Jump to content

ales-r

Uživatel
  • Content Count

    350
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

ales-r last won the day on June 28 2012

ales-r had the most liked content!

Community Reputation

33 Excellent

About ales-r

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

809 profile views
  1. Doporučuji návštěvu autoeletrikáře, podle tvého měření máš něco s alternátorem, možná regulátor napětí. Víc tady nevyřešíš. Už tak jsme tady hodně off topic. Pawouk to tady pročistí.
  2. Napětí by se mělo držet okolo 14,4 - 14,6V, při jízdě a při zátěži by nemělo klesnout pod 14,2V. Napětí 13,2V nebo 13,4V to je vlastně jedno, je jednoznačně málo, něco je špatně, napětí co ti ukazuje řdící jednotka, bude určitě jiné, než co naměříš přímo na alternátoru. To je přesně ono, 11,3V je strašně málo, potom ti zdechne motor. Je potřeba najít kde se ti ztrácí napětí.
  3. Měřák rozsah do 20V, plus na B+ v alternátoru a mínus na tělo alternátoru. Zrovna si změř napětí na baterce, mělo by být stejné jak na alternátoru. Úbytek napětí na kabelech změříš na začátku a na konci kabelu, plus na začátek a mínus na konec kabelu, nebo obráceně je to jedno. Pokud to neumíš, tak to nedělej, nech to na někom kdo už to dělal, nebo taky můžeš skončit bez ruk, třeba až se zapne sahara.
  4. Mě pomohlo vyměnit kostřící kabel, mezi motorem a karosérií od té doby naprosto bez problémů. Na kostřícím kabelu jsem měl podle průtoku proudu úbytek napětí až 1,3V. Na plusovém kabelu mám úbytek i při maximální zátěži okolo 0,15V, což je myslím v pořádku. Chtělo by to pánové proměřit napětí na alternátoru a na baterce a úbýtky napětí na kabelech, při nastartovaném studeném vozidle všechny spotřebiče vypnuto (i světla, rádio, větrák atd..) a potom při nastartovaném zahřátém vozidle, při zaplé klimatizaci pracující na plno (vše zapnuto) + se zapínáním dochlazování chladiče + vyhřívání zrcátek, zadního okna + zapnuté nouzové blinkry, rádio, ventilátor na max atd.. a zkusit pomoct alternátoru zvýšením otáček motoru.
  5. Číslo softwaru se liší podle auta (Fabia, Fabia Combi, Roomster), já si nechal 04/2012 nahrát software 8558, číslo jednotky je stejné, až na koncové písmeno 03C 906 024 R. Problémy se studeným startem nemám.
  6. Před dovolenou jsem nakonec zkoupil nové světla s čočkou a vyměnil je. Byla to operace na cca 3 hodiny. Povolení podběhů, demontáž krytu motoru a demontáž všech šroubů co drží přední nárazník (ten jsem nesundával). Nové světla svítí mnohem lépe. Poté jsem se dal do demontáže starého světlometu, veškerý vnitřní povrch byl zaprášen, čočka je skleněná a pouze zaprášená, odrazová plocha je netknutá a zaprášená. Vše stačí pouze očistit a složit zpět. Co je problém, tak čelní průhledný kryt, který je zničený a nelze zakoupit nový, Světla se do budoucna zapráší znovu kolujícím vzduchem, není tam žádný filtr vzduchu, svěla jsou normálně otevřena, na cca třech místech.
  7. A proč to řešíš tady? Reklamuj u soudruha Isudar. Prosím o lock.
  8. Prosím o radu, po odpojení a zapojení baterie jsem napíchl auto na diagnostiku, výsledek je ten, že tam mám jednu chybu, která nejde vymazat. Klimatizace, automatická klapka při zařazené zpátečce, regulace teploty vše se zdá že funguje normálně. Control Module Part Number: 5J0 820 045 Component and/or Version: Klimaanlage X0840 Software Coding: Work Shop Code: VCID: E2B7A98B7D57 1 Fault Found: 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 79-00 - Please Check Fault Codes Mohl by mě někdo poradit na co se mám zaměřit?
  9. Nechcu malovat čerta na zeď, ale myslím si že je chycené dvojložisko v převodovce. To by naznačovalo to vyšlápnutí spojky, kdy hluk přestane, převodovka se odpojí, hluk ustane. Je to celkem běžná závada, ale pracná a drahá oprava. Tady se to řešilo
  10. Olej + prach = dokonalá brusná pasta. Krásně lepí a brousí.
  11. Když se mění řemen, nebo alternátor, tak se mění i napínací kladka? Jinak, pěkně ti ho dodrbali, tím olejem. Mě zase utopili při výměně oleje komplet hlavu, cívky, svíčky.
  12. David7001 to že se díly opotřebovávají sem vůbec nepleť, má otázka je ůplně o něčem jiném. Snažím se předejít možnému problému s nízkým napětím a do servisu (třeba v zahraničí na dálnici) se kvůli možnému problému vůbec nedostat. Tak sem prosím nepiš nesmysly a už prosím nereaguj, děkuji. Prosím o pomoc někoho, kdo se vyzná v nabíjecí soustavě a může mě poradit. Jsem prozatím rozhodnut vyměnit regulátor, tak jestli je to krok správným směrem. Jinak jsem dnes proměřoval znovu a při maximálním zatížení je rozdíl mezi kostrou na alternátoru a plusem na alternátoru B+ a plusem na baterce 0,2V, je to normální, nebo to může být ještě přechoďák na plusovým kabelu?
  13. Baterka je nová, silná a nabitá. Napětí je měřeno na alternátoru, baterkou to na 100% není. Baterka právě pomáhá alternátoru stabilizovat napětí okolo 12,8V.
  14. Právě že mě to normální nepřijde, pokud na napětí nemají vliv otáčky a tím i výkon alternátoru. A hlavně po zatížení a následném vypnutí spotřebičů, se již napětí nevrátí na původní hodnotu 14,5V, ale zůstává na 13,9V. Takže po vypnutí spotřebičů je napětí nižší o cca 0,6V a otáčky nemají na napětí žádný vliv. A to je špatně.
×
×
  • Create New...