-
Spotřeba Škoda Superb III 140kw
Netusil jsem ze to bude az tak narocne na spotrebu, mel jsem vzdycky Oktavky naposledy 135 kw a spotreba byla ok, jenze jsem chtel neco vetsiho a tak jsem koupil kombi ve vybave L&K, ma to vsechny asistenty ale ty jsou ve meste na nic, to kdybych vedel tak pujdu do sedanu S3 sportline 2,0 TSI to bych byl ze spotrebou asi na tom stejne..
-
Spotřeba Škoda Superb III 140kw
Podle me je spotreba tak vysoka, ze ma vetsi turbo nez 110 kw a to je ten duvod (narocny rozjezdy) kdyz uz se auto rozjede tak to asi nezere ale ty rozjezdy, pak DSG a ta 4x4 a neco vaha atd.. ted v zime to bude taky i diky topeni ale v lete to bude zase klima.. taky jsem cekal ze to bude lepsi ze spotrebou ale co uz 😤 Kdyby to zralo tak mezi 7-8 tak naprosta spokojenost.
-
Spotřeba Škoda Superb III 140kw
To je teda zajimavý, všichni se tady chlubite kolik jedete dálkove trasy, tu 5 tu 6 litrů, ale nikde jsem nenarazil na udaj, kolik kdo ma spotrebu ciste ve meste! Me to bere 11 litrů at se snazim jak se snazim, nikdy to neslo pod 10l Dalnice je super to je 5-6l superb 3, 140kw DSG 4x4 (podle toho co ctu tak nejhorsi kombinace 😀 a jeste na 19” rafcich..
-
Spotřeba oleje 2.0 TDI 135 kW (CUNA)
Čau borci. Mě bere Octavia 135 Kw na 1.500 km 1 litr oleje - dolévám často (hrůza) - V servise kontrolovali turbo - suché a nehvízdá - V chladiči asi taky nic - výkon stejný - chladící kapalina OK Počítám že to budou asi kroužky :o( Proplach jsem dělal a nic.. DPF se taky často regeneruje Co s tím? nechce se mi dělat GO mám auto už 5 let a skoro 200 tis Km Občas se mi rozsvítí kontrolka motoru která někdy sama vypne ale zase opět rozsvítí... do nouzáku se nepřepne.. Často taky ventilátor po vypnutí hučí i 5 min.. Každá rada dobrá. děkuji.
-
2.0 TDI CFFB 103 kW rozvody
ahoj, toto co popisujete se mi stalo minulý měsíc, jedu pomalou jízdou po městě a najednou od motoru nepatrné pískání, po chvilce přestalo, najednou řve kontrolka chlazení a teplota motoru totálně v červeném poli, zastavil jsem a chvilku nechal motor na volnoběh, pak jsem vypnul motor, začalo to čmudit od rozvodů :( V servise mi po rozdělání rozvodů řekli: zadřená vodní pumpa a kladky, vše bylo fialové Rozvody jsem měnil celkem nedávno.. cca 15 tis KM Naštěstí se nepotkal motor, řemen byl ohoblovaný na kost.. nechápu jak se to mohlo u nové pumpy stát, to aby člověk už měnil rozvody vždy s výměnou oleje :)
-
Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS
stále stejné zvuky.. v pondělí se mi také mimochodem zadřela nová vodní pumpa..hrůza auto se ihned vyvařilo a málem se přetrhl rozvodový řemen, podle servisáka jsem měl štěstí, napínací kladky jsou úplně fialové.. koupil jsem nové rozvody a pokusím se vyměnit všechno a uvidím jestli to nehučí nějaká kladka, nechám to celé rozdělat a pak napíšu
-
Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS
no asi máš pravdu, taky mě pak řekli že to není čerpadlem, prý je to olejem, když je auto studený tak je to v klidu ale když je zahřátý olej tak je to strašný...
-
Rachotící motor 2.0 TDI 135KW RS
Je to určitě olejové čerpadlo, dělá mi to stejně, měl jsem to ve Škodovce a tam mi to řekli..
robotikus
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva