!!!! Chce to měřit z plného načerpání do plného načerpání nádrže. Ne podle ručičky na přístrojovce. Vše ostatní je jen odhad a nemá smysl s tím počítat.
  3. Měl sem to takto zapojené tak dva roky. A baterie ok. Pokud jezdíš denně tak to určitě nic neudělá. Ale třeba týden bez nastartování, už bych řešil odpojením resp. vypnutím kamery. Některé kamery se automaticky vypnou, když zjistí nižší napětí v síti.
  4. Tak jsem se ještě na zkoušku došel zeptat do servisu, kde jsem auto kupoval. Jestli by to nešlo uhrát na prodlouženou záruku. Dopadlo to, jak jsem předpokládal. Jelikož jsem vynechal poslední prohlídku (60k km) tak samozřejmě ne. Komplet svazek je prej i s hadicí ostřikovače a cena kolem 3500 Kč. Takže doma oprava podle vzoru wirer a za hoďku hotovo. Cena do 50kc za mat. Pájené spoje umístěny co nejdál od ohybu a všechny kabely zpevněny izolační páskou (v přechodce byly na volno). Jak psal wirer, ulomené kabely: výhřev okna a zámek dveří. Jen poslední dotaz. Co vede za kabely v té druhé (pravé) přechodce? Už jsem neměl náladu odkrývat další "překvapení".
  5. Tak příčinu nefunkčního zámku jsem zjistil a docela sem čuměl...dva dráty utržený a u dvou prasklá izolace!!!
  6. Ano zobrazí. Jak zavřu kufr, nebo ho zamknu ručně zatlačením na západku, tak info zhasne. Bude se jednat asi jen o ten jeden kabel napájení zamknutí. A nebo je relé zámku v háji. To dnes odpoledne zkusím zjistit. Proto bych potřeboval zjistit, co který z těch čtyřech kabelů dělá.
  7. Prechodku sem odkrýval, ale je pravda, že jen tak z jedné třetiny. Zítra kabely zkontroluji ještě podrobněji. Ale vypadá to, jako hodně pravděpodobná příčina. Jinak při přidržení tlačítka kufr neodskočí. Jen zablikaj blinkry a zámek nereaguje. Musím otevřít zevnitř ručně.
  8. Tak sem laboroval, zkoušel všechno možný a nic. Zítra budu pokračovat. Chtěl bych proměřit jestli jde signál do zámku. Vedou tam čtyry dráty. Nevěděl by někdo jaký je na co a jak je tedy prověřit? Jen chci vyloučit zda není v háji pohon zámku. Predem dík.
  9. Kdepak, rádio orginal bolero. Pouze nějaké kódovaní např offroad info, změna uvítací obrazovky atd.
  10. Jediná chyba která se mi objevuje při znovunačtení po vymazání je tato. Mohlo by to mít souvislost?
  11. Zdravím. Dnes mi přestalo fungovat odemykání kufru (pátých dveří). Setkal se s tím už někdo? Stalo se to za této situace. Zastavil jsem, vystoupil a nechal běžet motor aby se auto chladilo (klíčky v kapse). Potom otevřu kufr, hodím tam manželky věci a při zavření se kufr nedovřel. Tak jak se zvyklý chci ho zase otevřít a pořádně dovřít. Ale už nešel otevřít. Jako kdyby se zamknul. Tak sem ho dovřel až nadoraz ručně, ale kufr od té doby nejde odemknout dálkou. Doma sem ho až otevřel ručně zevnitř. Po zavření je zase zamčený a nejde odemknout. Předem dík za nápady. Du ještě načíst chyby. Pojistky jsou ok. Ostatní dveře fungují správně.
  12. Skoda. Přes Torque Pro tlak turba i přesná teplota vody funguje, akorát mi to zabírá displej, který používám na waze. Tak by se mi to hodilo.
  13. Skoda, že neukazuje reálnou teplotu vody, ale jen tu přibližnou z budiku. Ještě tlak turba a byla by to paráda.
  14. Tak ono to brzdy pustilo, ale jak sem jel pomalu, tak to chciplo. Jinak tahle situace je spíš vyjimka a shoda náhod. Propočítávalo to vzdálenost auta předemnou a do toho to chytilo odraz od toho kovového výstupku na cestě. Z toho auto usoudilo, ze ten předemnou zastavil a duplo na brzdy. Jinak tudy jezdim každý den a nic. Pravda je ze se od ty doby snažím, aby stejná situace už nenastala. Třeba tím, ze když jedu za autem, tak se vyhýbam tomu kovovému výčňělku.
  15. Ano zdechne...stalo se mi to asi dvakrát. A ano, rozvodům to moc neprospívá. Video.
×
×
  • Vytvořit nový...