Přejít na obsah

Passat Man

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Passat Man

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, mám tu takovou specialitu s kterou si už nevíme rady. Situace : Superb dojel do chorvatska na dovolenou, 4 dny stál, 5. den komplet vybité auto Co se stalo : vyměnila se baterie v klíčku, autobaterie Start už se nepovedl. Točil, točil, nenaskočil. Majitel se dal do rozebírání řídící jednotky motoru, jestli ji nepoškodila voda. Stalo se to, že on poškodil jednotku. Jednotku jsme vyměnili za stejný typ, stejné číslo, spárovali immo, všechno OK. V diagnostice kromě čerpadla chladící kapaliny 2 žádná chyba. Auto po dlouhém a dlouhém startování chytne, ale doslova jde jak šicí stroj. Klepe se, otáčky houpou, po přidání plynu pomalu se stabilizuje, po přidání více se rozsvěcí kontrolky DPF, motoru a další. Při jízdě a přidání více plynu (například při předjíždění) se rozsvítí celá přístrojovka a auto zdechne. Co jsme zkontrolovali a vyměnili (máme úplně stejné, náhradní auto na díly které do poslední chvíle jezdilo) : - čidlo na railu - celý rail vč. regulátoru - váhu vzduchu - ventil na čerpadle (byl v pořádku, žádné špony) - autobaterie - 2 ECU - vstřikovače měněny za komplet nové (ne repas, fungl nové a nakódované) cca 2000km nazpět - EGR (komplet vč. chladiče měněný za celý nový, cca 1000km nazpět - DPF (originál, měněno společně s EGR) - korekce na vstřikách jsou od 0.01 do 0.89 v plusu u toho "nejhoršího", při lehkém plynu se drží všechny do 0.23 po každé výměně byly provedeny patřičné testy a adaptace Jediné, co mě děsí, je když se připojím do ECU a zobrazím napětí na KL30 vidím hodnotu 15-18 V (když je připojený altík, tak stabilních 18, při odpojeném altíku i startéru houpe od 14 do 18V) tuto srandu s napětím to dělá stejnou u obou zkoušených ECU. Když ale vezmu měřák nebo zobrazím stejnou hodnotu v jiné jednotce, je vše OK (od 12 až do 14V) Když nechám auto chvíli stát a pak nastartuju a sleduju tuhle hodnotu, pár vteřin trvá, než zobrazované napětí vystoupá na 15V a výš a do té doby jde motor relativně klidně. Když sleduju tlak na railu (požadovaný oproti aktuálnímu) když auto zrovna chytně, neuvěřitelně houpe od 0 do 9xxxxx Když lehce přidávám plyn, tak je hodnota stabilní a odpovídá aktuální i očekávané. Po čem jít? Co zkontrolovat? Já už si nevím rady... Mám i videa z toho, když to zrovna chytne a pak když svítí kontrolky při přidání plynu. Měly by být tady přiloženy. IMG_5792.MP4 IMG_5793.MP4 IMG_5794.MP4
  2. díky za odpověď. Mě napadlo jestli ta jednotka není nějaká divná, načatá, nebo jestli třeba vůbec dalku podporuje. jinak diagnostiky mám taky vsemozny a originalni. Jen bych potřeboval tip co s tím...
  3. Skutečně nikdo, vůbec nikdo netuší???
  4. Ahoj, dnes jsem se celý den trápil tím, jak spárovat nový dálkáč (starý jsem nedostal, bohužel jen planžetu s prázdnným tlačítkovým obalem) s autem. Jedná se o II Fábku, rok 2008, 1.4TDi Snažil jsem se dodržet postup z VISu, kde stojí : 1. jít do 46 (jednotka komfortu) 2. adaptace 3. kanál 000 (smažou se aktuální dálky) 4. kanál 001 (nastaví se počet ovladačů) 5. mačkat ovladače až do bodu 3. v pořádku, jenže jakmile přejdu na kanál 001 tak dostanu hlášku že kanál není dostupný a končím. Má někdo tušení v čem by mohl být problém?? Jednotka je 5J0959433 (bez žádného písmenného indexu) a její kódování 00019 Kódování dělám skrze poslení origo VAG 19.6.2 , napadl mě ještě login, ale když jdu do 11-login tak mi vag neukáže žádnou nápovědu a hlavně i v posledním VISu a všude na netu žádná zmínka o potřebě kódu není. Každou radu uvítám, zámek není úplně v topu a centrál mi zde moc chybí.
  5. Jestli jsi to ještě nevyřešil, dej mi vědět. Je to jednoduché...
  6. Hoši... Taky se přidám... V současné chvíli mám maxidot. Byla na něm VW Gamma přes 3-drát Teď mám NaviDX a nefunkční maxidot... Nevím jaké TMC či jak to propojit aby to fungovalo... Rad je tu hodně, ale žádná konkrétní...
  7. Ahoj, prosímtě... Kde jsi dané věci koupil? Sháním přesně to samé a nemůžu nikde za rozumný peníz sehnat...
  8. Kluci... potřeboval bych to CANové TMCčko... Mám NaviDX od VW ve verzi G a doteď jsem měl rádio + changer a připojení přes 3-drát, nemá někdo toto TMCčko které mi pomůže, na prodej???
  9. Chlape jestli to tu ještě pozoruješ, můžu sehnat převodník za 1700,-
  10. Pokud uvažuješ o 2-din tak tam rovnou šoupni Navi-DX. dá se sehnat kolem 3500,- když máš štěstí, hraje nejlíp ze všech origo rádií, velký bonus že je v ní navi která po nakódování zobrazuje také na maxidotu a jde k ní připojit i DVDčko nebo Set-top box...
  11. O funkčnosti dost pochybuju... Známý i já máme Navi DX, on v oktávce, já v passatu. Snažíme se už půl roku vymyslet řešení na propojení navi a set-top boxu který zde odkazuješ... Problém je v tom, že při použití RGB výstupu přestane fungovat kompozitní výstup, sloužící zde k synchronizaci... = obraz funguje, ale ty ho vidíš asi 60x a nakřivo... Zároveň když už píšu - nevěděl by někdo čísla konektorů k Navi DX ? Jde mi o ten kulatý na video a dlouhý placatý, označovaný jako senzorika navi?
  12. Tak mě napadá... schéma zapojení toho TMCčka tu nemá někdo? Nějak mi nejde do hlavy, že když mám výstup na maxidot v navi, tak po 3-drátu nejde, ale když to propojím s TMCčkem, tak by to jít mělo. Jak tedy vypadá schéma propojení Navi-TMC-Maxidot? Předpokládejme ještě, že chci dělat i ovládání na volantu...
  13. Také sháním... Nemá někdo CANový TMC box + kabeláž???
×
×
  • Vytvořit nový...