- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
- Jaký olej a filtr do 1.0 TSI
-
Cvakání v motoru a problém s rozjezdem
Nazdar,při rozjezdu a zařazení rychlosti ,elektronika sama zvýší volnoběžné otáčky na cca 1200.Je to pomoc s rozjezdem.V.D
-
Výměna oleje v motoru 1.0 TSI 85 kW
Dělám s tím co mám,už od Fabie.Ani nevím jestli by se to tam vešlo.V
-
Výměna oleje v motoru 1.0 TSI 85 kW
Ahoj,olej jsem si měnil sám na ulici.Je to sice opruz,ale jde to.Pokud máte možnost najet na nájezdovou rampu,je to ideální.Jde to i přes hever,jen nesmíte mít pupek.Spodní kryt je přichycen samořeznýmí šrouby s torx drážkou.Na úrovni pedálů jsou další 3 šrouby M8 také s torxem.Po povolení stačí kousek odsunout celý plast dozadu a je venku.Plast je lehký,nemusíte se bát že ho neudržíte.Olejový filtr jde povolit hasákem,je dost utažený,asi ho poškodíte,ale to nevadí.Po uvolnění si už připravte nádobu na vypouštění.Až doteče olej z filtru,povolte šroub na vaně,klíč č.19,nejlépe očko.Nechte vše vytéct se spuštěným heverem.Pak už jen nový fitr ,šrou do vany a olej.Napoprvé nalijte jen asi 3,5 l,až to steče do vany zkontrolujte a doplňte na rysku.V
-
Zvuk motoru na volnoběh
-
Zvuk motoru na volnoběh
- Hluk - 1,0 85kw VS. 1,0 81kw EVO
Ahoj,mám Kamiqa s tím motorem.Ze začátku tichý a klidný chod,ted po nastartování rachot jak z traktoru.Po zahřátí na volnoběh se motor klepe,jak kdyby měl z auta vypadnout.Pi jizdě vibrace i uvnitř.Bude návštěva servisu.V- Palivový filtr
Ahoj,palivový filtr jsem měnil po 60000 km.Spíš by mě zajímalo jaký má mít obtokový ventil otevírací tlak.V manuálu jsou 4 bary,ten co jsem vyndal měl 6,3 baru.Po výměně nic nepozoruju,že by se změnilo,ventil otevírá jen při malé spotřebě .Rapid 1,2 tsi,2014.Palivový filtr nemají,resp.je součástí čerpadla ,až motory 1.0 tsi.V.D- Deaktivace Start stop
Když dojde k odpojení konektoru ,tak taky nic neměří. Systém nedostává žádné údaje o procházejícím proudu.Napětí se snímá asi někde jinde.V- Deaktivace Start stop
Dobrý den,nezkoušel někdo přemostit nebo úplně vyměnit kabel k - pólu.V- Výměna chladící kapaliny
Ahoj,nalil jsem tam celkem 5,5 l.Vypouštěl jsem ze studeného motoru,neumím si představit ,jak to vypouštět horké,teče to úplně všade..Do vyrovnávačky jsem foukal,taky něco vyteče.Myslím ,že ani není podstatné jestli jsou otevřené termostaty,některé hadice jsou prostě jinak spádované a rozebírat to nemá cenu.Měl jsem namícháno 6 l fridexu.když už to neubývalo,tak jsem odcucnul asi litr z vyrovnávačky a dolil neředěným fridexem.Motor už si to zamíchá sám.Po konrole hustoměrem,to ukazuje -30 a inhibitorů tam bude taky dost.V.- Výměna chladící kapaliny
Ahoj,po naplnění se tam vešly asi 3l a nádobka plná na max.Po nastartování a ohřátí tam padly další cca 2l.A už neubývalo.Druhý den kousek pod minimem,po dolití už drží hladinu na max.V- Výměna chladící kapaliny
Ahoj,to co je na obrázku od Malarkey,je přístroj na na plnění pod tlakem.Jinak kapalina se mění každých 5 let,(jako ostatní filtry a kapaliny)sice neztrácí tolik svojí schopnost nezamrznout,ale antikorozní vlastnosti ano.Ona totiž i slitina hliníku použitá na na celém motoru koroduje.Dost špatně asi budete čistit ucpané kanálky v hlavě válců.Co se motoru týká - 1,2 TSI 63-77 kW do MR 2014 je zapojení a vypouštění chl.kaaliny stejné.V- Výměna chladící kapaliny
Ahoj,tak po celkovém dolití,tam zůstal asi 1l.Ono se to špatně měří,kolik toho vyteklo.Když to rozpojíte,tečete to všude možně jen ne do kýble.Na malém okruhu jsem rozpojoval ne na chladiči,ale na dalším spoji.Lépe se k tomu může a tečeto jen dolů.Zato velký okruh po rozpojení ,teče rovnou na svorkovnici ventilátoru chladiče.Chce to něčím zabalit,nebo já tam dal rozstřiženou pet láhev.Při vypouště zařátého motoru dávat opravdu bacha.Hadidice nejde vůbec jednoduše strhnout a o sponká ani nemluvě.Já ji měl v horní části přilepenou,nebo připečenou a musel jsem jí sundávat i s hadicí současně.I tak to potom stříká na všechny strany.Než jsem dal sponí kryt,tak jsem to umyl hadicí s vodou.V - Hluk - 1,0 85kw VS. 1,0 81kw EVO