Jump to content

Srazy SkodaHome

    22 topics in this forum

      • 0 replies
      • 2,536 views
    1. 26. sraz SKODAHOME.cz - 2.6.2018

      • 2 replies
      • 2,747 views
    2. 24. sraz SKODAHOME.cz - 3.6.2017

      • 9 replies
      • 5,837 views
      • 1 reply
      • 3,182 views
      • 0 replies
      • 2,890 views
      • 0 replies
      • 5,391 views
      • 0 replies
      • 5,022 views
      • 8 replies
      • 5,476 views
    3. 19.sraz SKODAHOME.cz

      • 9 replies
      • 5,674 views
    4. 18.sraz SKODAHOME.cz - 31.5.2014

      • 127 replies
      • 26,597 views
    5. 17.sraz SKODAHOME.cz

      • 111 replies
      • 20,580 views
      • 90 replies
      • 26,506 views
    6. 15.sraz SKODAHOME.cz

      • 70 replies
      • 20,472 views
    7. 14.sraz SKODAHOME.cz

      • 100 replies
      • 30,423 views
      • 45 replies
      • 15,195 views
      • 95 replies
      • 33,592 views
    8. 11.sraz SKODAHOME.cz

      • 128 replies
      • 29,950 views
    9. 10.sraz SKODAHOME.cz

      • 172 replies
      • 37,365 views
    10. 9.sraz SKODAHOME.cz

      • 232 replies
      • 34,308 views
    11. 8.sraz SKODAHOME.cz

      • 612 replies
      • 57,296 views
    12. 7.sraz SKODAHOME.cz

      • 476 replies
      • 50,002 views
    13. 6.sraz SKODAHOME.cz

      • 823 replies
      • 61,646 views


    • Aktuální příspěvky

      • kdyby byl zájem,mam jednu na prodej,slape jak ma,z výroby už se silnejsimi nyty,nerozebírána ,takže nehuci,duu r.v. 2004. Repase jsou na nic,musi se vymenit vsechna loziska a to nikdo nedela.Sz.
      • Zdravím všechny,  jsem majitelem Octavie 1,6 74kW, a mám následující problém. Před zhruba třemi měsíci jsem řešil kolísání otáček, takže jsem vyměnil škrtící klapku, čidlo teploty i termostat, spolu s tím i značnou část chladící kapaliny. To vyřešilo jak kolísání otáček, tak i věčně podchlazený motor (obvykle se nezahřál ani na 1/4), který držel předpisových 85° - 87°.    Nicméně má radost nevydržela dlouho. A to do minulého teplého víkendu, kdy jsem si užil popojíždění v koloně na dálnici. Při tom jsem si všiml, jak má ručička teploty motoru ve zhruba 10-ti minutových intervalech vyběhne k červenému pásmu (ne však do něj!) a po krátkém otálení se pomalu vrátí zpět na původní polohu v jedné polovině. Tento stav se opakoval asi 4 krát, poté se kolona rozjela a bylo po všem, za celý zbytek cesty (+/- 200 km) se od 1/2 nepohnula.   Za zmínku stojí, že hladina chladící kapaliny neklesla, a nevytvořila se ani emulze na víčku pro olej/měrce. Klimatizaci sice mám, ta ale neběžela. Soukromě podezírám elektrické dochlazování (větrák), ale než se pustím do výměn náhodných dílů, napadlo mě se nejprve poradit s vámi. Takže vás tímto prosím o pomoc/radu.   P.S. Zběžně jsem fórem prolétl, ale tento problém jsem zde nezahlédl, pokud to tu již někdo řešil, ocenil bych odkaz.
      • Ty mám taky a na můj model 2013 padnou jako ulité bez jakýchkoliv úprav. 
      • Bohužel nelze :-(
      • Tak už jsou k dispozici nové mapy West V11 2019 pro Amundsen - RNS310. Zajímavé je že je nevydal VW. Že by VW přestal podporovat starší navigace?
    ×