-
Kryt páky ruční brzdy
Ahoj, na Fabii II Combi Elegance 1,6 vyrobené v květnu 2009 mám uvolněný kryt páky ruční brzdy - je posuvný v rozsahu 1,5 cm. Nevím, jestli to mám reklamovat, děsí mě představa, že budou rozebírat středový tunel... Nemáte někdo zkušenost ?
-
2.0 TDI PD (103 kW)
A dá se s tím jezdit ? Mně se z klapky sání začaly ozývat nezvyklé zvuky, asi tam přeskakují zuby. Chci teď odjet na dovolenou... Díky za odpověď.
-
Padesatnik pod sedackou
Docela ti rozumím. Mně před lety ještě u staré Oct. zapadla v Chorvatsku pod sedačku řidiče mince 5 kuna, což byl tehdy zajímavý obnos. Hledal jsem ji, taky spíš pro pořádek, jsou tam kabely od vyhřívání sedaček, ty kolejničky a tak. Minci jsem už nikdy nenašel a auto jsem po pár letech tak prodal. Tak nevím, třeba to ty Octavie "žerou".
-
2.0 TDI DPF (125 kW)
Ahoj, mám s 2,0 TDI 103 kW stejnou zkušenost. Nastalo to asi 1,5 roce provozu a nejdříve jsem se obával, že se mi voda ztrácí. Pak se to usadilo - asi opravdu nějaká hadice změnila tvar. Od té doby zatím půl roku bez problémů.
-
Špatné starty 2.0 TDI PD obecně
Moje zkušenost se špatnými starty: Vyjedu se studeným motorem před garáž, tam ho hned vypnu a pak na něm třeba hodinu něco dělám. Pak zajedu do garáže a zase motor hnned vypnu. A druhý den mám s nastartováním děsný potíže. Vysvětluju si tím, že ve spalovacím prostoru zůstane nespálená nafta atd. Takže si na to dávám pozor a po umytí auta nebo nebo třeba montáži střešních nosičů to před zajetím do garáže trochu projedu. Jinak se startováním nemám vůbec žádné problémy.
-
Špatné starty 2.0 TDI PD obecně
- Climatronic
Ahoj, prosím o vaše zkušenosti s rozdílem teplot vzduchu z horních a dolních výdechů Climatronic. V mém případě se jedná o OII koupenou v VII/2005. Téměř ve všech režimech je dole vzduch výrazně teplejší než nahoře, popř. v létě, když hodně chladím, mi to dole nefouká vůbec. Při delší jízdě mi to vadí. Ve dvou servisech mi řekli, že z jejich hlediska je to OK a nějak to přeprogramovat neumějí.- Konec záruky a rekapitulace
Nazdar vespolek, taky mám 2.0 TDI (51 tkm, 07/2005), téma vadné hlavy mě zaujalo. Mně voda neubývá, ale poslední dva měsíce mi nezvykle kolísá její hladina. Po delší jízdě poklesne o 1 cm a když druhý den vyšroubuju víčko, tak to zasyčí, v motoru zabublá a hladina vyskočí do původní polohy. Nevím, jestli je to normální. Dříve jsem si ničeho nevšiml, obávám se, že fouká do vody..... - Climatronic
Jilek
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva