Přejít na obsah

vetrovsky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vetrovsky

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. vetrovsky

    Vibrace volantu

    Ta výměna nápravnice pomohla. Vůz je teď bez vybrací. Než došlo na nápravnici byl to systém opravy pokus omyl. Chvilku pomohl i přechod z prvoobutí 17" Pirelli (jsou tvrdší ...pro sportovní styl jízdy) na 17" Dunlop. Mě se problém projevoval jen při jízdě v přímém směru viz popis výše. Jakmile vůz jel do mírné zatáčky posilovač řízení kmity eliminoval. Servis jsem tak dlouho bombardoval ( když jsem vůz kupoval, žádné omezení ohledně značky pneumatik mi sděleno nebylo) až si vůz převezli zpět do servisního střediska výrobního závodu v MB a tam nakonec provedli výměnu té nápravnice. Pro ferdu25... Domnívám se, že je třeba odstranit prvotní příčinu vybrací a né vybrace eliminovat nastavením serva.
  2. vetrovsky

    Vibrace volantu

    Mám takySuperb II 125 KW TDI - manuál ....najeto 49 000km . Podobný problém jsem popisoval při reklamaci : „Registruji problém s kmitáním volantu při rychlostech přes 130 km/hod do 150 km/hod. Přikládal jsem tento problém nevyváženosti předních kol. Nechal jsem pneumatiky na přední nápravě vyvážit a odjel na dovolenou. Cestou přes Německo do Francie jsem zjistil, že k žádnému zlepšení nedošlo a problém přetrvává. Ve Francii jsem nechal převážit všechny čtyři pneumatiky. Jezdím dál, ale ve voze při rychlosti mezi 125 a 150 km/hod při sešlápnutí plynu se nepříjemně rozkmitá volant (nejčastěji pokud vozidlo jede v přímém směru, dosáhne rychlosti cca 140km/hod, uberu plyn nechám snížit rychlost cca na 125km/hod a následně zrychluji problém se objeví). Jakmile sundám nohu z plynu kmity ustanou. Pokud naopak nechám vůz zrychlovat přes 160km/hod, nepříjemné kmity ustávají, ale kmitání je patrné i nadále a je registrovatelné i na plynovém pedálu.“ Nakonec v rámci záruky došlo k výměně nápravnice přední nápravy a nových ramen na přední nápravě.
  3. Dík za info. Chyba byla na mé straně se software. Po nastavení 5. dvěře lze otevírat i zavírat přes dálku a tlačítko u řadící páky (bez dalších výdajů... 100EUR). Pro upřesnění kódování řídící jednotky pro 5. dveře Původní kódování : 0823c1c002 Po úpravě 0823010000
  4. Autodiagnostika VAG-COM Standard , kabel i program originál.
  5. Dnes jsem vyzkoušel nastavení dle návodu. Vše dle popisu je jasné, ale při změně příslušného kanálu na AKTIV se objeví hláška "vyžadován bezpečnostní přístup". Přístupové oprávnění na kód "12345" projde, ale citovaná hláška se stejně objeví a změna z neaktiv na AKTIV u příslušného kanálu se neprovede. Nemohl by někdo sdělit s jakým kódováním to funguje. Kód v této jednotce jde přepsat... původní je "0823c1c002". Mám SUPERB COMBI II 6/2011. Dík za případné reakce.
  6. Mám dotaz na téma výskytu nafty v oleji u S II combi 125 kW 2,0 CR . Mám čtyři měsíce nového superbika a stačil jsem najet necelých 13.000, Km. Poukazoval jsem na na spotřebu a chtěl jsem naučit měřit hladinu oleje a vyklubal se z toho pěkný problémek. Problém prý bude pravděpodobně ve špatné instalaci alarmu...dle vyjádření servisu . Nesetkal se někdo s naftou v oleji? Dík Vozidlo ze servisu převezli do výrobního závodu. Všichni zarytě mlčí, jen test prokázal, že s alarmem to nesouvisí. Na webu jsem ale nalezl jiné vysvětlení ... Problém v regeneraci filtru pevných částic. V tom filtru pry probiha pasivni a aktivni cisteni: PASIVNI je mimo mesto pri teplotach 300stupnu(vse se pry spali), kdyz neprobiha pravidelne pasivni cisteni tak ridici jednotka naplanuje AKTIVNI(zmena casovani ventilu, vice nafty pred hlavnim vstrikem) cimz se ma zvysit teplota ve vyfuku a tim se vypalit filtr(melo by se jet 40km minimalne 80km/h). Kdyz se prerusi tento proces tak se pry dostava nafta do oleje. Pri preruseni aktivniho procesu se zapne pri dalsim nastartovani. Vůz není na krátké trasy??? Jsem zvědav s čím na mne vyrukují.
  7. vetrovsky

    Dojezd PP

    Také Vás zdravím. Mám také 2.0 125 KW manuál. Zkušenost je taková, že dlouhodobou spotřebu podle zobrazených údajů mám cca 6 L/100km a u krátkodobé spotřeby mám hodnoty mezi 5,4 až 7 L/100km a z toho se se vypočítává i maximální dojezd je to hodně proměnné . Když natankuju plnou .. ukazuje to dojezd cca 900 až 1000 Km, postupně se hodnota snižuje (víc jak 750Km jsem na nádrž neujel). Mně nejvíc vadí, že dlouhodobý průměr těch cca 6 L/100km neodpovídá skutečnosti. Auto mám 3 měsíce, najeto 12000 Km, ale podle natankovaných litrů nafty a ujetých Km je spotřeba určitě na 7 L/100Km možná i trochu větší. Nevím, zdali v servisu můžou nějakým zadaným koeficientem zasahovat do výpočtu zobrazovaných ůdajů?
×
×
  • Vytvořit nový...