Přejít na obsah

jim_h

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jim_h

Bažant

Bažant (2/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Neřešil jste někdo problém s rosením mlhovky? Už jsem ji 2x vyndal, aby vyschla, ale po pár týdnech/měsících zase plně zamlžená a pak už se to nikdy samo nevysuší ani po týdnu v Chorvatsku. Předpokládám, že tam bude nějaké malá prasklinka, kterou se tam vlhkost dostane, ale už se bohužel nedostane zpět. Úplně se mi nechce dávat 2000 za novou, ale esteticky mi to vadí. Trochu přemýšlím, že tam zkusím udělat v horní části malou dirku, aby se voda měla kam odpařit. Nebo nemá někdo lepší řešení? Jedná se o typ na halogenovou žárovku pro O3 po FL takže se úplně nebojím, že by žárovka pak častěji odcházela.
  2. Ahoj, z nějakého důvodu mi přestala jít klimatizace, tak se chci jenom zeptat, jestli by to nemohla být jenom nějaká blbost, co bych mohl zkusit. Zjistil jsem to na cestě do Chorvatska, tak to případně dám do servisu až přijedu, ale na cestu zpět by se hodila. Moje poznatky jsou, že klima vůbec nechladí. Ani nepoznám rozdíl ve spotřebě na volnoběh, po zapnutí či vypnutí klimy, ani není znát změna chodu motoru, že by musel více zabírat, či tak. Co mi překvapuje, tak mi přijde, jako by spojka na kompresoru byla pořád sepnutá, takže se točí a nikdy neodskočí. Což by možná i vysvětlovalo to, že mi poslední dobou přijde, že motor má po startu trochu vyšší otáčky, než dojedu na první křižovatku. Mám model po FL 2017 s motorem 1.4TSI a climatronicem. Zkoušel jsem zapnout/vypnout klimu u známého, ten má Octavia 4. gen a tam je jasně vidět, jak spojka klimy sepne a vypne. Je možné, že se spojka sepnula napořád (nějak se přilepila) a pak to elektronika nějak vyhodnotí a nespustí ji nebo moje generace má jiné řízení? Diagnostiku bohužel nemám. Tak mi jde o to, jestli můžu něco zkusit. Na začátku jsem si myslel, jestli mi neuniklo chladivo, tak jsem si chtěl zajet do místního servisu, ale výměnu kompresoru bych nechal asi až do Čech.
  3. @ales-r Ještě že se ptáš na tu výhybku, řeknu ti to zcela přesně - mám ji doma v krabici :). Nějak jsem se blbě podíval do manuálu, koukal jsem do sekce APK 165 a tam nebyla nakreslená, tak jsem si říkal, že je navíc, kdyby měl člověk ještě extra subwoofer nebo tak. Ale teď koukám, že ta moje verze APK 165P je ještě o stránku dál. Tak to budu muset ještě rozmontovat, až budu mít čas. Všude jsem četl, že je důležitá výhybka hlavně u výškáče, kdy by se mohl bez výhybky i spálit (což chápu, že by měl nízkou impedanci pro nízké frekvence). Ale vzhledem k tomu, že u stock repro byl jenom obyč kondík na výškáči a jinak nic, tak jsem to nějak neřešil. Jinak mám přepnuto na 0dB, všude jsem četl, že i tak má výrazné výšky. Ale zrovna cestou domů jsem si říkal, že bych ji možná i unesl na +3dB, ale uvidím časem. Vytlumení bude asi taky pěkná věc, ale nejsem zas takovej fanda a ani s prckama není tolik času, co bych si přál na takové věci... Kdyby mi nezačalo chraptět původní repro, tak se možná ani nerozhoupu k tomuhle. Spíše možná teď zainvestuji na ten zadek, kterej moc nevnímám. Ty APK 165P budu asi více citlivé, navíc jsem si balanc přesunul trochu dopředu, takže mi přijde, že zadek ani nehraje. Až budu mít chvilku, tak si projdu to tvoje vlákno. BTW: Ty výhybky se ti v pohodě vešly na místo, kde je máš? Jsem se trochu bál, že se nevlezou pod krytování, navíc tam byl takovej nerovnej povrch, tak jsem se i bál, že tam ani nebude držet oboustrankou a vrtat díry na příchyt se mi už nechtělo. Ale teď bych tam možná jednu z pozic využil
  4. Musím říct, že faktorů, které mohou kvalitu ovlivnit je asi mraky. Minulý týden jsem dělal jenom stranu u spolujezdce a úplně nadšený ze změny jsem nebyl. Věděl jsem, že se nové repro musí rozehrát atd, ale začal jsem i přemýšlet, jestli nedokoupím i subwoofer. Dneska jsem doinstaloval i stranu u řidiče a najednou to bylo o parník lepší a maximální spokojenost. Zřejmě tam i sehrál fakt, že nové jsem zapojil správně a staré byly ještě v proti fázi. Na obou stranách jsem udělal kompletní vytlumení a repro osazené Audison APK 165. Neměl jsem v plánu vůbec dělat zadní část, ale možná až bude zase black friday, tak nakoupím materiál, aby i děti měly kvalitní poslech :).
  5. @ales-r Omlouvám se, ale zprávu jsem nějak přehlédl. děkuji za ní. Jsem právě z předchozích příspěvků pochopil, že jsi to nově zapojil také podle polarity originálních repro (a ne podle DP) a pak už jsi to neřešil. Teď chápu, že jsi to přepíchal (na straně rádia, aby nové repro bylo zapojeno jak má být podle DP a tedy zapojení rádia). To že se právě zesílí basová složka, tak to už jsem také někde četl. Ještě jednou díky za tvůj čas!
  6. Dneska jsem delal dvere u ridice. Kde by podle DP melo byt zapojeni stejne jako u spolujezdce. To je jako muj minuly prispevek a stejne je to i ve videu. Ale zde se mi membrana u origo reproduktoru jiz hybala, tak jsem zkusil test s 9V baterkou a potvrzuji, ze je plus na pravem kontaktu (kam vede hnddo cerny na stredobass). Takze mi to nejak nesedi nebo to skodovka proste neresi. Je tu nekdo kdo menil repro a resil podobnou vec?
  7. @ales-r Já jsem úplně taky rozdíl nepoznal, ale neměl jsem to ve dveřích, což taky udělá dost. A ty jsi viděl na origo repro kam se ti hýbne membrána? Já jsem ten origo měl nějakej vadnej - už mi chraptěl a membrána se nehýbala ani rukou. Jak píšeš, tak je důležité mít všechny stejně. I když jsem někde četl, že i na polaritě záleží, že by ten bassový kmit měl být ven. @wirer díky, čirou náhodou jsem na ni ještě včera narazil, ale potvrzuje ten můj předchozí příspěvek. Má to tedy být Pro středobass brown-black negative brown-red positive A výškáč brown-red - negative black-yellow - positive
  8. Ještě jsem našel tohle video https://www.youtube.com/watch?v=U5R6DlJVo9w&t=692s&ab_channel=GAStyle Kdy v 16. minutě, kde to shrnuje říká, že je: Pro středobass brown-black negative brown-red positive A výškáč brown-red - negative black-yellow - positive Tak to jsem to zapojil asi špatně, i když o pár minut dříve to podle mě říkal naopak. Kdyby někdo s jistotou věděl, tak dejte prosím vědět, zítra bych to chtěl dodělat. Díky
  9. Ahoj, dneska jsem se pustil do vytlumení dveří spolujezdce a výměny reproduktorů. Trošku ale tápu nad tím, jaká barva je použita pro + pro středobasový reproduktor. Trochu jsem koukal na net, ale přijde mi, že je snad mraky kombinací a svoji jsem úplně nenašel a nerad bych vyndaval rádio, aby si to pípnu. Do středobasu mi jde hnědočervený vodič(na ten je napojený žlutočerný na výškáč) a hnědočerný (na ten je napojený hnědočervený do výškáče) - tahle barevná kombinace mi zaráží. Starý reproduktor jsem zkoušel napojit na 9V baterku, ale nepřišlo mi, že by se někam viditelně hýbal, jenom v něm prasklo a nepatrně kmitl. Zkoušel jsem zapojit nový středobasový reproduktor v kombinaci hnědočevený na - a hnědočerný na + a přišlo mi, že hraje dobře a basy kmitnou ven, ale opačnou kombinaci jsem nezkoušel. Nemá někdo schéma nebo neřešil to už někdo?
  10. Já jsem prvně zkusil ověření přes Carvertical. Někde jsem četl, že je to lepší pro dovozová auta. A Cebia je lepší pro auta koupená a provozovaná v Čechách. Cebia mi přijde více férová v tom, že ti dopředu ukáže kolik záznamů a v jakém časovém úseku pro dané auto má. Tam jsem viděl, že nic není, tak jsem zkusil Carvertical a tam vůbec nic... Existuje pro němce nějaká služba jako https://www.kontrolatachometru.cz/ pro české auta?
  11. Tak nakonec budu hledat dál, skoro nikdo nevěřil tomu nájezdu. Díky za komenty.
  12. @LiveBomb A) ten rez tam nějak nevidím, ale asi nemám takové oko B) S tím ošoupáním jsem taky takovej na vážkách... Koukal jsem na ostatní inzeráty a některé mají ohmatané tlačítka na okna a světla při 170tis. km a některé to mají v pohodě i při 300tis. km. Dále je tam vidět, že je promáčknutý tapecírunk od ruky na dveří u řidiče, ale to mi říkal kolega, že to ty první O2 měli. Byť taky prvně typoval podle ovladače světel 250tis.+. Co se týče volby auta, tak vybírám hlavně mezi 02 combi 1.6Mpi a Ford Focus 2 po FL combi. Důvod velkého auta je narození druhého děcka. Momentálně manželka jezdila s fabii a ta je prostě malá i na jedno dítě (do kufru se blbě vejde kočárek). Nechci za to ale dávat raketu, hlavní auto máme O3 po FL, takže tohle bude prostě jenom na menší pojížďky + na chatu. @Clerfayt To myslíš tenhle konkrétní typ nebo obecně 1.6Mpi tohohle stáři?
  13. Ahoj, měl bych na vás dotaz ohledně koupě O2 v kombíku 1.6 MPi. Konkrétně koukám na tento inzerát: https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/19128770?goFrom=list Jedná se o dovoz z DE, hlavní otazník pro mě je asi nízký nájezd km, jestli může být reálný. Zaplatil jsem si CarVertical, ale ale ten mi nic nenašel. Co se týče km, tak jsou jenom dva záznamy 2006 - 16km a letos v dubnu těch 126xxx. Máte někdo podobné zkušenosti, že by se o autu nic nevědělo, i když se tváří, že prvních pár let možná jezdil do autorizovaného servisu? Je něco, co by vás vyloženě odradilo od koupě? Auto plánuji pro manželku jako druhé auto do rodiny, takže roční nájezd cca 3tis a většinou pojezdy po městě + párkrát ročně na chatu. Předem děkuji za rady.
  14. S tou reklamací je to jasný, že to chce udělat hned, ale vůbec mi nenapadlo, že by takovej stav mohl být z AS. A všichni v okolí na mě koukají jako na blázna, že kontroluju stav oleje a tak, když tam jsou na to senzory. Uvidíme za pár dní, ale spíš to vidím na přelití. Kratší trasy občas jezdím, ale to jsem jezdil i před výměnou a problém jsem s tím neměl. Dík za odpovědy na dané téma. Pak dám vědět, jestli zjistím něco nového.
  15. Každopádně jsem byl dneska v servisu, kde teda říkali, že 1.5cm je dost. Tak něco odpustili a uvidíme. Buď je lepší varianta, že měl někdo slabší pátek a dal tam prostě moc (prej se jedná až o litr) nebo v horší variantě jde benzín do oleje.
×
×
  • Vytvořit nový...