-
Nefunkční KESSY
Mám zřejmě podobný problém. Podle VIN i podle prolisů na klikách dveří by mělo mít auto Kessy. Když se vezme za kliku, tak se ale dveře neotevřou. Auto před koupí delší dobu stálo a vyměňovala se proto autobaterie, tak nevím, jestli to s ním může mít souvislost a je potřeba něco resetovat nebo kódovat...
-
Koupě ojetého Superba II
Zdravím, byl by tu někdo ochotný proklepnout zdarma jednoho Superba ve Škodovce? Chtěl bych kupovat pozítří Superb II, ale při zavolání do Škodovky mi řeknou, že takový informace neposkytujou. Jde o jeden VIN kód. Díky moc.
-
EGR ventil
Sorry, po napsání jsem si všimnul SVK... Škoda. Není tu někdo šikovný, kdo vymění EGR bez demontáže nápravy atd. z Prahy nebo Vysočiny?
-
EGR ventil
Nedávno jsem tu ohledně EGR zakládal vlákno... Vyskočila chyba a najelo to 8000km. Vyskočila znova chyba a kilometrů už bylo asi jen 2000. Teď po 1000km opět. Životnost EGR už je asi na pokraji. Neexistuje nějaká repase nebo možnosti čištění? Má to vůbec smysl? Popřípadě libero, když bych auto po nějaké dohodě dovezl, za jak dlouho bych odjížděl a kolik bych ti tam nechal? Jedná se o OII, 2.0 TDI CR CFHC, r.v. 2011, m.r. 2012. Kdyžtak kontakt do zpráv, díky.
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
A kolik si autorizak rekne za vymenu egr? Idealne neco na Vysocine - nejaky tip?
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
Aspon ze to nekdo potvrdil Kazdopadne od vymazani chyb najeto nekolik desitek kilometru zatim bez problemu. Tuk, tuk
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
Tak co sem koukal, pokud nejde o 4x4 dokážou to udělat i bez všeho uvedeného. Nicméně i tak samotný ventil cenově žádná sláva. Jezdim tak z 90% jen dálnice a okresky. Město minimálně. Spíš mi jde o to, jestli lze udržovat EGR v kondici jako DPF, takže hezky to protáhnout ve vyšších otáčkách a tahat po dlouhých trasách, regenerace se snažim nepřerušit, když vidim v cíli zvýšený otáčky, ještě to projedu atd... Jinak ještě se zeptám, jakej vliv má na EGR olej(ten dávám kvalitní a celou historii auta stejný, ikdyž je to LL, takže výměna po 20 až 30 tisíci což neni asi ideál)? Díky za info.
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
Tak diagnostika ukazala dve chyby, ale obe jsou stejne a je to neco kolem magnetickeho ventilu, chybna funkce. Pry odchazejici EGR. Je to mozne? Kolik takovy EGR bezne vydrzi a kolik stoji oprava? Pripadne jak se k nemu chovat, aby se drzel co nejdele? Diky za info.
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
Jasný, chápu, zítra jedu do servisu, šlo mi spíš o to, že pokud to bude znova totéž po 8000 km, zda může jít o náhodu nebo to naznačuje odcházející součástku... Zítra napíšu, co jsem se dozvěděl.
-
Kontrolka žhavení a motoru - problém s EGR?
Zdravím. Máte někdo zkušenost s blikající kontrolkou žhavení, ke které se po dalším nastartování přidá i kontrolka vyzývající k přesunu s motorem do servisu a samozřejmě pádem do nouzáku(auto jede, je ale líný)? Jde mi o OII 2,0 TDI CR 103kW. Před 8000km se stalo to samé a stačilo vymazat závadu přes diagnostiku(údajně něco se zpětným vedením spalin). Může stejná chyba po 8000 km naznačovat odcházející chladiš spalin, EGR či něco kolem toho? Díky za rady.
-
Vibrace volantu
Psal sem, že to bylo špatně vyváženou přední nápravou. Vibrace zmizely. Stačilo vyměnit pneuservis Mimochodem v úvodu jsem psal, že zimní/letní pneu na to neměly vliv...
-
Vibrace volantu
Jak už jsem psal, po vyvážení přední nápravy v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Nepatrně mi ještě přijde, že se neshodne zadní náprava, zrovna dneska jedu na převážení i zadních kol. Navíc jak sem psal - auto bylo u dvou STK a všude vše OK. Tam by to poznat měli ne?
-
Vibrace volantu
Tak po vyvážení v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Malinko mi přijde ještě nepatrně poskakující zadek. Zkusim převážit i zadek a bude to snad OK. Nechápu, že může u vyvážování nastat tak výraznej rozdíl...
-
Běžící ventilátory po vypnutí motoru
A já si myslel, že je ten DPF někde na podvozku... Tak díky za info. A jak často se to regeneruje? Akorát sem totiž přijel z dlouhý trasy skoro 300km, kde jsem to honil právě aby se to pasivně vyčistilo a pak jedu jednu krátkou trasu a čistí se to samo? Očekával sem, že se to pročistí během tý dlouhý trasy, kdy sem držel otáčky kolem 2500 a konstantní rychlost cca 100-110...
-
Vibrace volantu
Jak chodí? Pneu sem přezouval normálně v pneuservisu, kde přezouvá spousta lidí a hlavně už spoustu let. Pneu mám úplně nový Dunlop SP Sport BlueResponse 205/55, respektive teď už zajetý minimálně 500km. Dnes jsem byl na vyvážení a kontrole disků v jiném pneuservisu. Jedno kolo nepatrně házelo, ale údajně je to tak málo, že to nemá mít vliv. Ale bylo na něm údajně víc závaží na některý ze stran a to by mělo ty vibrace podle zaměstnance pneuservisu způsobovat. Takže zítra vlítnu na dálnici a ozkoušíme.
tokyc
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva