Přejít na obsah

Eathon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Eathon

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, ani nebudu zjišťovat kolik má auto "předepsaný" objem nádrže. Zajímá mě, kolik se vám do něj povedlo max. natankovat? Mám Roosmter benzín 1,4 63 kW a běžně tankuju cca 62-63 l, protože většinou dojíždím na pumpu cca 10-20 km po tom co se ohlásí na počítadle nulový dojezd. U Roomstra nemám vyzkoušeno kolik dojede, než zhasne uplně, u předchozí Fábky to bylo cca 35 km při lehké noze na plynu po ohlášeném nulovém dojezdu. Jaký máte úlovek vy? PS: Neřešme, že tankování "po hrdlo" není vhodné a kdesi cosi ;-)
  2. Tak z předchozích příspěvků jsem se teprve teď "domohl" práva .. autoservis závadu "shazoval ze stolu" a nebyl ani zájem to řešit se Škoda Auto. Po několika urgencích v servisu jsem se obrátil přímo na techniky ŠA, kteří si vzali kontakt na servis a popsali jim, jak mají danou závadu řešit .. došlo k výměně palivového čerpadla. Nyní po cca 8000 km zatím vpořádku .. takže 3x hurá ;-)
  3. Tak jsem je dal taky do barvy. Nejprv důkladné očištění drátěným hrnkem na vrtačce a flexe, odmaštění techn. benzínem a pak po dvou nátěrech. Zadní bubny do černého lesku, předek v barvě karoserie .. obojí Hameritte. Vypadá to pěkně, doufejme, že to tak i dlouho vydrží.
  4. Díky za odpovědi ... zkusil jsem tech. benzín a šlo to celkem pohodově dolů .. (zřejmě to trochu lepí a nachytaná špína nešla běžným mytím pryč ..) ..
  5. Dneska mě motor opět "vycukal" ... dojezd 80 km, během 1-2 sekund při jízdě na dálnici na tempomat zpomalil ze 120-ti na 110 (což je za ten časový úsek celkem citelné zpomalení).. po rovině .. a pak zase naskočil a vesele jel dál. Takže se objednám do servisu a nahlásim to co tu padlo s tím čerpadlem a pokynem od ŠA. Dám vědět jak jsem dopadl ...
  6. Téma jsem nenašel, takže se ptám .. na červeném laku prahů mám černé "pruhy" ... nepravidelné .. né že by byl špinavý celý práh po délce, ale kus je, pak zase ne .. myčka ani wapka to nevezme, jako by to bylo od "asfaltu"? .. fakt nevim .. pokud jo, tak je divný, že to je v takových nepravidelných pruzích. Na dveře to nezasahuje .. nějaké zkušenosti s čištěním? Díky
  7. Mám trochu jiný problém se senzory.. Už 2x se mi stalo, že jsem cestou jeden ztratil .. pokaždé jiný .. Prostě tam byly, pak jsem v kuse ujel asi 100 km po běžných českých silnicích a senzor nikde .. takže na zpátečku auto píská .. -> reklamace v servisu PS: Když jsem měl auto krátce, tak jsem zjistil, že při nasazeném tažném to senzory občas "chytí" a auto .. pískalo furt .. někdy taky ne (asi záleželo na tom, jak je vykloněná krytka koule..) .. ale chvli mi trvalo, než jsem na to přišel, že to tak je :-D (myslel jsem, že je to myčkou, nebo po dešti...)
  8. No vida, konečně někdo s podobnou závadou .. na kterou upozorňuju v servise už téměř od první garanční prohlídky. Popsal bych to ale malinko jinak .. většinou se to stává jak píšete při dojezdu před tím, než se rozsvítí kontrolka rezervy, ale párkrát se mi to stalo už i při poloviční a i plnější nádrži. Jezdím hodně dálnici na tempomat a s nohou mimo plynový pedál auto poměrně výrazně zpomalí .. a řekl bych, že to není jako když se sundá noha z plynu, ale je to daleko razantnější .. cca po vteřině až dvou zase auto zrychlí na stanovenou rychlost. Proč se mi zdá zpomalení razantnější? .. byť se to stává většinou na rovině a zkusím při stejné rychlosti pustit nohu z plynu (rychle), zpomalení ale není zdaleka tak razantní.. Stává se to samozřejmě i při jízdě bez tempomatu .. konstantní rychlost a najednou motor ubere a pak zase přidá. V servisu jsem to hlásil asi 4x .. a pokaždí tvrdí, že nic nenašli a vše se zdá být OK. Teoreticky jsem si na tuhle závadu zvykl, ale nedávno se mi stalo, že jsem předjížděl na dálnici v tachometrovejch 140-ti nákladák a baworák se mi přilepil skoro až na tažný (kdybych ho tam zrovna měl) .. no a zrovna to auto takhle zacukalo ...
×
×
  • Vytvořit nový...