
Pribinačik
Uživatel-
Počet příspěvků
18 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Pribinačik
- Narozeniny 08/13/1987
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Oznámení Pribinačik
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
presne preto, že FABIA od roku 2006 a novšia nemá na bubnovej náprave potrebné držiaky na brzdový strmeň sa podľa VIN "akože" nedá urobiť prestavba... avšak som sa stretol s prípadom kedy som vedel, že auto malo originál kotúčové brzdy (FABIA I, 1,4 16V 63 kW - dovoz Nemecko) a podľa VIN mala mať brzdy bubnové. Taktiež v prípade použitia originálnych dielov by som si nerobil vôbec "ťažkú hlavu", lebo brzdný tlak určuje hlavný brzdový valec, ktorý je v prípade bubnových aj kotúčových bŕzd rovnaký taktiež nie náhodou majú autá systém EBD - elektronické rozdelenie brzdnej sily, aby sa nestalo, že zadná náprava keď sa odľahčí tak pôjde do šmyku. Tento týždeň idem meniť ešte predné brzdy (z Fabie I RS) a tiež v tom nevidím žiaden problém, lebo sa tam mení len otoč a strmeň (samozrejme + kotúče a platničky)
-
este ma napadol jeden detail pri FII Monte Carlo ma kotuce kazdy motor bez ohladu na vybavu (ESP) od 01/2012 okrem motora HTP...
-
ako som uz spominal s ABS nie je ziadny problem nakolko snimac je umiestneny za loziskom a snima jeho pohyb Dalsia vec je to ze by som sa neobaval ziadneho znalca... pri motoroch 63 kW je strasny hokej v zadnej naprave a niekedy ani v skodovke nevedia urcit ci maju byt kotuce alebo bubny... (skusenosti )
-
Nazdar, na začiatku tejto temy riesite funkcnost/nefunkcnost a brzdne ucinky kotucovej resp. bubnovej brzdy... Ja mam Fabiu II r.v. 9/2011 1,2 TSI 63kW - spomínaný motor. Taktiež som mal vzadu bubny a urobil som prestavbu na kotuce. Samozrejme na povodnu napravnicu to neslo, lebo skodovka zacala robit rozdiel v napravnici bubnovej a kotucovej a na bubnovej sa nenachadzaju potrebne "usi" pre uchytenie strmena.. inak na naboj pasuje kotuc a funkcnost ABS a ESP nie je nijako obmedzena - snimac sleduje pohyb loziska a nezalezi na tom ci je tam bubon alebo kotuc. Co sa tyka brzdneho ucinku samozrejme pri beznej jazde to nie je citit. Pocitil som to az pri extremnejsej jazde, v kopcoch a v hranicnych situaciach. Taktiez na STK nebde vacsi rozdiel, lebo brzdnu silu udava tlak z hlavneho brzdoveho valca a rovnaky tlak ide do bubnov ako aj do kotucov - rozdiel je v konstrukcnom rieseni a to ze kotuc dokaze lepsie preniest brzdnu silu. Taktiez rucna brzda sa da bez problemov nastavit - je vsak potrebne pouzit original brzdove lanka (nie nahradu). Este planujem vymenit aj predne brzdy z Fabie RS koli vacsiemu priemeru. Keby som sa znova rozhodoval ci prestavbu urobit alebo nie isto by som to spravil Celkove naklady na prestavbu v mojom pripade boli: 150 € kompletna napravnica + strmene 70 € nove kotuce 30 € nove platnicky 20 € brzdove lanka robota FREE - doma v garazi
-
ak by bol zaujem mam na predaj pruziny weitec -35/-35 mm mozem len potvrdit kvalitu po vymene v mojom pripade bola spokojnost maximalna kontakt: pribina-sk@pribina.sk pripadne tel. +421 907 516 704
-
z vlastnej skusenosti... kazdy znackovy servis si chrani len svoju prdel a na zakaznika kasle... Ked som prisiel s konkretnou vecou (vrzgajuci tlmic) tak mi bolo povedane ze to musia najskor otestovat na tlmicovej skuske a ked bude tlmic ucinny tak sa menit nemoze - nikoho tam trapilo, ze auto nema ani rok a vsetko v nom vrzga ako keby malo 200 000 km... pokial nemaju jednoznacne preukazanu zavadu (asi treba pockat az sa vsetko rozpadne) tak nemozu nic robit...
-
aby som to uviedol na spravnu mieru nech to nevyzera akoze som si precital a potom som si uvedomil... pozeral som na niektorych trasach do januara aka bola spotreba priemerna (a viem aky styl jazdy som mal) a pozeral som teraz od januara..... na tej istej trase som mal spotrebu o 0,5 - 0,7 l viac ako doteraz (a nebola to len jedna trasa - rovnaka trasa a niekolkokrat sa opakovala aj pred januarom aj po... )
-
nooo, ja som zistoval podrobnosti o mojom SW (mam 1,2 TSI 63 kW) a 24W6 soft som dostal v mesiaci januar (nejakou nahodou sa tam dostal...) ked si tak teraz uvedomujem auto pred nahratim SW tak je pravda ze bolo zivsie a spotreba (aj ked bola zima) bola ovela nizsia... Pred nahranim SW som chodil cca o 0,5 l menej ako teraz a to auto sa bralo ovela lepsie... SW mi dali ked sa davalo nove turbo
-
nazdar, mne nastastie zatial novy soft do RJ este nedali (nefungoval server ked sa mal nahravat...) mam ist do servisu v utorok na vymenu prednych tlmicov (zacali vrzgat pri 25 000 km!!!) a popri tom sa ma menit aj rozvodova retaz a nahravat spominany soft... uvidim co to bude robit s mojim autom (mam 63 kW verziu). Nastastie mechanik co nahrava soft je moj dobry kamarat takze necham si ulozit staru verziu pre pripad potreby... Dam vediet co to bude robit u mna
-
ak by tvarovo pasovalo veko z F1 na F2 tak by to nemal byt problem dorobit... len si neviem predstavit ako by sa to dalo otvaranie v aute... treba tam najst miesto
-
a ake su vyhody clenstva v klube??? este by ma zaujimalo ci sa da na zraze v kempe zariadit ubytko a kolko chcu za noc???
-
dufam, ze sa nejako dohodneme
-
len tak informačne... kolko chodi ludi od susedov zo Slovenska??? zvazujem svoju ucast ale nerad by som bol sam
-
Nazdar, ked v lete vymenim svoj original sportovy podvozok od skodovky za podvozok od Benet Automotive tak bude na predaj (pruziny a tlmice)