Přejít na obsah

Tommy05

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Tommy05

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Já mám ve čtecí lampičce tohle http://www.tuning-in.cz/fotogaleries/52-led-dome4.jpg ale dost to prosvěcuje, stojí to kolem 6 kil... svítí hezky,ale tím že prosvicují kazí celý požitek, navíc v noci např. v prudkých kopcích problikávají, jak kolisá napětí..
  2. Tak nakonec byl problém v pojistce...takže už svítí beru zpět, bludička to není
  3. Nn, klasicky... fakt netuším čím to je...
  4. Mně to svítí fakt strašně málo, nevíš čím by to mohlo být?
  5. Jak uvádíš to osvětlení do kufru, dnes mi došlo a je to strašná bludička
  6. Najeto 106tis, zadní náprava vrže při nerovnostech, co s tím,nebo spíš, co vše to může být, prosím?
  7. Já bral dnes od nula km dojezd, ještě jsem tak 10 km najel a vlezlo se 56 litrů. přes 60 mi to přijde neuvěřitelný...
  8. Zdravím, líná huba, holé neštěstí, tak se raději zeptám. Od založení tohoto vlákna už uběhl nějaký čas. Koupil jsem si LEDky do stropního světla, a úplně nezhasínají, kde je problém je mi jasné (neustále tím protíká proud, jenž by normální žárovku nerozsvítil), při jízdě mi to silně vadí a nechci začít přidávat odpory, dokud se nezeptám. Jaký LEDky používáte, mají zabudovaný odpor? Hlavním důvodem pro výměnu bylo kromě efektu i to, že žárovky se strašně zahřívaly. Prosím o radu o aktuálním dění na světě LEDek. Díky (Roomster 2006)
  9. Vím, že Ti moc nepomůžu, ale aspoň pro porovnání mám Roomstera 1,4 16V 63 kW - motor po městě kultivovaný, mezi město cca. 6 litrů po dálnici až kolem osmičky a řve, a FABII II 1,6 16V 77kW, která je živá, ale žere zhruba to co Roomster. Dřív jsem měl Fabii I 1,4 ale mělo to něco přes 40 kW. Srovnání: Je v podstatě jedno co si vybereš, ve městě to požere co může, pokud budeš jezdit jen ve 2 meziměsto, tak to taky nepoznáš, ale pokud bys měl v autě 4 lidi a plný kufr, pak radím 1,6. U dieselu ber v úvahu, že nejde jen o případnou výměnu turba, ale i rozvodů, benzín má menší náklady na opravy...
  10. To nerozporuju, je to spíš návod pro kutily, hodně lidí zajímá co je v útrobách auta, tak jim nabízím nějaké fotky. Nebudu kvůli každé ptákovině jezdit do servisu
  11. Vážení přátelé, pustil jsem se do průzkumu spínače osvětlení schránky u spolujezdce, pokud chcete kontakt opravit, nabízejí se 3 možnosti: 1. půjdete na to zespodu - viz fotky nahoře, je to daleko, a špatná dostupnost 2. vymontujete horní kastlík - když jej otevřete, tak nahoře jsou 2 šroubky, ty vymontujete a kastlík za pomocí lehké síly vytáhnete, pak se dostanete do přiměřené vzdálenosti, která stačí k opravě 3. vymontujete střední panel - 2 šroubky jsou uplně dole na středovém panelu, pak vycvaknete kryt okolo radia, pod ním jsou 2 šroubky držící střed. panel a 4 okolo radia, po jejich odšroubování vyjměte radio a vše okolo něj a nabízí se vám pohled za radio, zde jsou další 2 šroubky, pak celý středový panel vyjměte (je to opravdu jednoduché a nenáročné) a přímo se dostanete k boku schránky. Přikládám fotky: - pohled pod horní kastlík - pohled zpod horního kastlíku ke kontaktu - pohled za radio - pohled od radia ke kontaktu Legenda - červené je spínač, modré je dotykové místo schránky na kontakt, žlutý je přívod klimy do schránky Snad Vám můj příspěvek v něčem pomůže
  12. Super, hned jsem se byl podívat do roomstera, jak by to vypadalo Nechceš hodit nějaké rozměry? vydrží konstrukce nápor když vylízáš atd?
×
×
  • Vytvořit nový...