Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Roman1173

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Roman1173 odpověděl na Jozinko1's téma v Interiér
    Ptal jsem se u JELÍNKA v SrbicÍch (autorizovaný prodejce) a tam mi bylo řečeno že lze objednat ale pouze celý airbag i s vypÍnačem za cca 5000 kč.
  2. Jelikož je Seat součástí koncernu tak by držák měl pasovat,sorry jen jsem chtěl pomoc.Já to vyzkoušet nemůžu,páč nemám pod rádiem kastlík.Mam starou palubku
  3. Brácha měl podobnej držák v Leonu.Origo žádná dodělávka.
  4. Roman1173 odpověděl na ppetak's téma v Ostatní
    Mně se při testu ozve ten samý zvuk jako při jízdě a ten samý zvuk se ozývá při prokluzu kola jak při rozjezdu tak při brzdění.Ptal jsem se na to u prodejce Škodovek a bylo mi řečeno že to dělá EDS.Tohle jsem našel na netu: Elektronická závěra diferenciálu (Elektonische-Differenzial-Sperre - EDS nebo také Electronic diferencial lock - EDL ) umožňuje stabilní a pohodlné rozjíždění na různě kvalitním povrchu vozovky. V momentě, kdy se některé z kol začne protáčet, EDS je cíleně přibrzdí a zajistí tak, že hnací síla se převede na kolo, které lépe zabírá. EDS snižuje opotřebení pneumatik a pracuje až do cca 40 km/h (Quattro : Až do 80 km/h). EDS je součástí elektronického stabilizačního systému ESP a protiprokluzového zařízení ASR . Náhrada za manuálně uzavíratelný diferenciál, používaná cca od roku 1996-97 např. v modelu Audi A6/S6 C4. Nejedná se o uzávěrku v pravém slova smyslu, funguje tak, že detekuje prokluz kol z ABS aktivuje brzdy na kole, které se protáčí a tak se přenese točivý moment přes otevřený diferenciál na jiné kolo, které má více trakce. EDS samočinně přibrzďuje protáčející se kolo hnací nápravy s cílem vyrovnat silový poměr na obou kolech. Řídicí jednotka pomocí snímačů systému ABS kontinuálně sleduje a vyhodnocuje otáčení hnacích kol. Pokud rozdíl hodnot odpovídá prokluzu kol, vyšle signál a systém ABS/EDS protáčející se kolo přibrzdí. Tím vyrovná momenty na obou kolech a výsledný účinek je podobný jako u mechanického uzávěru diferenciálu.
  5. Roman1173 odpověděl na ppetak's téma v Ostatní
    A nemůže to být EDS (elektronická uzávěrka diferenciálu) ?! To pokud sepne tak to vydává takový pazvuky jako když kov cinká o zuby(nevim jak to přesně popsat),řešili jsme to OC.Napíchni auto na VAG a vyhledej ABS a dej test akčních členů,po zablokování kola by se měl ozvat ten samý zvuk.
  6. Zdravím,tak ručičky mi padají také.Z počátku nenápadně sem tam,ted už pravidelně(hlavně když natankuju).Koukal jsem na odkaz kolegy JAMIEK a je to tam popsáno detailně ale pokud by se našel někdo kdo to zvládne opravit z okolí Teplic a okruhu cca 60km pls dejte vědět. Pokud by jsem budíky rozebral tak už je nikdo nedá dohromady

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.